obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier resultaten van speedtests!
 Onderwerp afdrukken
Wanneer glasvezel in IJsselstein operationeel?
viatin
De kabels liggen al in de grond, wanneer wordt de glasvezel in de woningen geplaatst en is de dienst operationeel?
 
Migow
2013 volgens mij. Alles moet eerst volgens mij gereed zijn in heel IJsselstein. Maar ze moeten ook eerst nog overeenstemming krijgen met Provides, want ze hebben nog goed contract om door de tuinen en muur te gaan van huurwoningen.
En ja dan gaan we genieten van supersnel internet Smile Nou als ik zo eens in de andere plaatsen kijk waar men glasvezel heeft dan worden het niet echt spectaculaire snelheden. En als je download/upload hetzelfde wil hebben, want bij glasvezel eigelijk altijd standaard is dan betaal je een godsvermogen.
 
Caiway Webcare
De verwachting is dat begin 2013 er een aanbod aan diensten gaat komen.

Om het netwerk en de diensten operationeel te krijgen zal er zowel binnen de woningen gewerkt moeten worden alsmede op verschillende netwerkknooppunten.

Uiteraard wordt iedereen per brief op de hoogte gehouden over de vorderingen.

Bert Vellekoop
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
cmbeek
Beste Webcare team,

Geldt dit alleen voor Ijsselstein of geldt het voor heel het caiwaygebied dat er pas begin 2013 een aanbod van diensten komt voor de glasvezel?

Of nog iets specifieker: Wanneer kan ik in het wateringseveld een aanbieding verwachten. De glasvezellijn ligt er al en is al doorgemeten...

Groet,
Marko
 
viatin
Bedankt, dan moet ik nog even wachten.
Snap alleen de actie van Caiway niet om nu al doekjes in de brievenbus te doen met de tekst "Maak uw beeldscherm maar vast schoon".

Beetje voorbarig.
 
Adios
Ik begrijp dat ook niet van dat doekje. Zal wel weer een bom duiten voor een reclamebureau hebben opgeleverd die Caiway in de arm heeft genomen.

Ik heb nu bijna twee jaar Caiway glasvezel en het beeld is exact gelijk aan de coaxkabel. Je hebt geen mooier beeld op IPTV dan DVB-C bij Caiway en je hebt ook niet meer zenders.

Zwaar overdreven dus.
 
Caiway Webcare

Quote

cmbeek schreef:

Beste Webcare team,

Geldt dit alleen voor Ijsselstein of geldt het voor heel het caiwaygebied dat er pas begin 2013 een aanbod van diensten komt voor de glasvezel?

Of nog iets specifieker: Wanneer kan ik in het wateringseveld een aanbieding verwachten. De glasvezellijn ligt er al en is al doorgemeten...

Groet,
Marko


Dat geld specifiek voor IJsselstein, we hebben nog geen specifieke datum beschikbaar voor de andere gebieden. Wel zal het Wateringseveld eerder een dienstaanbod krijgen dan IJsselstein aangezien de werkzaamheden hier eerder afgerond zullen zijn.

Bert Vellekoop
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
mfrank66
Laten we niet vergeten dat CAIWAY niet de enige is die op de glasvezelverbinding in IJsselstein abonnementen mag aanbieden.

De gemeente heeft in het convenant met CIF bepaald dat het glasvezelnetwerk ook voor andere providers opengesteld moet worden.

Ik wacht dus op xs4all totdat zij mij een abonnement kunnen geven
 
Migow

Quote

mfrank66 schreef:

Laten we niet vergeten dat CAIWAY niet de enige is die op de glasvezelverbinding in IJsselstein abonnementen mag aanbieden.

De gemeente heeft in het convenant met CIF bepaald dat het glasvezelnetwerk ook voor andere providers opengesteld moet worden.

Ik wacht dus op xs4all totdat zij mij een abonnement kunnen geven


Nou ik weet het zo net nog niet. Convenant of niet. Maar ik mag het hopen en zoniet dan ga ik dat bij de gemeente aankaarten en zeker bij de verantwoordelijke wethouder.
Ook ik had het gelezen, maar in alle andere gemeentes is het netwerk exclusief voor Caiway en daar wordt je qua pakketten via glasvezel niet echt vrolijk van qua prijs en snelheid
 
Caiway Webcare

Quote

Migow schreef:

Nou ik weet het zo net nog niet. Convenant of niet. Maar ik mag het hopen en zoniet dan ga ik dat bij de gemeente aankaarten en zeker bij de verantwoordelijke wethouder.
Ook ik had het gelezen, maar in alle andere gemeentes is het netwerk exclusief voor Caiway en daar wordt je qua pakketten via glasvezel niet echt vrolijk van qua prijs en snelheid


Het netwerk is niet van Caiway, CIF is de eigenaar van het glasvezelnetwerk. Momenteel is Caiway wel de enige partij die diensten aanbied op een netwerk van CIF. Dit is geen exclusief recht.

Bert Vellekoop
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Wanneer glasvezel in IJsselstein operationeel?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Kan mijn modem( glasvezel) niet activeren. Wel internet CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 2 11 feb 2023
Fritz!Box 5490 instellingen voor Delta glasvezel Hardware instellingen : 4 31 mei 2022
DVB-C via Caiway glasvezel? CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 4 10 nov 2021
TV op glasvezel loopt 25 seconden achter Snelheid : 11 24 sep 2021
instabiel glasvezel modem sinds medio Januari 2021 CaiWay/Delta Glasvezel internet verbindings problemen : 4 06 mrt 2021
Advertentie