obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Hier kun je zaken kwijt over de telefonie van CaiWay. Bijvoorbeeld een eigen thuiscentrale, een alarmcentrale.
 Onderwerp afdrukken
DECT / GAP en nummerweergave??
nossie
Hallo Allemaal,

Ik heb een vraagje: Ik heb 5 handsets van 3 merken.
Ik kan ze zonder problemen allemaal aanmelden op het Panasonic basisstation.

Het enige probleem is dat alleen de bijbehorende Panasonic handsets nummerweergave hebben.

De andere handsets (1x Philips en 2x huismerk Caiway) geven geen nummerweergave.

Voorheen gebruikte ik de Caiway handsets en Caiway basisstation en toen had ik alleen nummerweergave op de Caiway handsets en niet op die van Philips. (die van Panasonic zijn nu nieuw dus...)

Is dit een bekend probleem bij handsets van verschillende merken? Je zou toch zeggen dat ze allemaal gebruik maken van dezelfde standaard: DECT en GAP compatible.

IK heb in de handleiding gelezen dat het Panasonic basisstation als repeater kan functioneren. Zou ik dan de Caiway basis als hoofd kunnen gebruiken en de Panasonic als repeater, zou het dan beter werken?

Wie heeft dit probleem ook en heb je er misschien een oplossing voor?

Ik hoor graag van jullie.

mvrgr.

Nossie
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'DECT / GAP en nummerweergave??', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fritzbox 7590 op Glasvezel met C5 DECT CaiWay/Delta Glasvezel telefonie problemen : 1 02 dec 2018
Telefonie aansluiting voor DECT CaiWay/Delta Glasvezel telefonie problemen : 4 22 okt 2016
voip via Siemens N300A IP DECT Storing : 8 22 okt 2016
Nummerweergave Storing : 8 24 mrt 2016
klok in DECT loopt achter Storing : 1 03 jul 2011
Advertentie