obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post je ervaringen over de digitale decoders die CaiWay/Delta bij het pakket levert. Digi1 STB-85ir, Panasonic TU-DC40RD, Humax Duovisio iPVR-9200C, Samsung DCB-B270R, Humax IR-FOX C, Samsung DCB-H360R, Humax 9100, Samsung DCB-P850R / RS, Humax IPVR 9200, Samsung DCB-9401R, Nokia 119c, Siemens Gigaset M750C ir, Philips DCR 2020/03 en 2022/03
 Onderwerp afdrukken
software update voor de humax 5200c
Adpatatje
Bij Ziggo is er deze maand een update voor de humax 5200c pvr aangeboden, weet iemand wanneer Caiway hem aanbied?
 
MR1980
De update is beschikbaar in Schiedam, althans in het menu van de 5200 is nu de optie Irdeto software-opwaardering beschikbaar. Als ik er echter voor kies om de software te updaten krijg ik de volgende foutmelding:

The hardwar_code field of the download header does not match that of The STB.

Iemand een idee wat het probleem is? Ligt dit aan Caiway of ergens anders aan?

Alvast bedankt!

Michel
 
Migow
Heb hier een 5100C en ook een softwareupdate beschikbaar, maar zelfde fout als wat jij hierboven neerzet.
Lijkt er dus sterk op dat het bij caiway fout zit.
Gewijzigd door Migow op 28 december 2011, 09:09
 
MR1980
Ik heb gisteravond laat nog gesproken met de helpdesk, er waren bij hen geen problemen bekend. Ik moest maar de fabrieksinstellingen terugzetten en dan zou de update automatisch geinstalleerd worden. Nou mooi niet dus dus het lijkt me dat er inderdaad bij Caiway iets fout zit...

Voor de duidelijkheid heb ik de exacte foutmelding even bijgevoegd...
MR1980 voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.
 
Migow
Ben het nu nogmaals aan het proberen en wat denk je?
Download in progress en is dus wel bezig met updaten software.
Ben benieuwd, maar gaat in ieder geval verder dan de 1e keer en tot nu toe geen foutmelding.
Wordt vervolgd
Groeten
 
MR1980
Ok ik ben benieuwd inderdaad, toen ik het vanmorgen om 07.30 uur probeerde gaf ie nog steeds direct de foutmelding.

Groetjes
 
Danny1981
Ik heb ook deze zelfde melding op mijn Humax 5200. Caiway wist mij net te vertellen dat er pas rond 4 of 5 januari 2012 een officiƫle update vrijkomt. Die van Ziggo is er al en ondersteund (als het goed is) nu ook uitzending gemist. Kwa ondersteuning is dit niet het geval met die van Caiway. Deze heeft wel verbeterde netwerk en HD opties. De firmware upgrade die nu handmatig op te halen is wordt nog niet officieel ondersteund door Caiway. Vreemd verhaal...

Deze medewerker van Caiway legde me dus uit dat er wel een algemene update is, maar dat Caiway intern nog niet zover is en deze dus nog niet bruikbaar is. Volgende week woensdag of donderdag zou er automatisch een melding in beeld moeten komen. Shock
 
normalis666
beste Danny1981
ik net met een medewerker gesproken die wist mij te vertellen dat dit is voor
de medewerkers om een test of zo uit te voeren
(wat de ontvanger ziet is de bootloader)
maar inderdaad 5jan wordt de software ook op het netwerk gezet Smile ben benieuwd
 
Migow
Hier is mijn 5100C dus geupdate. Duurde circa 30 min. Zie wat extra opties in menu, maar verders werkt alles naar behoren. En idd optie uitzending gemist, maar dat wordt niet ondersteund door provider.
 
Ener
Ik heb ook nog even mijn contacten binnen Caiway geraadpleegd en er bleek en foutje in de BAT file te zitten waardoor de updates van de 5100 en de 5200 verwisseld werden. Dit is vanochtend hersteld. Software wordt gewoon door Caiway ondersteund alleen pas vanaf 5 januari op "automatisch" gezet om problemen als bovenstaand voor te kunnen zijn.
Software is nu dus al wel handmatig op te halen.

Ener
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'software update voor de humax 5200c', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Voorbeeld voor caiway! Algemeen : 1 23 jan 2023
Poort 80 openen voor internet radio Hardware instellingen : 4 24 nov 2022
Fritz!Box 5490 instellingen voor Delta glasvezel Hardware instellingen : 4 31 mei 2022
Update Amino 7X Interactieve TV, Pay Per Event : 26 27 feb 2022
TV voor webtv functie TV's met ingebouwde Tuners : 1 29 sep 2021
Advertentie