obey-robots.txt
07 December 2016, 19:18
Navigatie
Ledenenquête
Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet.

Hey CaiWay update de TV app en rap wat!
Ledenenquête: Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet. Hey CaiWay update de TV app en rap wat! 83% [24 stemmen]
83% [24 stemmen]

Lollipop? Koop lekker een IOS gsm.
Ledenenquête: Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet. Lollipop? Koop lekker een IOS gsm. 17% [5 stemmen]
17% [5 stemmen]

Stemmen: 29
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 15 jul 2015

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
CaiWay Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Onstabiel internet

JMeijer
Sinds November ben ik afnemer van internet en televisie van Caiway. De eerste maanden zonder problemen, maar sinds eind Februari kamp ik met regelmatige storingen.
Mijn internet in vooral in het weekend erg onstabiel, het is drie minuten actief en vervolgens weer drie minuten dood. Het probleem heeft zich de vorige keer vanzelf (zonder tussenkomst van de Caiway helpdesk) opgelost. Ik dacht dat het om een incidentele storing ging.
Sinds afgelopen weekend heb ik weer hetzelfde probleem, en heb de hulp van de helpdesk ingeschakeld. Na ruim een half uur aan de (mobiele) lijn te zijn geweest, en diverse handelingen heb verricht kon de helpdeskmedewerker niet traceren wat de storing veroorzaakt. Hij vertelde mij hierna dat er een melding van zou worden gemaakt en ik hierover teruggebeld zal worden.
Enig Googelen leverde op dat het hier om een bekend probleem gaat (3 minuten op, 3 minuten af) maar nergens kan ik een verklaring vinden. Ik vermoed dat een gebrekkig of te zwak signaal het probleem veroorzaakt.
Heeft iemand hier ervaring mee? Ik hoor het graag..

mbol72
Ik ben al jaren abonnee bij Caiway en gelukkig zonder veel problemen. Sinds Februari echter ondervind ik exact dezelfde problemen als jij beschrijft. Internet werkt af en aan om de 3 minuten (niet mee te werken dus). Resetten van het modem zorgt dat ik iets langer internet heb. Ik heb de helpdesk gebeld en die kon op dat moment het modem inderdaad niet uitlezen, terwijl het online lampje van het modem gewoon brand. Aan het modem is de storing nooit af te zien. De medewerker heeft een storing aangemeld. Ben benieuwd wat daar uitkomt. Ik lees hier en daar op internet dat het een bekend probleem zou zijn met het Arris modem. Als iemand een oplossing weet hou ik me aanbevolen (ben het resetten van het modem nu wel zat).

JMeijer
Vorige week Donderdag is er een monteur langsgekomen, waarvoor ik een halve dag vrij heb moeten nemen. De storing had zich na twee dagen wederom weer vanzelf opgelost, dus al de metingen die de beste man verrichte waren dik in orde.. hier was ik al bang voor!
waarop de monteur vertrok, en ik er in ieder geval van overtuigd was dat het niet in de aansluitingen of de apparatuur van mijn netwerk zat.
Nadat de monteur weer vertrokken was ben ik nog even online geweest, en alsof de duvel ermee speelde, na tien minuten was de storing er weer!
Gelukkig stond de monteur nog met zijn busje voor mijn deur en heb hem meteen weer naar binnen gehaald. Nu kon hij ook constateren dat het niet in orde was, en is verder gaan meten. ook in de verdeelkast in de straat, en daar vond hij een losse connector.. Het zou nu opgelost moeten zijn!

Maar helaas, binnen een week was de storing weer terug.
Weer de helpdesk gebeld, en nu werdt mij geadviseerd een fabrieks reset uit te voeren.. de resetknop 10 sec. ingedrukt houden. Dit werkte inderdaad, voor één dag! vandaag was de storing weer terug en heb weer de helpdesk gebeld. dit maal werdt de modem door de helpdesk medewerker gereset, en hij doet het nu al een paar uur probleemloos.. maar voor hoelang?
Er schijnt binnenkort weer een monteur langs te komen..

