obey-robots.txt
04 December 2016, 07:01
Navigatie
Ledenenquête
Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet.

Hey CaiWay update de TV app en rap wat!
Ledenenquête: Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet. Hey CaiWay update de TV app en rap wat! 83% [24 stemmen]
83% [24 stemmen]

Lollipop? Koop lekker een IOS gsm.
Ledenenquête: Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet. Lollipop? Koop lekker een IOS gsm. 17% [5 stemmen]
17% [5 stemmen]

Stemmen: 29
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 15 jul 2015

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
CaiWay Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

Aansluiten glasvezel IJsselstein

bar
De firma's Van den Berg en Ravesteyn doen de uitvoering van de aansluiting alhier.
Het is mij compleet onduidelijk waar wiens verantwoordelijkheden liggen maar het is me wel duidelijk dat ik voorlopig nog niet aangesloten ben.

De groene kabel had vandaag het huis moeten betreden maar is in plaats daarvan beland in de externe berging.
Ik heb gevraagd waarom de aansluiting niet gewoon op de geplande plek is gerealiseerd (het huidige Caiway-koppelpunt) maar er werd me ineens medegedeeld dat dat technisch onmogelijk was.
Het is schijnbaar niet mogelijk om 'zomaar' een kabel door een kruipruimte heen te trekken. Het is -voor zover ik weet- nu zo goed als onmogelijk om any datakabel aan te sluiten op de modem straks, tenzij ik wil gaan internetten/tv-kijken naast de geparkeerde fietsen in een tochtige berging.

Een medewerker van een van de firma's vertelde me dat dit waarschijnlijk geen enkel probleem was want Caiway ging toch draadloze modems uitgeven.
Ik vroeg hem of dat wel bestond, een draadloze modem die interactieve televisie, digitale telefonie en internet regelt en ja hoor, dat bestond.
Omdat ik daaraan sterk twijfelde heb ik Caiway gebeld en de technische helpdesk wist me te vertellen dat dat in de toekomst misschien wel mogelijk is maar voorlopig nog lang niet.

Over anderhalve week komt Ravesteyn langs om even naar de situatie te kijken. Ik heb er eigenlijk nu al een hard hoofd in.
Zijn er nog meer mensen die dit soort aansluitproblemen hebben?

NB: Tip voor alle mensen die nog wachten op de eerste stappen van de aansluiting: maak een foto van de bestrating van je tuin voordat ze die openbreken, dat kan je een hoop discussie besparen....Wink

Adios
In Krimpen zijn ze wel gewoon de kruipruimtes ingegaan als het niet anders kan.
En het is wel een gilller als je de modem straks krijgt ineen externe berging, ver van de rest. Daar is goed over nagedacht... ahum

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Aansluiten glasvezel IJsselstein', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
glasvezel modem / converter CaiWay Glasvezel modem 10 11 november 2016, 09:22
hoge telefoon tarieven glasvezel Wat verandert er? 3 19 oktober 2016, 13:08
glasvezel airties tv apparaat Algemeen 4 25 augustus 2016, 21:09
Newbee glasvezel Algemeen 14 26 juli 2016, 23:29
Vanaf 2016 meer aanbieders op glasvezel in Krimpen en Loenen CaiWay Glasvezel algemeen (waar beschikbaar, ervaringen) 55 22 juni 2016, 21:57
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| erickiel07:01:45
| Highway07:58:52
| ghijs08:38:03
| Fredy08:51:55
| Adios09:10:54
| Cees12:06:46
| Bordewolf13:22:17
| Jaco Hage14:53:13
| 2fast4u17:21:48
| Airrider17:59:19
Advertentie
www.optimizer.co.nl
Caiway Partner & preferred netwerk installateur.
Tel Nr. 0174-768333
Laatste Artikelen
| Eigen Email adressen...
| Dikke pluim
| Doek valt definitief...
| Goedkope oplossing v...
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

25 oktober 2016, 21:18
Caiway storing op storing met de email en nu ook ligt caiway.nl eruit.

18 oktober 2016, 12:42
Langdurige kwestie deze mailstoring...

14 oktober 2016, 22:57
Mail zou het weer doen? Ik zie nog nix ... Shock

14 oktober 2016, 17:22
Is de mailserver van "kabelfoon.nl" in storing? Cry

31 augustus 2016, 21:47
Antenneversterker voor caiway kabel met glasvezel voeding kapot ook bij caiway te krijgen.