obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
CaiWay/Delta Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » CaiWay/Delta verbindingsproblemen » Storing
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
vanaf 22 dec geen internet/telefonie aalsmeer
skafie
1432PE af en toe een hickje in de verbinding, ook vrij veel schommeling in de snelheid. maar lang niet zo gek als eerst.
 
Caiway Webcare

Quote

vossoft schreef:

Toch weer uitval ( Maassluis) nu met wat langer intervals dan gisteren. Het probleem schijnt toch nog niet opgelost te zijn.


Kan je in een PB je adresgegevens doorgeven? Dan kijken we het na.

Met vriendelijke groet,

Harma
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
vossoft
Vandaag,na weken signaalverlies, nu een zeer stabiele verbinding. Geen onderbreking gehad.Chapeau caiway.
 
Adios
Ach, het is nog maar voor even. Ik vermoed als glasvezel er ligt dat Caiway het internet en telefonie van de coaxkabel afhaalt en alleen nog maar aanbiedt op de glasvezel, wat een enorme verbetering is hoor.

In Krimpen aan den IJssel biedt Caiway al geen internet en telefonie aan over de coaxkabel. Alleen over de glasvezel.
 
mvandervalk
Hier (1432ND) nog steeds een verre van betrouwbare verbinding en telefoon die er regelmatig uitvliegt..
wel stuk minder dan verleden week...Verbinding vliegt er nu niet echt uit maar lijkt te stagneren/ blijven hangen...
 
Caiway Webcare

Quote

mvandervalk schreef:

Hier (1432ND) nog steeds een verre van betrouwbare verbinding en telefoon die er regelmatig uitvliegt..
wel stuk minder dan verleden week...Verbinding vliegt er nu niet echt uit maar lijkt te stagneren/ blijven hangen...


Wat bedoel je daar precies mee?

Verhoogde pingtijden haperingen, een trage verbinding oid?

Je signaal ziet er prima uit, ook zal het modem met de huidige instellingen geen verbrekingen meer moeten vertonen.

Graag zien we in een antwoord hierop wat meer informatie tegemoet om tot een oplossing te komen.

Edit, toch nog even telefonisch contact opgenomen.

Het probleem heeft niet te maken met de eerdere storing op Arris-modems. We zullen het komende weekend een continumeeting inzetten op het modem en deze gegevens aanstaande maandag per E-mail doorgeven.

Bert Vellekoop
Gewijzigd door Caiway Webcare op 13 januari 2012, 15:47
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
mvandervalk
Geloofde nooit zo in de adviezen om de modem, kabelversterker etc uit elkaar te houden om interferentie te verminderen maar moet bekennen dat sinds ik eea in de meterkast op advies van Bert heb verschoven alles feilloos werkt....
Hopen dat het zo blijft...
 
YaMaHa
Heb nog steeds last van een instabiele verbinding. Het is wel stukken beter, maar nog steeds valt de verbinding af en toe weg. De kwaliteit is nog niet zoals deze was voordat het huidige probleem ontstond. Weg is het wegvallen van kortere duur en komt de verbinding weer sneller tot stand maar verre van ideaal. Hopelijk komt er nog een update oid die de kwaliteit verbetert want dit is geen werken zo (als je veel vanuit huis werkt...)
 
Lyna
We hebben precies hetzelfde probleem (Aalsmeer, postcode 1432 MA) en Caiway doet er niks daar aan,zelfs na meerdere keren bellen, e-mailen en een officiƫle klacht indienen. Echt schandalig!
 
Caiway Webcare

Quote

Lyna schreef:

We hebben precies hetzelfde probleem (Aalsmeer, postcode 1432 MA) en Caiway doet er niks daar aan,zelfs na meerdere keren bellen, e-mailen en een officiƫle klacht indienen. Echt schandalig!


Inmiddels is er via een PB contact met 'Lyna' opgenomen en wachten wij een reactie af.

Met vriendelijke groet,

Harma

Automatisch samengevoegd met vorige post op: januari 18 2012 14:05:22:

Quote

YaMaHa schreef:

Heb nog steeds last van een instabiele verbinding. Het is wel stukken beter, maar nog steeds valt de verbinding af en toe weg. De kwaliteit is nog niet zoals deze was voordat het huidige probleem ontstond. Weg is het wegvallen van kortere duur en komt de verbinding weer sneller tot stand maar verre van ideaal. Hopelijk komt er nog een update oid die de kwaliteit verbetert want dit is geen werken zo (als je veel vanuit huis werkt...)


Kan je ons via een PB je adresgegevens doorgeven. Dan kunnen we je verbinding bekijken.

Met vriendelijke groet,

Harma
Gewijzigd door Caiway Webcare op 18 januari 2012, 14:05
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'vanaf 22 dec geen internet/telefonie aalsmeer', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Geen verbinding met camera's Algemeen : 2 21 mrt 2024
Sommige apparaten geen verbinding met wifi Eigen netwerk : 1 31 jan 2024
Philips SmartTV plus internet Hardware instellingen : 1 29 nov 2023
Geen verbinding meer met FTP server na wijziging IP adres door Delta Instellingen software : 2 04 sep 2023
Traag internet. CaiWay/Delta Glasvezel internet verbindings problemen : 1 28 mei 2023
Advertentie