obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Decoder van CaiWay/Delta zat? Een eigen decoder gekocht? Meld hier de ervaringen.
 Onderwerp afdrukken
Pioneer DVR 555H kan geen kanalen vinden
bartzwitser
Beste medegebruikers van CaiWay,

Deze maand zijn wij van Ziggo-Delft naar CAiWay-Den hoorn verhuisd. In Delft heb ik altijd de tv kabel rechtstreeks op mijn Pioneer DVD recorder aangesloten. De TV sluit ik aan op de DVD recorder. Mijn tv kan wel kanalen instellen, maar via de DVD recorder (om afleveringen op te nemen) werkt het niet en kan de DVD recorder enkel het beginscherm/informatiescherm van CaiWay weergeven. Wie kan mij helpen? Ik heb geen speciale decoder of iets dergelijks, enkel de dvd recorder en tv.

Groet Bart
 
Adios
Jouw Pioneer DVR 555H heeft alleen een analoge tuner.
Caiway geeft in bijna zijn hele gebied geen analoge televisiekanalen meer door.
Logisch dat je DVD recorder geen zenders vindt.
 
bartzwitser
Bedankt Fiber90, zoals je ziet ben ik een beetje een leek op dit gebied.
Ik heb bij Ziggo ooit een Humax decoder gekregen. Nooit gebruikt en zit ergens in een verhuisdoos. Als ik deze aansluit tussen kabel en dvd recorder, werkt het dan wel?
 
Adios
Dan werkt het zeker. Alleen is de vraag of je een HD ontvanger van Humax hebt of een SD ontvanger.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Pioneer DVR 555H kan geen kanalen vinden', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Geen verbinding met camera's Algemeen : 2 21 mrt 2024
Sommige apparaten geen verbinding met wifi Eigen netwerk : 1 31 jan 2024
Geen verbinding meer met FTP server na wijziging IP adres door Delta Instellingen software : 2 04 sep 2023
Geen ontvangst van radio WDR3 en WDR4 Analoge radio of televisie storing : 2 23 jan 2023
Geen beeld bij iptv Storing : 8 12 aug 2022
Advertentie