obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ideeën over welke zender in welk pakket moet. Of welke ontbrekende zenders er nog bij moeten kommen. Dit de plek om erover te discussiëren.
 Onderwerp afdrukken
Den Haag TV
Adios
Kan jij niet MTV op iedere plek zetten in de zenderlijst waar je wilt?
Dat kan ik namelijk wel. Zowel mijn Philips TV als de Sony TV boven als de Humax, alle drie kan ik onnummeren.
Gewijzigd door Adios op 15 januari 2013, 00:39
 
Joke Den Haag
In de eerste instantie werd er nog onderhandeld met de gemeente den haag met caiway. Dus ben ik er ook niet op zoek naar gegaan. Zit ergens in de buurt van kanaal 61. Maar omdat de reacties die daarna zijn gekomen niet naar mij zijn doorgestuurd, heb ik al die tijd in de veronderstelling geleefd dat er nog steeds geen doorgifte was.

Tot een paar weken geleden, dat iemand mij daar op attent had gemaakt.
 
Adios
Nou ja, Joke. Ik kan Den Haag TV ook zien hier in Krimpen. Je mist niks. De beeldkwaliteit vind ik bagger.

Dus denk niet dat je staar hebt of je televisie niet goed staat. Het ligt aan de zender zelfWink
 
Joke Den Haag
ha ha, is dat zo. Ging er alleen om dat ze van gemeente Den Haag mij gevraagd hadden om een bericht op de muurkrant te plaatsen dat er iets te zien was op Den Haag TV. Maar op dat moment hadden we dat hier nog niet dus had dat ook geen zin. Maar was er wel nieuwsgierig naar vandaar mijn vraag toen aan Caiway.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Den Haag TV', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Advertentie