obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klacht over CaiWay/Delta? Post hier je CaiWay/Delta klacht over b.v. een storing met internet, telefonie, televisie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken
Het is tijd voor snelheids verhoging.
markmart
IK las net dat de KPN hun premium abonnement de snelheid verhogen naar 80MB en dat voor €45,- per maand en een upload van 8MB, eerlijk gezegd toen ik dit las had ik direct zoiets als mijn jaar abonnement bij Caiway is afgelopen dan is dit zeer zeker een heel interessant alternatief.
Mijn vraag is wanneer komt Caiway eens met een snelheidsverhoging, we zitten toch al een heel tijdje op dezelfde snelheid en gaan inmiddels ten opzichte van andere providers toch wel achter lopen dus begint Caiway zichzelf uit de markt te prijzen.
De invoer van glasvezel met name in Uithoorn laat ook nog op zich wachten voordat ik daar daadwerkelijk gebruik van kan maken, dus een tussentijdse snelheidsverhoging zou zeer welkom en van deze tijd zijn.
Zijn der al wel plannen in die richting of gewoon je zelf lekker uit de markt prijzen?
 
leuro
.


https://forum.www.trosradar.nl/viewtopic.php?t=125561




.
Handtekening
Computer Operator
 
Adios
Waar loopt Caiway niet mee achter als we eerlijk zijn he ?

Ik snap het ook niet, waar de andere kabelaars met het grootste gemak op de coaxkabel 120 mbs bieden, blijft het bij Caiway hangen op veel lager.

Wel is het tarief gelijk als wat de andere kabelaars vragen voor 120 mbs.
 
Adios
Niet alleen Schiedam. Ook Uithoorn, Gouda, Ouderkerk aan den IJssel, Stolwijk, Haastrecht, Oudewater, Vlist. Allemaal gemeenten die wel Caiway hebben, maar waar nog niet is begonnen met aanleg van glasvezel.

Je kan de coaxklanten toch niet in de kou laten staan?
 
Fredy
Ik ben benieuwd naar onze snelheid per 1 februari. De 90/90 die we nu zouden moeten hebben heb ik nog niet gehaald. Als we straks teruggaan naar 50/50 blijft dat ergens op de 40 a 45 hangen vrees ik. Beter is het om nu niets aan de snelheid te doen, dan hoeven we in ieder geval niet te klagen dat we niet krijgen waar we voor betalen, maar zijn we waarschijnlijk tevreden dat we de 50/50 ruimschoots halen. Of zie ik het nu verkeerd?Helpless
 
Adios
Ach, het maar voor een paar maanden toch ?
 
popmart1970
heb zelf als schiedammer al een aantal keren aangekaart dat de snelheid voor coax klanten omhoog moet om bij te blijven bij de overige providers!

Het klotige is dat er weinig alternatieven zijn......!!!!
En dat weet Caiway....dus ontevreden.....dan zout je toch lekker op naar een ander voor 20mb internet....of anders moderne prijs betalen voor achterhaalde snelheden (bij anderen)

wat mij betreft komt er idd een verhoging van de coax-snelheid tot rond de 100mbs.....liever vandaag dan morgen!!!
Handtekening
Caiway....Iets moeten slikken is niet erg......behalve als het door je strot geduwd wordt!! Thumbs Up
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Het is tijd voor snelheids verhoging.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Voorbeeld voor caiway! Algemeen : 1 23 jan 2023
Poort 80 openen voor internet radio Hardware instellingen : 4 24 nov 2022
Fritz!Box 5490 instellingen voor Delta glasvezel Hardware instellingen : 4 31 mei 2022
TV voor webtv functie TV's met ingebouwde Tuners : 1 29 sep 2021
TV 2x aanzetten voor beeld Algemeen : 5 08 feb 2021
Advertentie