obey-robots.txt
10 December 2016, 13:43
Navigatie
Ledenenquête
Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet.

Hey CaiWay update de TV app en rap wat!
Ledenenquête: Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet. Hey CaiWay update de TV app en rap wat! 83% [24 stemmen]
83% [24 stemmen]

Lollipop? Koop lekker een IOS gsm.
Ledenenquête: Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet. Lollipop? Koop lekker een IOS gsm. 17% [5 stemmen]
17% [5 stemmen]

Stemmen: 29
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 15 jul 2015

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
CaiWay Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Post hier resultaten van speedtests!
 Onderwerp afdrukken

betaling aanpassen aan snelheid

Annita
Aangezien de snelheid van het internet de afgelopen weken dramatisch is en Caiway het maar niet op kan lossen, is het wellicht een idee om de betaling van de factuur aan te passen aan de snelheid?????

Als we nou eens allemaal stoppen met betalen, zal er dan wat gebeuren? Of misschien klagen via Tros Radar ofzo?

Ik wordt er echt helemaal niet goed van.
 
magicwizz
Ik denk dat je daar alleen maar problemen mee op de hals gaat halen.

Heb je al wel eens aan de jongens van de helpdesk om een trage verbindingsmail gevraagd? Dan krijg je een mailtje dat je dan volledig mag invullen (Zijn een aantal kleine dingen) en daarna kun je dat weer terugsturen. Als alles dan goed is krijg je ook een storingsnummer van ze en wordt het in behandeling genomen.

Nog wat andere tips :

- Modem direct aansluiten zonder splitter.
- Eventueel ook even zonder router testen. (Met Breedbandverbinding)
- Bellen naar de Helpdesk voor ondersteuning kan ook nog. Maar ik heb gehoord dat er op dit moment werkzaamheden zijn.
 
fari2012
Een reply van mijn storingsticket:

U geeft aan storing te hebben met de ontvangst van internet.

De storing in uw internetverbinding wordt veroorzaakt door een centrale storing.
Er wordt op dit moment hard gewerkt aan een oplossing, alleen is nog niet bekend hoelang het duurt voordat de storing is opgelost. Onze excuses voor het ongemak.


En tv dan zonder splitter? Duh......Zit met andere die nog wel tv kijken...
Trouwens die 11 mb van Magic op een 16 mb verbinding klopt ook niet. Zie mijn testjes toen ie een paar weken echt 32 mb was. Die van jou zou toch ook meer bij de 16 mb moeten zijn.
Misschien ben ik te zeikerig maar was dit binnen 2 maanden opgelost dan zou ik niet zo lopen zeiken hier zo Smile. Ik snap heus wel dat zo'n verbinding tijd nodig heeft om de kinderziektes eruit te halen, maar ben heilig overtuigd was er meer concurentie op de kabel dan zou het wel binnen 2 maanden opgelost kunnen zijn. Simpel 1 + 1 = 2 nog altijd Wink
 
magicwizz
fari2012 schreef:
Een reply van mijn storingsticket:

U geeft aan storing te hebben met de ontvangst van internet.

De storing in uw internetverbinding wordt veroorzaakt door een centrale storing.
Er wordt op dit moment hard gewerkt aan een oplossing, alleen is nog niet bekend hoelang het duurt voordat de storing is opgelost. Onze excuses voor het ongemak.


En tv dan zonder splitter? Duh......Zit met andere die nog wel tv kijken...
Trouwens die 11 mb van Magic op een 16 mb verbinding klopt ook niet. Zie mijn testjes toen ie een paar weken echt 32 mb was. Die van jou zou toch ook meer bij de 16 mb moeten zijn.
Misschien ben ik te zeikerig maar was dit binnen 2 maanden opgelost dan zou ik niet zo lopen zeiken hier zo Smile. Ik snap heus wel dat zo'n verbinding tijd nodig heeft om de kinderziektes eruit te halen, maar ben heilig overtuigd was er meer concurentie op de kabel dan zou het wel binnen 2 maanden opgelost kunnen zijn. Simpel 1 + 1 = 2 nog altijd Wink


