obey-robots.txt
08 December 2016, 15:11
Navigatie
Ledenenquête
Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet.

Hey CaiWay update de TV app en rap wat!
Ledenenquête: Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet. Hey CaiWay update de TV app en rap wat! 83% [24 stemmen]
83% [24 stemmen]

Lollipop? Koop lekker een IOS gsm.
Ledenenquête: Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet. Lollipop? Koop lekker een IOS gsm. 17% [5 stemmen]
17% [5 stemmen]

Stemmen: 29
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 15 jul 2015

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
CaiWay Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Post hier resultaten van speedtests!
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Snelheid 's avonds en in het weekend dramatisch

A van Rheenen
Ik heb een 50Mb abbonnement, maar na vijven en in het weekend is mijn downloadsnelheid om te huilen.
Snelheden van 250Kb p/s zijn geen uitzondering, het is ook heel erg instabiel (veel pieken).
Dit is ongeveer twee maanden geleden ontstaan, daarvoor was het goed.

cawul
A van Rheenen schreef:

Ik heb een 50Mb abbonnement, maar na vijven en in het weekend is mijn downloadsnelheid om te huilen.
Snelheden van 250Kb p/s zijn geen uitzondering, het is ook heel erg instabiel (veel pieken).
Dit is ongeveer twee maanden geleden ontstaan, daarvoor was het goed.

Vraagje: hoe is de situatie nu ?

Omdat ik overal van die slechte berichten over Caiway lees, twijfel ik er heel erg aan om te switchen.

=

erlinden
cawul schreef:
Omdat ik overal van die slechte berichten over Caiway lees, twijfel ik er heel erg aan om te switchen.

Caiw heeft een aantal probleem gebieden, maar er zijn zeker veel plekken waar de snelheden wel goed zijn. In welke gemeente woon je?

O ja, en bedenk ook dat NL het land van zeuren is, positief commentaar komt veel minder vaak voor (ik ben redelijk tevreden over Caiw).

popmart1970
Hier in Schiedam af en toe eens een x automatische reboot modem, een enkele regio/algemene storing...

voor de rest perfect in orde!!! (50mb wordt gehaald!!)
Caiway....Iets moeten slikken is niet erg......behalve als het door je strot geduwd wordt!! Thumbs Up

cawul
Zit in Rhoon, tegen Barendrecht aan. Hier de straat uit is Barendrecht en UPC. Collega's zijn heel dik tevreden, met hun 'vrijwel constante' 50Mbit/s verbinding. Hoor nooit klachten - was jaren geleden wel eens anders geweest geef ik toen, maar nu zijn ze dik tevreden.
Ooit, toen Internet via de kabel opkwam haalde ik van de 128Kb/s (ja.. ja.. dat is lang geleden!) niet meer dan tussen 2-3 Kb/s - je gelooft het niet.
Het maakte niet uit, dag, nacht, zondagmorgen om 04:00. Het enige voordeel was: het was wel een constante 2-3Kb/s, ha!
Er is toen een man geweest die alles kwam op- en doormeten en die gaf toe dat er helaas niks beters in zat (had te maken met te weinig verdeelkasten o.i.d.)
Ging toen maar weer betalen voor de telefoontikken (inbellen enzo), snelheid was toen wel beter in ieder geval.

Dat was van Kabelfoon en sindsdien, tja...

Heb ADSL, 6Mbit/s, dat is 2Mbit/s láger dan het 1e instap-abonnement van mijn provider. Meer zit er niet in,
vanwege de afstand tot de wijkcentrale (Rdm Zuid, afstand 3.75km)
Dat gaat soms een tijdje goed, maar de laatste dagen valt de lijn -weer- regelmatig weg. In het verleden ook eindeloos gedoe over geweest, vandaar dat ik overweeg om op Caiway over te stappen.

Van die 40Mbit/s zal ik toch wel 10Mbit/s overhouden?
Als het regelmatig minder dan 6Mbit/s wordt (of van de 50Mbit/s een dramatische 250kb/s), dan heeft het geen zin.

Vandaar...

Caiway Webcare
cawul schreef:

Zit in Rhoon, tegen Barendrecht aan. Hier de straat uit is Barendrecht en UPC. Collega's zijn heel dik tevreden, met hun 'vrijwel constante' 50Mbit/s verbinding. Hoor nooit klachten - was jaren geleden wel eens anders geweest geef ik toen, maar nu zijn ze dik tevreden.
Ooit, toen Internet via de kabel opkwam haalde ik van de 128Kb/s (ja.. ja.. dat is lang geleden!) niet meer dan tussen 2-3 Kb/s - je gelooft het niet.
Het maakte niet uit, dag, nacht, zondagmorgen om 04:00. Het enige voordeel was: het was wel een constante 2-3Kb/s, ha!
Er is toen een man geweest die alles kwam op- en doormeten en die gaf toe dat er helaas niks beters in zat (had te maken met te weinig verdeelkasten o.i.d.)
Ging toen maar weer betalen voor de telefoontikken (inbellen enzo), snelheid was toen wel beter in ieder geval.

Heb ADSL, 6Mbit/s, dat is 2Mbit/s láger dan het 1e instap-abonnement van mijn provider. Meer zit er niet in,
Dat gaat soms een tijdje goed, maar de laatste dagen valt de lijn -weer- regelmatig weg. In het verleden ook eindeloos gedoe over geweest, vandaar dat ik overweeg om op Caiway over te stappen.