mzijderhand
Ik ben al jaren abonnee bij Caiway en heb al veel problemen met zowel internet als telefonie gehad. Eerst een periode waarbij de verbindingen wegvielen en het modem gereset moest worden, link weg. Nu continue problemen met wegvallen van intertnet, komt na enige tijd weer terug lampen op modem branden groen. Heb de aansluitkabels en spiltter diverse malen vervangen dat helpt niet, probleem ligt ergens in het nerwerk van Caiway, alleen als je ze daarvoor bel is dat niet waar.
Je wordt eerst als een dummy allerlei dingen gevraagd cq opgedragen om er alsnog achter te komen dat het probleem niet bij de klant ligt.
Met vriendelijke groeten,

Martin Zijderhand

mbol72
Kreeg een email van Caiway dat de storing verholpen was. Dat leek ook te kloppen. Voor 2 dagen althans, want nu is het weer even hard terug. Wel benieuwd wat ze nou feitelijk gedaan hebben. Maar weer eens bellen.

maanmist
Via Twitter is makkelijker, hoef je niet te bellen ook. Scheelt weer: er zijn zoveel wachtende voor u, wij doen ons best om u zo spoedig mogelijk te woord te staan. Smile

Highway
Of even hier wachten op Caiway Webcare. Of beter nog stuur een PB.
Highway

Sinds 14 februari 2015 abonnee bij Caiway omdat Cogas gestopt is met Ziggo in Twente.
HD ontvanger Humax 5300C is binnen, nog niet aangesloten. Glas G100 werkt prima, echter het ip adres verandert te vaak. Telefonie werkt prima. TV ontvangst prima.

CaiWay niet uw provider?
Kijk dan op www.Gebruikers.eu of daar uw provider tussen staat

Caiway Webcare
We hebben nog geen PB ontvangen. Die hebben we sowiso nodig met adresgegevens om het probleem verder te kunnen bekijken. We ontvangen het natuurlijk nog steeds graag.

Christine
Caiway Webcare Team

mzijderhand
Eind maart is een monteur langsgeweest en signaal was (natuurlijk) goed. Volgende dag wederom internet problemen en gelijk monteur gebeld, deze zou in de middag langskomen. Zelf nog e.e.a. gepronbeert en nadat de TV-versterker losgekoppeld was kwam het modem weer online. Monteur gebeld en gevraagd of het probleem aan de TV-versterker kon liggen, deze is al ruim 10 jaar oud, antwoord ja dat kan. Dus een nieuwe Hirsmann gekocht en alles via F-Connectoren aangesloten. Tot vanmorgen 3:00 uur liep alles zonder problemen, net de kabel naar de (nieuwe) TV-versterker losgehaald en het Arris modem is weer online.

Weet iemand of dit een bekend probleem is heb nu alles vervangen en probleem komt gewoon terug?

Martin
Met vriendelijke groeten,

Martin Zijderhand

SpeedFreak
Advies is om het modem niet via een versterker te laten lopen, zet op de AOP een 3weg splitter laat ene kant naar de versterker lopen voor de tv's en de andere kant direct met de korte kabel naar het modem en de problemen zouden verholpen moeten zijn

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Onstabiel internet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Geen internet Storing 3 03 december 2016, 14:12
Powerline zowel internet als TV? Eigen netwerk 5 25 november 2016, 21:30
geen internet en dig. TV in maasland Storing 2 06 november 2016, 18:59
Vraag naar sneller internet stijgt explosief Algemeen 8 18 oktober 2016, 08:01
Internet klappert CaiWay Glasvezel internet verbindings problemen 3 04 oktober 2016, 10:03
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Bordewolf00:10:18
| flipje00:11:39
| vossoft00:42:00
| erickiel00:49:04
| Highway01:44:04
| Jaco Hage02:38:40
| Hamski08:36:29
| 2fast4u09:12:11
| Mario11:27:08
| markmart21:48:59
Advertentie
www.optimizer.co.nl
Caiway Partner & preferred netwerk installateur.
Tel Nr. 0174-768333
Laatste Artikelen
| Eigen Email adressen...
| Dikke pluim
| Doek valt definitief...
| Goedkope oplossing v...
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

25 oktober 2016, 21:18
Caiway storing op storing met de email en nu ook ligt caiway.nl eruit.

18 oktober 2016, 12:42
Langdurige kwestie deze mailstoring...

14 oktober 2016, 22:57
Mail zou het weer doen? Ik zie nog nix ... Shock

14 oktober 2016, 17:22
Is de mailserver van "kabelfoon.nl" in storing? Cry

31 augustus 2016, 21:47
Antenneversterker voor caiway kabel met glasvezel voeding kapot ook bij caiway te krijgen.