obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Hier kun je zaken kwijt over de telefonie van CaiWay. Bijvoorbeeld een eigen thuiscentrale, een alarmcentrale.
 Onderwerp afdrukken
Geen kiestoon maar af en toe wel
arjan2012
Sinds 18 april is mijn knp aansluiting de deur uitgegaan en is mijn telefoon nummer door Caiway overgenomen.
Echter omdat ik de bel minuten bij Caiway te hoog vind bel ik ook via voipbuster wat ik al deed toen ik nog bij de Kpn zat.

Mijn huidige opstelling is
Caiway modem(Tel1) verbonden met mijn Voip router DrayTek V2200 mijn telefoon aangesloten op de Voip router
Dmv #0 kan ik de voip router laten schakelen tussen voip en Caiway
Echter hier gaat het fout als ik #0(Bellen via Caiway) gebruik hoor ik meest al geen kiestoon maar af en toe wel.
Als ik dan toch een nummer bel krijg ik van een Nederlandse vrouw te horen dat er geen verbinding gemaakt kan worden wat wel gek is.
Draai ik een verkeerd nummer via voipbuster dan krijg ik een Engelse stem te horen. Dus er wordt wel verbinding gemaakt alleen niet de juiste.
Btw het ledje van Tel1 gaat wel knipperen alleen geen kiestoon.
T/m 18 april heeft alles perfect gewerkt via de kpn dit wil ik dus ook via de Caiway.

Alleen de helpdesk zegt ze dit niet supporten wat ik niet acceptabel vind!


Note:
De hele overgang naar Alles-in-1 Lounge ging niet perfect.
Ik had basis TV en een Ultra internet verbinding
Ik heb caiway moeten bellen voor de beloofde decoder en na een maand maar eens gebeld of het telefoon nummer nog werd overgenomen had mijn aanvraag gedaan op 6 maart en van de helpdesk hoorde ik dat ik een gratis test telefoon zou krijgen welke niet geleverd is. Niet helemaal perfect vind het zelf heel slordig.

Ik hoop dat iemand van Caiway mij verder kan helpen omdat ik niks wijzen wordt van de helpdesk.

gegroet,

Arjan
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Geen kiestoon maar af en toe wel', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Geen verbinding met camera's Algemeen : 2 21 mrt 2024
Sommige apparaten geen verbinding met wifi Eigen netwerk : 1 31 jan 2024
Geen verbinding meer met FTP server na wijziging IP adres door Delta Instellingen software : 2 04 sep 2023
storing wordt maar niet opgelost Storing : 1 24 jan 2023
Geen ontvangst van radio WDR3 en WDR4 Analoge radio of televisie storing : 2 23 jan 2023
Advertentie