obey-robots.txt
10 December 2016, 05:59
Navigatie
Ledenenquête
Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet.

Hey CaiWay update de TV app en rap wat!
Ledenenquête: Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet. Hey CaiWay update de TV app en rap wat! 83% [24 stemmen]
83% [24 stemmen]

Lollipop? Koop lekker een IOS gsm.
Ledenenquête: Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet. Lollipop? Koop lekker een IOS gsm. 17% [5 stemmen]
17% [5 stemmen]

Stemmen: 29
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 15 jul 2015

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
CaiWay Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Post hier resultaten van speedtests!
 Onderwerp afdrukken

Alle internet activiteiten bevriezen tijdens uploaden

Royk
Beste mensen,

Als ik even iets via We transfer weg wil sturen, en de upload even max wordt ingezet staken alle andere internet activiteiten hun diensten. Zoals bijvoorbeeld een radio stream of het binnenhalen van mail. Maar ook de skype verbinding die ik dan open heb staan heeft zolang ik upload geen verbinding. Het lijkt dus wel alsof de download helemaal dicht wordt geknepen om de upload niet in de weg te zitten.

Is dit een kwestie van iets in de modem aanpassen of kan ik iets anders doen om dit te veranderen?

Mvg,

Roy

erlinden
Aanpassingen in het modem zijn voor eindgebruikers niet mogelijk (ik ga even uit van kabel), zou je meer kunnen vertellen over je netwerk apparatuur (welke router, QoS)?

Royk
sorry, ik had je reactie niet gezien.

ik heb een Arris modem TM772. Deze vertrekt naar een wifi router omdat caiway ongeveer als enige anno 2012 in de wereld geen modem met wifi aanlevert. Na de routeer zit een switch welke weer naar een NAS en een PC gaat. Is dit de info die je zocht?

darkstalker
Dat een provider geen alles in 1 modem levert vind ik persoonlijk wel goed. Zo kan je zelf een hogere kwaliteit router in je netwerk gebruiken ipv een vaak baggerding waar klanten geen admin access in krijgen. Ik wil zelf graag met settings peuteren in een router, of een open-source firmware flashen zoals openwrt, tomato.

Royk
hmm, zo had ik het nog niet bekeken! Wink

wimlem
darkstalker schreef:

Dat een provider geen alles in 1 modem levert vind ik persoonlijk wel goed. Zo kan je zelf een hogere kwaliteit router in je netwerk gebruiken ipv een vaak baggerding waar klanten geen admin access in krijgen. Ik wil zelf graag met settings peuteren in een router, of een open-source firmware flashen zoals openwrt, tomato.

Voor de meeste klanten is het ideaal wanneer alles in 1 zit. Voor de anderen ook geen probleem mits je wifi uit kunt zetten en zelf een AP er op kunt aansluiten.

erlinden
wimlem schreef:
Voor de meeste klanten is het ideaal wanneer alles in 1 zit. Voor de anderen ook geen probleem mits je wifi uit kunt zetten en zelf een AP er op kunt aansluiten.

Ik heb graag zelf in de hand welke poorten ik wil forwarden (en hoeveel).

@Royk: welke router gebruik je?

mamwal
Ooit dit probleem kunnen oplossen?

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Alle internet activiteiten bevriezen tijdens uploaden', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Microsoft Windows 10 internet problemen oplossing Instellingen software 1 09 december 2016, 23:27
Geen internet Storing 3 03 december 2016, 14:12
Powerline zowel internet als TV? Eigen netwerk 5 25 november 2016, 21:30
geen internet en dig. TV in maasland Storing 2 06 november 2016, 18:59
storingen tijdens directe uitzending CaiWay Glasvezel digitale ontvangers 2 20 oktober 2016, 11:14
Goedenacht bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Jaco Hage06:30:28
| Highway06:49:03
| 2fast4u06:54:03
| Solaris07:15:46
| erickiel09:05:15
| vossoft10:06:47
| Bordewolf11:45:25
| flipje12:41:30
| Sandwedge13:51:24
| markmart20:10:26
Advertentie
www.optimizer.co.nl
Caiway Partner & preferred netwerk installateur.
Tel Nr. 0174-768333
Laatste Artikelen
| Eigen Email adressen...
| Dikke pluim
| Doek valt definitief...
| Goedkope oplossing v...
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

25 oktober 2016, 21:18
Caiway storing op storing met de email en nu ook ligt caiway.nl eruit.

18 oktober 2016, 12:42
Langdurige kwestie deze mailstoring...

14 oktober 2016, 22:57
Mail zou het weer doen? Ik zie nog nix ... Shock

14 oktober 2016, 17:22
Is de mailserver van "kabelfoon.nl" in storing? Cry

31 augustus 2016, 21:47
Antenneversterker voor caiway kabel met glasvezel voeding kapot ook bij caiway te krijgen.