obey-robots.txt
10 December 2016, 05:54
Navigatie
Ledenenquête
Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet.

Hey CaiWay update de TV app en rap wat!
Ledenenquête: Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet. Hey CaiWay update de TV app en rap wat! 83% [24 stemmen]
83% [24 stemmen]

Lollipop? Koop lekker een IOS gsm.
Ledenenquête: Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet. Lollipop? Koop lekker een IOS gsm. 17% [5 stemmen]
17% [5 stemmen]

Stemmen: 29
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 15 jul 2015

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
CaiWay Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

vanaf 22 dec geen internet/telefonie aalsmeer

mvandervalk
Vanaf 22/12 verlies ik om de 3 minuten het signaal van mijn internet en valt ook mijn telefoon weg. Na vele contacten met de helpdesk voor de kerst en ook afgelopen week nog steeds geen uitzicht op een oplossing. Zou aan gewerkt worden maar niemand kan me een idee geven wanneer alles het weer doet....
 
thonhny
hier ook in naaldwijk al zeer lang last van monteur geweest alle stekkers venieuwt ze zeieden dat het daar aan lag dus niet
heb er elke dag last van haal nu elke keer stroom van mijn kastje af voor 10 sec en dan doet die het weer word er gek van

kastje is van caiway had eerste jaar hellemaal geen last 2e jaar elke dag

grtjes ton
 
vossoft
Hier in Maassluis precies hetzelfde. 1 jaar geen last gehad van internet uitval nu valt de verbinding herhaaldelijk weg. Knap irritant. De helpdesk van caiway is op de hoogte.
 
skafie
afgelopen 4 weken iedere donderdag en vrijdag dit probleem. continue uitvallend internet.
nu hebben we dit al 6 dagen iedere dag. beetje lastig als je thuis werkt.

Volgens de helpdesk ligt het aan de Arris modem. deze heeft dit weekend daarvoor een update gehad maar daarmee is het dus niet verholpen.

ze weten niet hoe lang het nog gaat duren......beetje jammer.Frown
Gewijzigd door skafie op 03 januari 2012, 16:58
 
vmax112
Met regelmaat uitval van internet, sinds 22 december. caiw helpdesk gebeld.
Na 16 wachtende voor mij en 42 minuten verder, eindelijk iemand aan de lijn.
En natuurlijk ook weer direct uitval van de telefoon.
Werd wel netjes teruggebeld door de helpdesk medewerker.
Bleek na een update dat er problemen zijn ontstaan met het modem, wist niet hoelang het ging duren.
Gisteren willen informeren hoelang het nog gaat duren, weer 11 wachtende voor mij.
Dan maar een mail gestuurd, wel een bevestigings-mail, maar geen antwoord op de vraag.
Waarom geen informatie op de caiwaw site.
Weet iemand hoe het met de vergoeding zit, voor niet geleverde diensten?
 
skafie
Mij is verteld dat de storing spontaan is opgekomen en dat ze hebben geprobeerd om een update te plaatsen om het op te lossen.
dat heeft geen resultaat gehad.

Ik heb ook gevraagd waarom ze deze storing niet vermelden op hun pagina.
ze plaatsen dit soort meldingen niet op hun site omdat dan iedereen denkt dat als ze geen internet hebben het daar aan ligt.
beetje vaag verhaal.
volgens mij weten ze precies wie deze modem heeft dus zou een mailte op zijn plaats zijn.
of een persoonlijk bericht op "mijnCaiway"
ik zou het heel prettig vinden als je een storing meld je dit terug kunt kijken in "mijnCaiway"

of dat er een "storingspagina is die je met je mobiel kunt bekijken.

als de storing opgelost was mocht ik een mail sturen om te kijken of er een financiele oplossing komt voor de niet geleverde dienst.
ik heb in het verleden eerder een lange storing gehad en toen kreeg ik een maand gratis Internet. vond ik een coulante oplossing.
 
mvandervalk
probleem nog steeds niet opgelost.. Tegen mij is gezegd dat het probleem in een van de wijkkasten zou zitten?? modem is vervangen zonder resultaat (was echter weer een Arris)... Volstrekt geen prognose over duur vand e storing kunnen krijgen.....
Mbt vergoeding: Ga inderdaad ook een brief/mailtje sturen als het is opgelost. Heb wel geinformeerd maar ze zijn wel bereid om je contract te ontbinden zonder kosten mocht je een andere optie in de buurt hebben. is voor mij geen echte optie want enkel 4mb adsl met 4 weken aansluitwachttijd...
 
skafie
Tegen mij is gezegd dat het een landelijk (caiway dekking) probleem is.
ADSL is geen optie, ik zit aan caiway vast.
 
Caiway Webcare
Op een onbekend aantal Arris modems komt het voor dat er een verbrekende verbinding ontstaat. Om verwarring hierover te voorkomen betreft het lang niet alle verbindingen.

Om die reden kunnen we dit melden op onze servicepagina, dat zou een verkeerd beeld scheppen. Wel kan onze Helpdesk of Webcare vaststellen of je modem in deze groep valt.

Via dit topic zullen we iedereen op de hoogte houden, onze excuses voor het ongemak.

Bert Vellekoop
Caiway Webcare Team
 
vossoft
Altijd goed om te lezen dat er excuses worden aangeboden voor het ongemak. Het door mij gebruikte Arris modem valt in deze groep die zeer regelmatig deze uitval vertoont. Ik behoor tot deze groep en dat weet caiway, maar wat gaat caiway er nu aan doen ? Blijft het alleen bij registreren of ik tot deze groep behoor? Voortdurend resetten van de modem, meerdere keren per dag, begint nu toch wel te vervelen. Excuses prima, maar ik wil zo langzamerhand wel een oplossing.
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'vanaf 22 dec geen internet/telefonie aalsmeer', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Microsoft Windows 10 internet problemen oplossing Instellingen software 1 09 december 2016, 23:27
Geen internet Storing 3 03 december 2016, 14:12
Powerline zowel internet als TV? Eigen netwerk 5 25 november 2016, 21:30
Geen mail Storing 200 24 november 2016, 14:32
geen internet en dig. TV in maasland Storing 2 06 november 2016, 18:59
Goedenacht bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Jaco Hage06:25:32
| Highway06:44:07
| 2fast4u06:49:07
| Solaris07:10:50
| erickiel09:00:19
| vossoft10:01:51
| Bordewolf11:40:29
| flipje12:36:34
| Sandwedge13:46:28
| markmart20:05:30
Advertentie
www.optimizer.co.nl
Caiway Partner & preferred netwerk installateur.
Tel Nr. 0174-768333
Laatste Artikelen
| Eigen Email adressen...
| Dikke pluim
| Doek valt definitief...
| Goedkope oplossing v...
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

25 oktober 2016, 21:18
Caiway storing op storing met de email en nu ook ligt caiway.nl eruit.

18 oktober 2016, 12:42
Langdurige kwestie deze mailstoring...

14 oktober 2016, 22:57
Mail zou het weer doen? Ik zie nog nix ... Shock

14 oktober 2016, 17:22
Is de mailserver van "kabelfoon.nl" in storing? Cry

31 augustus 2016, 21:47
Antenneversterker voor caiway kabel met glasvezel voeding kapot ook bij caiway te krijgen.