obey-robots.txt
03 December 2016, 03:22
Navigatie
Ledenenquête
Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet.

Hey CaiWay update de TV app en rap wat!
Ledenenquête: Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet. Hey CaiWay update de TV app en rap wat! 83% [24 stemmen]
83% [24 stemmen]

Lollipop? Koop lekker een IOS gsm.
Ledenenquête: Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet. Lollipop? Koop lekker een IOS gsm. 17% [5 stemmen]
17% [5 stemmen]

Stemmen: 29
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 15 jul 2015

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
CaiWay Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

CaiWay CI PLUS cam module Neotion zet beeld af en toe op zwart

jozo
Na aanschaf van mijn nieuwe tv vorige week (LG 47LW5500) dacht ik dat ik maar een cammodule aan moest schaffen. Al heel snel had ik hem binnen (2 dagen) en ik heb vervolgens mijn hd decoder verwijderd en de module en kaart geplaatst. Vanaf dat moment worden we met een behoorlijke regelmaat geconfronteerd met een tvbeeld dat enkele seconden op zwart gaat, zo ongeveer om de tien minuten.
Heeft iemand dit ook meegemaakt en is er een oplossing voor. Het ligt niet aan de smartcard want die werkt op drie andere decoders normaal

Adios
Dat hoort niet. Het is bekend dat de ene televisie beter werkt met een Neotion module en de andere met een Smit module.

Als je dit probleem blijft houden, gewoon naar de Caiwayshop gaan en deze omruilen voor een Smit module.

Mofar
Ik ben op internet zoek gegaan en hier terecht gekomen omdat ik hetzelfde probleem ervaar: het steeds heel even wegvallen van beeld en geluid.
Ik ben naar de Caiwayshop in het dorp gegaan en gevraagd om de Neotion module om te ruilen voor een Smit module. Maar volgens het personeel in de shop is er geen Smit module. Zijn er nog andere oplossingen?

Albrandswaardvoetballer
Ik heb zelf een Smit module

jozo
Heb inmiddels op internet wat rond gekeken en Cardwriter biedt een Smitmodule aan voor 55,--. Hele snelle levering. Ik zit nu alleen een beetje te twijfelen, want als die Smitmodule het beeld ook weer op zwart zet voor een tot 2 seconden met enige regelmaat. Vraag me af of ik gewoon maar niet terug moet naar een decoder

Adios
Waar woon je in welke gemeente ?

jozo
In Doorn, maar is dat van belang?

Adios
Als je in Krimpen had gewoond, had ik even met beide modules langsgekomen als je dat op prijs had gesteld., om te testen of het scheelt, een Neotion of een Smit.

jozo
Bedankt, maar dit is inderdaad wel erg ver weg. Ik heb inmiddels contact gehad met Caiway en die geven aan dat het niet in de module zit maar waarschijnlijk in de aansluitingen. Ik geloof er dus niets van, maar ja.........

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'CaiWay CI PLUS cam module Neotion zet beeld af en toe op zwart', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Open VPN verbinding met Caiway Algemeen 5 29 november 2016, 21:00
Caiway glas only IPTV via eigen switch Hardware instellingen 3 17 november 2016, 12:12
Excuus mail Caiway Storing 10 04 november 2016, 14:19
Krijg melding e37-32 kanaal zwart Digitale radio of televisie storing 18 23 oktober 2016, 23:59
Caiway TV Algemeen 2 05 oktober 2016, 18:35
Goedenacht bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Highway04:12:50
| ghijs04:26:50
| flipje05:44:47
| 2fast4u06:09:12
| erickiel06:40:06
| vossoft08:04:31
| Murgen08:31:41
| Bordewolf09:26:28
| arievree18:00:23
| osuijk18:16:03
Advertentie
www.optimizer.co.nl
Caiway Partner & preferred netwerk installateur.
Tel Nr. 0174-768333
Laatste Artikelen
| Eigen Email adressen...
| Dikke pluim
| Doek valt definitief...
| Goedkope oplossing v...
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

25 oktober 2016, 21:18
Caiway storing op storing met de email en nu ook ligt caiway.nl eruit.

18 oktober 2016, 12:42
Langdurige kwestie deze mailstoring...

14 oktober 2016, 22:57
Mail zou het weer doen? Ik zie nog nix ... Shock

14 oktober 2016, 17:22
Is de mailserver van "kabelfoon.nl" in storing? Cry

31 augustus 2016, 21:47
Antenneversterker voor caiway kabel met glasvezel voeding kapot ook bij caiway te krijgen.