obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
CaiWay/Delta Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » CaiWay/Delta Abonnementen, acties en voorwaarden » Abonnementen
Vragen over uw abonnement? Stel ze hier.
 Onderwerp afdrukken
Alles in 1 HD (dilemma)
Dazzling
ik zit ff met een dilemma!

ik heb vorig jaar zown combi pakket genomen.....

ik heb nu het het combi pakket van 55 euro
film 1
delight
telefoon comfort
dat is dus per maand
55 (pakket)
12,95 (film1)
7,75 (delight)
5 (telefoon comfort)
totaal dus 80,70 euro

nu zijn er sinds 1 mrt nieuwe pakketten.....
als ik nu alles in 1 hd relax neemt voor 55 euro
dan zitten daar ook de zenders in die in het delight pakket vallen..... dus geen 7,75 p/m
dan kom ik op een bedrag uit van...
55 (pakket)
12,95 (film1)
5 (telefoon comfort)
totaal 72,95 euro
dus 7,75 euro goedkoper.....

maar als ik nu het duurste pakket neemt Alles in 1 hd lounge
zitten ook de zenders in uit het delight pakket en telefoon comfort
dan wordt het
66 (pakket)
12,95 (film1)
totaal 78,95 euro

goedkoper dan wat ik nu heb en 50 mbit internet

dus volgens mij ben je goedkoper uit.

of zie ik het verkeerd?

zal de caiway de mensen op de hoogte brengen?
 
breaker
Ik vindt het ook raar dat dit gebeurd is zonder bestaande klachten dit te melden.

Ik heb zelf ook relax maar op mijn caiway staat dat ik nu Alles-in-1HD pakket Relax. Dat is volgens caiway.nl met de extra zenderpakket maar ik kan deze zenders niet ontvangen.
Ik hoop dat de bestaande klanten deze extra zenders krijgen anders is het een rare streek van Caiway.
 
Dazzling

Quote

breaker schreef:

Ik vindt het ook raar dat dit gebeurd is zonder bestaande klachten dit te melden.

Ik heb zelf ook relax maar op mijn caiway staat dat ik nu Alles-in-1HD pakket Relax. Dat is volgens caiway.nl met de extra zenderpakket maar ik kan deze zenders niet ontvangen.
Ik hoop dat de bestaande klanten deze extra zenders krijgen anders is het een rare streek van Caiway.


ik heb wel de extra zenders maar dat komt omdat ik delight heb en daar betaal ik nu ook voor en dat klopt niet!

kijken wat ze morgen zeggen............

Han pekel zou zeggen "Wordt Vervolgd"
 
Migow
hier hetzelfde laken en pak. Heb ook combi van 55,00 en 5,00 extra voor bellen na 19:00 uur en in het weekend. Tevens caiway voetbal combi.
Je kan beter Lounge nemen. 15Mbit erbij voor 6 euro verschil (in mijn geval)
Tevens las ik ook nog dit:

Bellen doet u het liefst zo goedkoop mogelijk. Met telefonie van Caiway belt u voor € 0,095 per minuut naar vaste nummers in Nederland. Kiest u voor het Lounge pakket met VoIP Comfort+? U belt dan ’s avonds en in het weekend gratis naar vaste en mobiele telefoonnummers in Nederland. In de andere pakketten rekent Caiway uw gesprekskosten keurig af per seconde. U betaalt dus nooit teveel.

als je leest dan bel je ook nog eens gratis naar gsm met pakket lounge???

Het is allemaal weer zo duidelijk als...............
 
Adios
Kan iedere klant van Caiway deze nieuwe pakketten afnemen? Wij hebben namelijk in Krimpen aan den IJssel alleen internet en bellen via de glasvezel en daar zijn andere bundels .
 
Dazzling
ik heb net gebeld met de caiway en idd kan je in mijn geval overstappen naar een nieuwe pakket omdat delight daar standaard in zit en dus goedkoper wordt..............

beetje jammer dat de caiway de mensen niet even informeert over hoe en wat......
 
IPv6-Router

Quote

Migow schreef:

hier hetzelfde laken en pak. Heb ook combi van 55,00 en 5,00 extra voor bellen na 19:00 uur en in het weekend. Tevens caiway voetbal combi.
Je kan beter Lounge nemen. 15Mbit erbij voor 6 euro verschil (in mijn geval)
Tevens las ik ook nog dit:

Bellen doet u het liefst zo goedkoop mogelijk. Met telefonie van Caiway belt u voor € 0,095 per minuut naar vaste nummers in Nederland. Kiest u voor het Lounge pakket met VoIP Comfort+? U belt dan ’s avonds en in het weekend gratis naar vaste en mobiele telefoonnummers in Nederland. In de andere pakketten rekent Caiway uw gesprekskosten keurig af per seconde. U betaalt dus nooit teveel.

als je leest dan bel je ook nog eens gratis naar gsm met pakket lounge???

Het is allemaal weer zo duidelijk als...............


Het gratis bellen naar vaste en mobiele nummers is sinds vanochtend van de site gehaald. Nu alleen nog maar naar vaste nummers.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Alles in 1 HD (dilemma)', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
alles in 1 Glas CaiWay/Delta Glasvezel algemeen (waar beschikbaar, ervaringen) : 2 22 mrt 2019
Volgens de consumentenbond is KPN de beste aanbieder voor alles in één. Algemeen : 4 24 okt 2018
Meerdere TV's op Alles-in-1 Glas G500 Algemeen : 4 03 jan 2017
alles in 1 Glas 250 teveel betaald Abonnementen : 3 26 feb 2016
internet-storing, maar volgens Rekam is alles in orde. Wat nu? Storing : 16 29 okt 2015
Advertentie