obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Weigering extra pakket weer te geven
Japie7
Sinds september 2011 heb ik als extra pakket Taste. In het begin werden de provinciale zenders in het Taste-pakket keurig weergegeven, maar nu sinds zeker een tweetal maanden niet meer.

Ik heb een iPVR-9200C waar de de kaart is ingevoerd. De kaart wordt ook keurig weergegeven in het monitor menu. Hij wordt dus foutloos ingelezen.

Bellen naar CaiWay abonnementsservice heeft duidelijk gemaakt dat ik inderdaad met Taste abonnement ben ingevoerd. Samen met de technische dienst hebben we alle set en reset handelingen verricht, geen resultaat. Ook het lokale ondersteuningspunt in Uithoorn kon niet aangeven waarom ik op de provinciale zenders zoals Omroep Friesland, niet krijg.
Ik ben er bijna zeker van dat het een en ander een technisch/administratieve fout van Caiway is.

Is iemand bekend met deze materie en kan een suggestie doen?

Jaap
 
Caiway Webcare

Quote

Japie7 schreef:

Sinds september 2011 heb ik als extra pakket Taste. In het begin werden de provinciale zenders in het Taste-pakket keurig weergegeven, maar nu sinds zeker een tweetal maanden niet meer.

Ik heb een iPVR-9200C waar de de kaart is ingevoerd. De kaart wordt ook keurig weergegeven in het monitor menu. Hij wordt dus foutloos ingelezen.

Bellen naar CaiWay abonnementsservice heeft duidelijk gemaakt dat ik inderdaad met Taste abonnement ben ingevoerd. Samen met de technische dienst hebben we alle set en reset handelingen verricht, geen resultaat. Ook het lokale ondersteuningspunt in Uithoorn kon niet aangeven waarom ik op de provinciale zenders zoals Omroep Friesland, niet krijg.
Ik ben er bijna zeker van dat het een en ander een technisch/administratieve fout van Caiway is.

Is iemand bekend met deze materie en kan een suggestie doen?

Jaap


Zou je kunnen zeggen wat de foutmelding exact inhoudt? In de meeste gevallen betreft het een synchronisatiefout van de smarcard wat met versturen van nieuwe data verholpen kan worden.

Als je in een PB je adresgegevens en telefoonnummer zou willen vermelden kunnen we het zodra je op locatie ben gelijk oplossen of een vervolgactie nemen.

Bert Vellekoop
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
Japie7
Inmiddels zijn de missende kanalen sinds vanmiddag 23 januari 2012 zonder ingrijpen mijnerzijds weer beschikbaar. Hartelijk dank aan al diegenen die aan dit probleem gewerkt hebben.

Jaap

Automatisch samengevoegd met vorige post op: maart 08 2012 18:15:08:
Hier ben ik weer even....
Het is nu 6 maart. Heb gedurende februari diverse malen contact gehad met CaiWay. Mijn probleem 'Het vaak niet tonen van het extra pakket' zit waarschijnlijk in mijn decoder..
We hebben dit als volgt vastgesteld:
Televisie staat aan en toont een station van het Taste-pakket.
Trekt men nu de decoderkaart er uit dan vraagt de decoder om de kaart in te voeren. Stopt men de kaart er weer in dan wordt de kaart herkend maar komt het station niet terug.

Inmiddels is het Taste-abonnement beƫindigd.

Jaap
Gewijzigd door Japie7 op 08 maart 2012, 18:15
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Weigering extra pakket weer te geven', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
TV5 weer terug in het basispakket! Welke zender wil je er nog bij hebben? : 1 23 jan 2023
NPO 2 Extra HD bij alle providers behalve Delta/Caiway Interactieve TV, Pay Per Event : 4 26 mrt 2021
Introductie pakket "Alleen Internet Giga Snel" Abonnementen : 9 11 sep 2020
192tv uit basis pakket Storing : 13 09 jun 2020
Ziggo komt weer beschikbaar in het Cogas Twentegebied Algemeen : 9 07 jan 2020
Advertentie