obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
CaiWay/Delta Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » CaiWay/Delta Abonnementen, acties en voorwaarden » Wat verandert er?
Meld hier verbeteringen en verslechteringen in de voorwaarden.
Ik kom van KBG, en wil ook die gratis HD ontvanger mee!
Ik wil ook die HD ontvanger en 60 euro voordeel nieuwe abonnee Ik wil ook die HD ontvanger en 60 euro voordeel nieuwe abonnee 67%[4 stemmen]
Ik wil alleen die HD ontvanger Ik wil alleen die HD ontvanger 33%[2 stemmen]
Ik wil alleen die 60 euro voordeel nieuwe abonnee Ik wil alleen die 60 euro voordeel nieuwe abonnee 0%[0 stemmen]
Het maakt mij niet uit, geld zat... Het maakt mij niet uit, geld zat... 0%[0 stemmen]
Totaal stemmen : 6
 Onderwerp afdrukken
van KBG naar Caiway
Consumeer
Altijd erg blij (decennia lang) geweest met KBG, nette prijzen en uitstekende service.
Destijds ook een digitale ontvanger aangeboden gekregen voor een tientje, prima dus.


Nu, met de overgang naar Caiway gaan de prijzen omhoog, worden er analoge kanalen gecancelled en zijn er geen ontvangers (gratis of betaald) beschikbaar voor de gewone kabelontvangers. Ja als je naar het dure alles in een pakket gaat.
Maar afgezien van de prijs (ik betaal veel minder met losse onderdelen via andere aanbieders), wil ik dit helemaal niet.
Er zijn een paar zenders in HD bijgekomen, maar die kun je niet bekijken zonder digitale HD ontvanger.

Sinds begin deze maand dus overgenomen, en betaal nu al 5 euro per maand meer dan een nieuwe abonnee, en kom bovendien niet in aanmerking voor een ontvanger want de definitie nieuwe abonnee blijkt hier alleen te gelden als je niet van KBG komt...

minder voor meer dus..Sad

KBG kom aub gewoon terug...

Zie bijlage
Consumeer voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.

Gewijzigd door Consumeer op 15 juni 2012, 14:55
 
digitaal
Ik geloof dat er bij ons het zelfde gaat gebeuren.
Caiway heeft cai h.i.a. overgenomen
 
Adios
13.95 is nog goedkoop
WIj betalen al bijna 19 euro per maand bij Caiway.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'van KBG naar Caiway', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Caiway slechte routes? Storing : 1 18 jan 2024
Amino aria 7x naar Caiway omzetten CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 22 dec 2023
Zender van de maand Caiway Interactieve TV, Pay Per Event : 122 11 dec 2023
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
Kijken zonder kastje bij Caiway en Delta Interactieve TV, Pay Per Event : 18 08 jul 2023
Advertentie