obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ideeën over welke zender in welk pakket moet. Of welke ontbrekende zenders er nog bij moeten kommen. Dit de plek om erover te discussiëren.
 Onderwerp afdrukken
digitale tv via tablet
dobias
Ik zag het inderdaad.

Maar er staat niet waneer.
Dat is wel jammer
 
Adios
Er zijn zoveel simpele vragen die Caiway niet beantwoordt.

Tot op de dag van vandaag weet niemand in Krimpen waarom Caiway het basicpakket codeert, terwijl er geen tweede aanbieder is op de coaxkabel in Krimpen.

Tot op de dag van vandaag weet niemand in Krimpen, waarom wij aanzienlijk meer moeten betalen, dan de nieuwe glasvezelklanten, financiele compensatie uitblijft en tegelijkertijd een veel minder product krijgen.

Netelige kwesties worden door Caiway structureel genegeerd. Daar ben ik allang achter.
 
Adios
Relax kost geen 81 euro per maand.

Het HD pakket heb ik niet. De meeste HD zenders zijn inmiddels overgebracht naar de andere pakketten.

En ik woon toevallig in een gedeelte van Krimpen dat ook kan kiezen voor UPC. We hebben namelijk twee abonneeovernamepunten in de meterkast.

Eén van Caiway en één van UPC.

Maar UPC vind ik ook niet echt klantvriendelijk met zijn dichtgetimmerde Horizonboxen of 5 euro huur per maand vragen voor een CI module die nog geen drie tientjes waard is.

Wel is het grappig om te zien dat UPC meer HD zenders heeft als Caiway terwijl UPC nog een groot analoog pakket heeft.

Caiway heeft ruimte genoeg, maar staat al tijden stil met de uitbreiding van HD zenders.
 
mjl
Hallo Bert,

Wanneer kunnen wij dit verwachten

En krijgen de kabelgebruikers dit ook aangezien er geen glas in onze wijk komt?

Marco
 
Caiway Webcare
Goedemiddag Mjl,

Het is mij niet helemaal duidelijk wanneer kabelgebruikers exact wat gaan krijgen. Zou je dit kunnen verduidelijken?

Met vriendelijke groet,

Michiel de Vries,
Caiway Webcare Team
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
popmart1970
@Michiel de Vries

Ik denk dat MJL hiermee een app bedoeld waarmee ook de "coax-ers"op hun Tablet/Smartphone tv kunnen kijken!!

Hierop zit ik ook best te wachten.....met een download snelheid van 50Mbps moet je genoeg data kunnen verplaatsen om dit mogelijk te maken lijkt mij!!
Handtekening
Caiway....Iets moeten slikken is niet erg......behalve als het door je strot geduwd wordt!! Thumbs Up
 
Adios
tot 2015 ?????
Dat meen je toch niet zeker !
 
popmart1970
Best jammer ....... monopolie-positie.......!!!

Daar hebben wij heel veel profijt van......NOT !!!

Maar ja ze weten dat adsl ook niet veel beter is.....dus kies zelf maar!!!SadThink
Handtekening
Caiway....Iets moeten slikken is niet erg......behalve als het door je strot geduwd wordt!! Thumbs Up
 
Fredy
Ik ben er ook blij mee. Ik heb er genoeg aan voor 50 euro.CheerYeah
 
Caiway_No_way
Ik moet zeggen dat ik ook content ben met de geboden oplossing voor Krimpen en Loenen.

Het duurde even maar we zijn weer (even) blij Wink
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'digitale tv via tablet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Digitale ontvanger Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 4 24 sep 2022
Slecht ontvangst sommige Digitale radio zenders via coax Storing : 2 09 aug 2020
Email tablet & telefoon Instellingen software : 6 01 jun 2019
Geen Digitale Kanalen wel Analoog in Malden Digitale radio of televisie storing : 7 19 jul 2018
Kan geen e-mail verzenden op tablet Instellingen software : 21 14 aug 2016
Advertentie