obey-robots.txt
10 December 2016, 07:48
Navigatie
Ledenenquête
Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet.

Hey CaiWay update de TV app en rap wat!
Ledenenquête: Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet. Hey CaiWay update de TV app en rap wat! 83% [24 stemmen]
83% [24 stemmen]

Lollipop? Koop lekker een IOS gsm.
Ledenenquête: Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet. Lollipop? Koop lekker een IOS gsm. 17% [5 stemmen]
17% [5 stemmen]

Stemmen: 29
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 15 jul 2015

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
CaiWay Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Zeer trage verbinding na vijven en in het weekend

A van Rheenen
Mijn internetverbinding is sinds een maand of twee vreselijk traag na vijf uur 's middags en in het weekend, overdags en na een uur of één 's nachts gaat het wel weer.
Mijn downloadsnelheid is op dit moment 250Kb/s, bijna dood dus.
Ik heb het een poosje aangekeken omdat ik hoopte dat het maar tijdelijk zou zijn, maar ik zie geen verbetering meer optreden.
Voorheen had ik een downloadsnelheid van 4,3 Mb/s

Met vriendelijke groet, A van Rheenen

maanmist
Hier ook een tijdje geweest. Kan heel goed een applicatie die jij , of iemand anders in huis op een andere foon of computer,gebruikt.

A van Rheenen
Heb van alles geprobeerd, laptop, tablet, desktop, nieuw geïnstalleerde pc, allemaal hetzelfde.
Ik ben de enige die de verbinding gebruikt.
Daarbij werkt het goed tot IJsselstein online gaat om vijf uur, dan zie ik de snelheid instorten.
Ik had dit probleem ook met mijn vorige modem/abonnement, heb toen een nieuw abonnement afgesloten en een ander modem gekregen, daarna is het een tijd goed geweest, nu is het weer hetzelfde.

maanmist
Je kan het eens aankaarten via de Twitter van Caiway, of misschien, weet het wel zeker, leest de Webcare wel mee.

erlinden
Is dit je eerste actie na twee maanden omtrent je probleem of heb je al contact gehad met de helpdesk/webcare? Lijkt me dat het probleem eerst bij hun voorgelegd moet worden en ben met name nieuwsgierig naar hun reactie.

Mijn ervaring is dat Caiw goed in staat is een probleem analyse uit te voeren.

A van Rheenen
Dit is mijn eerste reactie, ik las dat er op dat moment het een en ander onderuit gegaan was in IJsselstein en veronderstelde dat het wel weer goed zou komen.
Ik weet niet goed hoe webcare te bereiken.

Caiway Webcare
A van Rheenen schreef:

Dit is mijn eerste reactie, ik las dat er op dat moment het een en ander onderuit gegaan was in IJsselstein en veronderstelde dat het wel weer goed zou komen.
Ik weet niet goed hoe webcare te bereiken.

Beste A van Rheenen,

Hartelijk welkom op dit forum. Het Caiway Webcare Team bezoekt dit forum dagelijks en indien van toepassing reageren wij.

Een trage verbinding kan diverse oorzaken hebben. Ik heb een aantal tips voor je via deze link http://caiw.nl/site/nl/particulier/klantenservice/internet/tipsvoorinternet/tipsvooroptimalesnelheidvanuwinternetverbinding

Ook het doen van een speedtest kan informatie verschaffen. Indien je onze hulp nodig heb ontvangen we graag de uitkomst van de speedtest en je adresgegevens in een PB.

Met vriendelijke groet,

Harma
Caiway Webcare Team

wimlem
Het klinkt mij nu al als een capaciteitsprobleem. Mensen komen thuis, gaan internetten en de boel stort in.

Caiway Webcare
wimlem schreef:

Het klinkt mij nu al als een capaciteitsprobleem. Mensen komen thuis, gaan internetten en de boel stort in.

Het probleem ligt iets anders. Het modem maakte een verbinding op slechts 1 frequentie waardoor hij minder bandbreedte tot zijn beschikking kreeg. Na het toepassen van een harde reset heeft hij nu weer een verbinding op alle frequenties.

@ A van Rheenen

Zou je vanavond eens willen kijken welke snelheid je nu haalt? Het zou nu in ieder geval beter moeten gaan.

Bert Vellekoop
Caiway Webcare Team

A van Rheenen
Ik heb een nieuwe speedtest gedaan.
Het is inderdaad sterk verbeterd, ik zit nu op 35,75 Mb/s

2042968270

Het komt nog niet in de buurt van 50 Mb/s, maar is weer bruikbaar Smile

Ik zal vanavond nog een test doen.

Mvgr A van Rheenen

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Zeer trage verbinding na vijven en in het weekend', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Open VPN verbinding met Caiway Algemeen 5 29 november 2016, 21:00
Draadloze verbinding valt weg Algemeen 7 27 april 2016, 13:59
Trage glasvezel Algemeen 6 05 april 2016, 00:47
snelheid verbinding coax Snelheid 15 25 maart 2016, 20:06
Trage download en goede uplaod snelheid Snelheid 3 13 maart 2016, 00:18
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| vroemmieOnline
| Jaco Hage08:20:03
| Highway08:38:38
| 2fast4u08:43:38
| Solaris09:05:21
| erickiel10:54:50
| vossoft11:56:22
| Bordewolf13:35:00
| flipje14:31:05
| Sandwedge15:40:59
Advertentie
www.optimizer.co.nl
Caiway Partner & preferred netwerk installateur.
Tel Nr. 0174-768333
Laatste Artikelen
| Eigen Email adressen...
| Dikke pluim
| Doek valt definitief...
| Goedkope oplossing v...
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

25 oktober 2016, 21:18
Caiway storing op storing met de email en nu ook ligt caiway.nl eruit.

18 oktober 2016, 12:42
Langdurige kwestie deze mailstoring...

14 oktober 2016, 22:57
Mail zou het weer doen? Ik zie nog nix ... Shock

14 oktober 2016, 17:22
Is de mailserver van "kabelfoon.nl" in storing? Cry

31 augustus 2016, 21:47
Antenneversterker voor caiway kabel met glasvezel voeding kapot ook bij caiway te krijgen.