Als het regelmatig minder dan 6Mbit/s wordt (of van de 50Mbit/s een dramatische 250kb/s), dan heeft het geen zin.

Vandaar...

Denk dat de situatie nu wel veranderd is, uiteraard kunnen we dat nog even verder kijken als we het exacte adres binnen krijgen.

Er zijn een aantal kleine gebieden waar de snelheid soms niet gehaald kan worden, afgelopen nacht is dit overigens voor wat gebieden in Gouda verholpen.

Bij vragen horen we het uiteraard graag.

Bert Vellekoop
Caiway Webcare Team

cawul
Caiway Webcare schreef:

cawul schreef:

Zit in Rhoon, tegen Barendrecht aan. Hier de straat uit is Barendrecht en UPC. Collega's zijn heel dik tevreden, met hun 'vrijwel constante' 50Mbit/s verbinding. Hoor nooit klachten - was jaren geleden wel eens anders geweest, dat geef ik toe, maar nu zijn ze dik tevreden.
Ooit, toen Internet via de kabel opkwam haalde ik van de 128Kb/s (ja.. ja.. is lang geleden!) niet meer dan tussen 2-3 Kb/s - je gelooft het niet.
Er is iemand langs geweest die alles heeft doorgemeten en hij gaf toe dat er helaas niets beters in zat (had te maken met te weinig verdeelkasten o.i.d.)

Ging maar weer terug naar KPN, betalen voor de telefoontikken, inbellen etc., snelheid was toen wel beter in ieder geval.

Nu dus ADSL, 6Mbit/s, dat is 2Mbit/s láger dan het 1e instap-abonnement van mijn provider. Meer zit er niet in,

Vandaar...

Denk dat de situatie nu wel veranderd is, uiteraard kunnen we dat nog even verder kijken als we het exacte adres binnen krijgen.

Er zijn een aantal kleine gebieden waar de snelheid soms niet gehaald kan worden, afgelopen nacht is dit overigens voor wat gebieden in Gouda verholpen.

Bij vragen horen we het uiteraard graag.

Bert Vellekoop

Hallo
Dank voor de reactie - ik stuur u een PM
mvg
=

pauke
http://www.speedtest.net/result/2138532906.png
super abbo is nu gewoon slecht zeker met gamen

Automatisch samengevoegd met vorige post op: augustus 24 2012 22:56:16:
2138542159
iets beter maar haal maar de helft

Automatisch samengevoegd met vorige post op: augustus 26 2012 12:56:02:
2141107191

Is weer bagger

Automatisch samengevoegd met vorige post op: augustus 26 2012 22:09:12:
2141902782
en dit snap ik dus niet heb 25 MB down en haal nu dit????

Automatisch samengevoegd met vorige post op: augustus 27 2012 21:35:47:
2143771171
zo hoort het zonder pieken een speedtest en m'n snelheid.
Gewijzigd door pauke op 27 augustus 2012, 21:35

Caiway Webcare
@ pauke
Er zijn werkzaamheden geweest om de verbinding te verbeteren. Houd het even in de gaten en laat over een aantal dagen even horen of de storing bij je nu definitief is opgelost.

Mike E.
Caiway Webcare Team

Radar
2151185903

Gisteren ging het een stuk beter:
2149578773

Ik heb geen klachten over de snelheid.
Alleen het af- en toe wegvallen van de verbinding is vervelend.

Ik ben ook een van de eerste kabelaars in NL.....toen nog bij CAIW....heb ook nog een caiw.nl e-mail adres.....dat waren toch wel andere tijden.
Het signaal was toen stabieler, maar zeeeeer traag.
Maar je kon wel 24/7 online zijn zonder hoge kosten.
Gewijzigd door Radar op 31 augustus 2012, 13:51

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Snelheid 's avonds en in het weekend dramatisch', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Wifi-snelheid CaiWay Glasvezel algemeen (waar beschikbaar, ervaringen) 25 28 juli 2016, 01:11
Draadloze snelheid laag!! Eigen netwerk 23 24 juni 2016, 10:44
Ziggo internet snelheid naar 300 Mbit per seconde via kabel Algemeen 25 22 mei 2016, 12:25
upload snelheid laag CaiWay Glasvezel internet verbindings problemen 1 20 mei 2016, 16:06
snelheid verbinding coax Snelheid 15 25 maart 2016, 20:06
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Highway00:25:20
| Jaco Hage01:17:35
| osuijk02:36:14
| flipje02:52:59
| Migow03:03:18
| 2fast4u05:56:07
| arievree06:06:43
| vossoft06:09:13
| beelkima16:31:38
| GianiV18:02:24
Advertentie
www.optimizer.co.nl
Caiway Partner & preferred netwerk installateur.
Tel Nr. 0174-768333
Laatste Artikelen
| Eigen Email adressen...
| Dikke pluim
| Doek valt definitief...
| Goedkope oplossing v...
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

25 oktober 2016, 21:18
Caiway storing op storing met de email en nu ook ligt caiway.nl eruit.

18 oktober 2016, 12:42
Langdurige kwestie deze mailstoring...

14 oktober 2016, 22:57
Mail zou het weer doen? Ik zie nog nix ... Shock

14 oktober 2016, 17:22
Is de mailserver van "kabelfoon.nl" in storing? Cry

31 augustus 2016, 21:47
Antenneversterker voor caiway kabel met glasvezel voeding kapot ook bij caiway te krijgen.