obey-robots.txt
11 December 2016, 01:17
Navigatie
Ledenenquête
Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet.

Hey CaiWay update de TV app en rap wat!
Ledenenquête: Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet. Hey CaiWay update de TV app en rap wat! 83% [24 stemmen]
83% [24 stemmen]

Lollipop? Koop lekker een IOS gsm.
Ledenenquête: Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet. Lollipop? Koop lekker een IOS gsm. 17% [5 stemmen]
17% [5 stemmen]

Stemmen: 29
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 15 jul 2015

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
CaiWay Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken

internetstoring schiedam

markschiedam
zijn er meer mensen die storing hebben met internet in schiedam? Televisie werkt prima maar internet valt regelmatig uit of de snelheid vertraagd tot 0 en gaat dan langzaam weer omhoog.

Caiway Webcare
Momenteel zijn er geen centrale of wijkstoringen bekend in Schiedam.

Als je in een privebericht even je adresgegevens en telefoonnummer zou willen doorgeven nemen we even contact met je op.

Bert Vellekoop
Caiway Webcare Team

Benish
Heb er ook last van komt en gaat nu regelmatig tv blijft ten alle tijden werken echter valt de modem zo nu en dan uit. Vaak nadat caiway de buurt uitmet werkt het weer. Denk wel dat er ergens niet iets goed gaat. Kan je dbm uit lezen op die arris modem?

Caiway Webcare
Benish schreef:

Heb er ook last van komt en gaat nu regelmatig tv blijft ten alle tijden werken echter valt de modem zo nu en dan uit. Vaak nadat caiway de buurt uitmet werkt het weer. Denk wel dat er ergens niet iets goed gaat. Kan je dbm uit lezen op die arris modem?

Dat kunnen de modems wel, alleen is dit alleen door de provider zelf uit te lezen. Wil ik uiteraard best even voor je doen mocht je nog problemen ervaren.

Bert Vellekoop
Caiway Webcare Team

Benish
Caiway Webcare schreef:

Benish schreef:

Dat kunnen de modems wel, alleen is dit alleen door de provider zelf uit te lezen. Wil ik uiteraard best even voor je doen mocht je nog problemen ervaren.

Bert Vellekoop

Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat voor dbm mijn modem krijgt uit logs van mijn router valt de modem zo nu en dan nog wel uit.

Caiway Webcare
Benish schreef:

Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat voor dbm mijn modem krijgt uit logs van mijn router valt de modem zo nu en dan nog wel uit.

Geef maar even je telefoonnummer door via een privebericht of mailtje naar webcare@caiway.nl

Dan neem ik het gelijk met je door.

Bert Vellekoop
Caiway Webcare Team

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'internetstoring schiedam', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Glasvezel Schiedam.....wie heeft het al...?? CaiWay Glasvezel algemeen (waar beschikbaar, ervaringen) 46 07 juli 2015, 18:21
Glasvezel activeren? aanvragen? SCHIEDAM Klacht over Caiway 13 25 juni 2015, 09:30
Glasvezelaanleg in Schiedam afgerond en tweede aanbieder CaiWay Glasvezel algemeen (waar beschikbaar, ervaringen) 1 31 mei 2015, 22:58
Glasvezel Schiedam Snelheid 3 19 april 2015, 11:42
Signaal valt regelmatig weg Schiedam Storing 22 31 maart 2014, 18:12
Goedenacht bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Jaco Hage01:49:43
| Highway01:58:57
| Piedrodim02:24:21
| 2fast4u04:04:21
| arievree04:29:11
| erickiel04:53:26
| vossoft05:28:14
| GianiV07:48:59
| Bordewolf09:20:02
| flipje17:10:59
Advertentie
www.optimizer.co.nl
Caiway Partner & preferred netwerk installateur.
Tel Nr. 0174-768333
Laatste Artikelen
| Eigen Email adressen...
| Dikke pluim
| Doek valt definitief...
| Goedkope oplossing v...
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

25 oktober 2016, 21:18
Caiway storing op storing met de email en nu ook ligt caiway.nl eruit.

18 oktober 2016, 12:42
Langdurige kwestie deze mailstoring...

14 oktober 2016, 22:57
Mail zou het weer doen? Ik zie nog nix ... Shock

14 oktober 2016, 17:22
Is de mailserver van "kabelfoon.nl" in storing? Cry

31 augustus 2016, 21:47
Antenneversterker voor caiway kabel met glasvezel voeding kapot ook bij caiway te krijgen.