obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
CaiWay/Delta Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » CaiWay/Delta verbindingsproblemen » Storing
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
geen tv telefoon en internet in stolwijk
a3nl
Vanaf dinsdagavond 27-12-2011 geen tv, telefoon en internet !!! Alleen ned2 en sbs6,modem staat bij het tweede blokje oranje te knipperen dus te weinig signaal dus ook geen telefoon en internet. Dus woendag bellen met caiway het bekende verhaal 9 wachtende voor U dus weer een half uur aan de lijn met je 06 nummer eindelijk de helpdesk natuurlijk mijn (kabels tv stekkers) zijn natuurlijk de boosdoener !!!!, nee Mijnheer caiway het is bij de coaxdoos, tv en modem direkt aangesloten op het binnenkomende signaal. Oke dan komt er vrijdagmiddag een monteur bij u langs die kijkt waar het probleem zit en lost dat op !!!! Als het binnen is dan zitten er kosten voor U aan, .............. nee het is buiten. Vrijdagmiddag 30-12-2011 goeeeeedemiddag de monteur van caiway, tv aan oke even meten bij de coaxdoos......ja inderdaad te weing signaal, monteur vult een bon in en vraag of ik wil tekenen ik zeg waarvoor is het al verholpen dan, nee daar moet een andere monteur voor komen daar mag niet aankomen! Wanneer komt die morgen??? Dat denk ik niet dat zal wel in het nieuwejaar zijn..............Nou CAIWAY jullie worden bedankt voor de goede service wordt hier erg vrolijk van ???? Beetje vakantie geen tv......................................)))
Dit is dus de 3de keer dat dit gebeurd in 4 maanden tijd, nu ga ik maar eens geld terug vragen en is opzoek naar een andere provider want dit is vindt ik niet normaal!!!
Zijn er meer mensen die hier vaak last van hebben???

Allemaal een heel goed uiteinde van 2011 en een heel gezond en gelukkig 2012.
 
Adios
Dit is ook niet normaal en te schandalig voor woorden.
Er moet dezelfde dag nog een monteur komen om het te verhelpen.

Zo goedkoop is Caiway tenslotte ook weer niet met zijn internet.
 
a3nl

Quote

a3nl schreef:

Vanaf dinsdagavond 27-12-2011 geen tv, telefoon en internet !!! Alleen ned2 en sbs6,modem staat bij het tweede blokje oranje te knipperen dus te weinig signaal dus ook geen telefoon en internet. Dus woendag bellen met caiway het bekende verhaal 9 wachtende voor U dus weer een half uur aan de lijn met je 06 nummer eindelijk de helpdesk natuurlijk mijn (kabels tv stekkers) zijn natuurlijk de boosdoener !!!!, nee Mijnheer caiway het is bij de coaxdoos, tv en modem direkt aangesloten op het binnenkomende signaal. Oke dan komt er vrijdagmiddag een monteur bij u langs die kijkt waar het probleem zit en lost dat op !!!! Als het binnen is dan zitten er kosten voor U aan, .............. nee het is buiten. Vrijdagmiddag 30-12-2011 goeeeeedemiddag de monteur van caiway, tv aan oke even meten bij de coaxdoos......ja inderdaad te weing signaal, monteur vult een bon in en vraag of ik wil tekenen ik zeg waarvoor is het al verholpen dan, nee daar moet een andere monteur voor komen daar mag niet aankomen! Wanneer komt die morgen??? Dat denk ik niet dat zal wel in het nieuwejaar zijn..............Nou CAIWAY jullie worden bedankt voor de goede service wordt hier erg vrolijk van ???? Beetje vakantie geen tv......................................)))
Dit is dus de 3de keer dat dit gebeurd in 4 maanden tijd, nu ga ik maar eens geld terug vragen en is opzoek naar een andere provider want dit is vindt ik niet normaal!!!
Zijn er meer mensen die hier vaak last van hebben???

Allemaal een heel goed uiteinde van 2011 en een heel gezond en gelukkig 2012.



Het is dinsdagavond en nog steeds geen signaal, en nog niets gehoord van >>>>>>>>>>>>CAIWAY<<<<<<<<<<<<<



Het nieuwe jaar kan niet beter beginnen ??????????
 
Caiway Webcare
Kan je ons via een PB je adresgegevens doorgeven. Wij pakken dit graag op!

Met vriendelijke groet,

Harma
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'geen tv telefoon en internet in stolwijk', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Geen verbinding met camera's Algemeen : 2 21 mrt 2024
Sommige apparaten geen verbinding met wifi Eigen netwerk : 1 31 jan 2024
Philips SmartTV plus internet Hardware instellingen : 1 29 nov 2023
Geen verbinding meer met FTP server na wijziging IP adres door Delta Instellingen software : 2 04 sep 2023
Traag internet. CaiWay/Delta Glasvezel internet verbindings problemen : 1 28 mei 2023
Advertentie