Ik geef je helemaal gelijk dat die 11 ook niet helemaal klopt.. Maar voor de modem die ik hier nog heb staan wel.. Af en toe heb ik een piekje van 13Mbps. Dit is normaal op een docsis modem.
Ik heb nog geen webstar modem aangeschaft. Oude modem doet het nog goed genoeg Wink Maar ik begrijp het ook best wel dat als je zoveel betaald dat je dan ook wel een juiste snelheid wilt hebben ervoor. Ik hoop dat het wel snel opgelost gaat worden. Maar het zou best complex kunnen zijn. Het is ook 'even' goed gegaan december.
 
magicwizz
En wanneer heb je die mail terug gestuurd?

fari2012 schreef:
Een reply van mijn storingsticket:

U geeft aan storing te hebben met de ontvangst van internet.

De storing in uw internetverbinding wordt veroorzaakt door een centrale storing.
Er wordt op dit moment hard gewerkt aan een oplossing, alleen is nog niet bekend hoelang het duurt voordat de storing is opgelost. Onze excuses voor het ongemak.


En tv dan zonder splitter? Duh......Zit met andere die nog wel tv kijken...
Trouwens die 11 mb van Magic op een 16 mb verbinding klopt ook niet. Zie mijn testjes toen ie een paar weken echt 32 mb was. Die van jou zou toch ook meer bij de 16 mb moeten zijn.
Misschien ben ik te zeikerig maar was dit binnen 2 maanden opgelost dan zou ik niet zo lopen zeiken hier zo Smile. Ik snap heus wel dat zo'n verbinding tijd nodig heeft om de kinderziektes eruit te halen, maar ben heilig overtuigd was er meer concurentie op de kabel dan zou het wel binnen 2 maanden opgelost kunnen zijn. Simpel 1 + 1 = 2 nog altijd Wink
 
fari2012
21 Jan kreeg een mail terug nadat ik dus een paar dagen ervoor weer testjes moest gaan uitvoeren, want mijn oude ticket van juni 2009 was in dec 2009 gesloten( probleem leek verholpen te zijn),maar zij konden en wilde deze niet meer heropenen. terwijl het eigenljk nog steeds hetzelfde probleem/storing is/was.
 
Fransg
Na een jaar vol problemen de volgende klacht naar COAX gestuurd (www.coax.nl)

Beschrijft in het kort (ja, serieus, dit is in het kort) de manier waarop Caiway klachten afhandeld

Beste COAX,

Sinds Februari 2009 heb ik snelheidsproblemen met een Ultra abbonement bij Caiway.
Hier zijn diverse storings tickets over geopend.
De problemen onstonden op de drukkere tijden vanaf 's middags omstreeks 16.00 uur en de avond uren en weekenden.
Hierbij zakt de download snelheid terug tot vaak onder de 8Mbit en met regelmaat zelfs onder de 4Mbit.
(dit bij een 32Mbit verbinding)

In eerste instantie werd mij medegedeeld dat er een hardware probleem was in een centrale en dat ik tijdelijk op een andere centrale kwam.
Dit leek het probleem iedergeval op te lossen, totdat ik weer, volgens zeggen van de helpdesk, terug op de oude centrale gezet.
Caiway helpdesk zou er verder onderzoek naar doen.
Geen bericht meer totdat de call ineens werd gesloten.
Weer een nieuwe call, mededeling dat ik in een storings gebied zat.
Call door Caiway gesloten.
Inmiddels werd het ultra verhoogt naar 32Mbit.
Helaas veranderde dit niets aan het gedrag.

Een nieuwe call geopend en in contact getreden met CustomerService van Caiway.
De email conversatie die ik daar uiteindelijk mee kreeg (met mw. Christine Stok) raakte kant noch wal meer.
Er werd mij medegedeeld dat mijn snelheden over het algemeen acceptabel waren.
Uiteraard ging dit over de ochtend uren en midden in de nacht,
's Middags na 16.00 kon ik af en toe zelfs geen fatsoenlijke VPN verbinding meer krijgen.

