obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klacht over CaiWay/Delta? Post hier je CaiWay/Delta klacht over b.v. een storing met internet, telefonie, televisie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken
Slechte voorlichting door klantenservice
DRI-soft
Hallo,

In de week van 8 juni heb ik 2x contact gehad met de klantenservice in verband met mijn verhuizing om advies en informatie in te winnen over hoe dit het handigst en snelst te regelen was, zodat ik geen dag zonder zou zitten. Mij werd toen verteld dat alle verhuizingen die op vrijdag voor 11:00uur gemeld waren, de maandag of dinsdag daarna direct meegenomen zouden worden. En dat ik tot de vrijdag de week na de oversluiting op het oude adres nog signaal zou hebben. Met andere woorden, ik zou hierdoor een tijdsbestek van 2 weken hebben om over te verhuizen en dan geen dag zonder signaal (internet, telefoon en internet) zou zitten.

Op maandag 11 juni ben ik nog gebeld door dezelfde medewerker die me de week ervoor had geholpen en voorzien van informatie, om na te gaan of het nieuwe adres wel klopte. Alles bleek in orde en geen enkel probleem, en wederom werd me verteld dat ik tot vrijdag de week erop op het oude adres nog signaal zou ontvangen. Nou prima.

Maar wat gebeurd er vervolgens vandaag 14 juni, in de middag merk ik ineens dat ik niet meer bereikbaar ben en kennelijk dus helemaal niets meer heb. Geen telefoon, geen internet en geen televisie signaal meer. Kortom klantenservice maar gebeld voor opheldering. Waar ik nu doodleuk te horen krijg dat bij een verhuizing ik geen signaal meer ontvang op het nieuwe adres, zodra het signaal is overgezet naar het nieuwe adres. En dat hier dus ook niets is te doen. Ja kan wel, maar dat betekent afsluiten en weer aansluiten wat 10 dagen in beslag gaat nemen. Met als gevolg dat ik nu dus een dag of 3 a 4 geen gebruik van de caiway diensten kan maken. En het ergste is nog dat ik dus ook niet bij mijn geld kan middels internet bankieren, is toch wel handig als je midden in een verhuizing zit en toch voor klusjes inkopen moet doen.

Heb al een mail gestuurd met mijn beklag, ben hier nou niet bepaald blij mee. Heb in samen spraak met iemand van Caiway een passend besluit genomen en snij alsnog mij zelf in de vingers. Ik verwacht toch wel enige tegemoet koming hierin vanuit Caiway.

Hoop op een snelle reactie van Caiway, want zoals het nu loopt, vind ik ronduit belachelijk!

Mvg,


Jürgen Sommen
 
Caiway Webcare
Zou je per privébericht de twee adressen en het bevestigingsnummer van je E-mail kunnen doorgeven.

Met deze informatie gaan we achterhalen wat er fout is gegaan en in de toekomst verbeterd moet worden. Ook zullen we via die informatie je verzoek voor een tegemoetkoming behandelen.

Bert Vellekoop
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
Wimons
[left][/left]
Ik heb al verscheidene keren informatie proberen te krijgen over de daadwerkelijk aansluiting van gebruikers op glasvezel in het Wateringse Veld. Dus niet de infra maar ook eindelijk signaal krijgen over het glasvezel. Infra glasvezel ligt nu al een jaar ongebruikt tot aan mijn meterkast. Tot nu toe alleen maar het zgn aan het lijntje verhaal. Website standaard Caiway en Glasvezel Website loopt maanden achter met planning of staat niets op of daadwerkelijke uitrol. Het rare is dat ik wel steeds brieven en mailtjes krijg om deel te nemen aan de diverse acties die over het "gewone" coax gaan. Maar wat nu als ze besluiten om op x datum over te stappen op glas krijg je dan ook je geld terug van de geinvesteerde apparatuur voor coax of kan je dit ook inruilen tegen de dan glasvezelmodem en decoder? Niet, niets hoor je over de actuele status. Onlangs nog de projectleider van Koning en Hartman gesproken, het onderhouds bedrijf van het netwerk van de Caiway. Ook hij was van mening dat de Caiway niet netjes omgaat met informatieverstrekking naar zijn klanten en had het zelfs over de monopoliepositie van de Caiway. Ook bellen naar CIF had geen succes zij verwezen je weer naar "Kitty" van Caiway. Dus zo worden we lezers van dit forum behandeld door de Caiway, jammer, heeel jammer. Sad Nu maar hopen dat UPC ook gebruik mag maken over het glasvezelwerk, dan weet ik het wel!! Grin

O, ja ik betaal bijna 1500 euro per jaar voor de diensten die ik afneem van de Cayway. Telefoon, Internet, 2x tv compleet en 2 x filmnet. En klim in de pen naar de mevrouw hoofdcommunicatie/PR neemt ze niet eens de moeite om je te beantwoorden, maar laat weken later, ja echt een van haar Kitty's de mail beantwoorden met het antwoord dan ik ook op kan zeggen als ik niet tevreden ben. Slecht, hele slechte PR. Zou me ook niets verwonderen dat ik na deze klaagbericht ineens allerlei storingen ga krijgen, of zelfs afgesloten wordt. Wie zal het zeggen. Niet de PR vrouw van de Caiway maar zal wel weer door zo'n Kitty worden beantwoord. Zucht Shock
Gewijzigd door Wimons op 07 juli 2012, 02:13
 
Adios
Waarom heb je twee keer complete en twee keer Film1 ?

Kijk je op meer dan drie televisies in huis?
 
Wimons

Quote

Fiber90 schreef:

Waarom heb je twee keer complete en twee keer Film1 ?

Kijk je op meer dan drie televisies in huis?



Ja dat klopt
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Slechte voorlichting door klantenservice', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Caiway slechte routes? Storing : 1 18 jan 2024
Geen verbinding meer met FTP server na wijziging IP adres door Delta Instellingen software : 2 04 sep 2023
Suggesties hoe om te gaan met slechte kwaliteit Storing : 5 30 sep 2019
Providers verdienen meer aan tv-diensten door prijsverhogingen Algemeen : 5 21 dec 2018
Glasvezel Rotterdam niet door EQT/CAIW? Algemeen : 19 15 aug 2018
Advertentie