obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier storingen in uw digitale 'ontvangst'.
 Onderwerp afdrukken
1 grote soep digitale blokjes
Royk
Zo zit je lekker het EK te kijken, en zo zit je naar een digitale blokjes soep te kijken. Er is werkelijk niets meer van te bakken wat er gebeurd op het scherm. Het is op alle zenders. Ik heb de T5100 al diverse keren van het stroom gehaald en naar fabrieksinstellingen terug gezet. Immers vind hij soms plots ook de extra zenders niet meer en moet ik de boel resetten.

Hoe is dit op te lossen?

Mvg,

Roy
 
Adios
Zijn je coaxkabels wel van goede kwaliteit ?
 
Royk

Quote

Fiber90 schreef:

Zijn je coaxkabels wel van goede kwaliteit ?


ik heb voor 95% prima tv en internet. Als mijn kabels niet goed zouden zijn had ik dat al jaren geleden gemerkt. Voor 5% zit ik soms tegen het verhaal als hierboven te kijken
 
maanmist
Blokkerig beeld, en ik hoor ook bij die groep, is toch achteraf vaak het gevolg van kabels. Ik dacht ook dat ik goede kabels had, en dat zijn het ook, maar die bleken dan niet goed aangesloten te zijn. Als de kern van die kabels maar een beetje contact maakt verslechtert het beeld al behoorlijk.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; '1 grote soep digitale blokjes', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Digitale ontvanger Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 4 24 sep 2022
Frequent storing - balken - blokjes etc. Storing : 4 22 sep 2020
Slecht ontvangst sommige Digitale radio zenders via coax Storing : 2 09 aug 2020
Geen Digitale Kanalen wel Analoog in Malden Digitale radio of televisie storing : 7 19 jul 2018
Blokjes Digitale radio of televisie storing : 12 16 dec 2015
Advertentie