Volgens Caiway zijn er geen storingen in de wijk of centrales.

Tevens werd mij medegedeeld dat het onmogelijk was om mij op een andere centrale te zetten. Hier dus OF de helpdesk OF customer care welke verkeerde info geeft.

Volgens CAIWAY is het een automatisch Load Balancing systeem.
Waarop mijn reactie is dat het loadbalancing systeem dan niet echt zijn werk doet.


De dooddoener van Caiway was:
Ik mag kosteloos downgraden naar een lager abbonement.

Mijn wedervraag was hierop dan ook of dan niet tijdens de spits uren mijn download snelheid niet net zo hard omlaag gingen. (dus op 32Mbit- minder dan 8mbit... dus bij een 16Mbit minder dan 4 Mbit)
Dit kon mw Stok pas beantwoorden als het modem naar het nieuwe lagere abbonement is gezet.

Pogingen om verder mijn klacht in de Caiway organistie te krijgen worden vakkundig geblokkeerd.

Ik heb dus nu een jaar lang het duurste abbonement afgenomen terwijl ik een jaar aan het lijntje ben gehouden en dus ook een jaar heb betaald voor een dienst die niet volledig geleverd wordt.

Tijdens de spitstijden vind ik een snelheids verlies van 25% acceptabel (32Mbit naar 24Mbit) Maar in de huidige situatie (welke het hele jaar dus al speelt) is het snelheidsverlies gemiddeld 75%, wat onacceptable is.

Ik hoop dat hier iets mee te doen is.
Diverse email conversaties en meetingen heb ik nog steeds in mijn bezit.

Mvrgr.
 
Skitzin
Ik ben erg benieuwd of coax hierop heeft gereageerd.
Dit omdat ik precies dezelfde problemen heb bij caiway, en het nu ook al ca. 2maanden speelt.
 
Jovel
@ Skitzin

kan je ook gebruik maken van ons feedback formulier
staat links van de pagina

als vast bedankt
Gewijzigd door Jovel op 10 februari 2010, 00:23
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'betaling aanpassen aan snelheid', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Wifi-snelheid CaiWay Glasvezel algemeen (waar beschikbaar, ervaringen) 25 28 juli 2016, 01:11
Draadloze snelheid laag!! Eigen netwerk 23 24 juni 2016, 10:44
Ziggo internet snelheid naar 300 Mbit per seconde via kabel Algemeen 25 22 mei 2016, 12:25
upload snelheid laag CaiWay Glasvezel internet verbindings problemen 1 20 mei 2016, 16:06
snelheid verbinding coax Snelheid 15 25 maart 2016, 20:06
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| 2fast4u< 5 mins
| Bordewolf00:50:16
| Highway03:03:10
| vossoft04:21:55
| arievree05:13:43
| flipje05:36:59
| vroemmie05:55:04
| Jaco Hage14:14:13
| Solaris14:59:31
| erickiel16:49:00
Advertentie
www.optimizer.co.nl
Caiway Partner & preferred netwerk installateur.
Tel Nr. 0174-768333
Laatste Artikelen
| Eigen Email adressen...
| Dikke pluim
| Doek valt definitief...
| Goedkope oplossing v...
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

25 oktober 2016, 21:18
Caiway storing op storing met de email en nu ook ligt caiway.nl eruit.

18 oktober 2016, 12:42
Langdurige kwestie deze mailstoring...

14 oktober 2016, 22:57
Mail zou het weer doen? Ik zie nog nix ... Shock

14 oktober 2016, 17:22
Is de mailserver van "kabelfoon.nl" in storing? Cry

31 augustus 2016, 21:47
Antenneversterker voor caiway kabel met glasvezel voeding kapot ook bij caiway te krijgen.