obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier resultaten van speedtests!
 Onderwerp afdrukken
Caiway officials - Waarom is het zo stil?
DH64

Quote

maanmist schreef:

Aandacht zal wel op glasvezel liggen.

Kunnen wij in Gouda wel vergeten dan want Caiway's partner Rekam gaat helemaal niets investeren in glasvezel voor bestaande woningen Angry
 
Marchidde
Ik snap er niets van. Lijkt me dat er ruimte is voor een snelheidsverhoging. Neem Ziggo en UPC, die bieden al 120/10 met bij Ziggo het vooruitzicht van 240. Zitten wij hier nog met een magere 50/4. Ik hoop oprecht dat Caiway minimaal vergelijkbare snelheden gaat aanbieden, we hebben immers niet voor niets die Docsis 3.0 modems aangeschaft...

Komt er nog wat van Caiway?
 
darkstalker
Dan gaan ze met zichzelf concurreren (ok, in Gouda niet), aangezien het snelste glas abbo ook _maar_ 90Mbit is. Ja, ik weet wel dat die ook 90Mbit upload heeft, maar 90% van de mensen kijkt daar niet naar.
Als kabel toch nog een upgrade krijgt naar... laten we zeggen, 100/10... dan moet glas op z'n minst naar 100/100. Willen ze bij blijven met KPN (500/500 ergens in 2012) moet er nog meer bij
Voor ultra op de kabel zou 100/10 wel een goeie upgrade zijn ja, want eerst maar afwachten of glas vlekkeloos werkt.
 
DH64

Quote

darkstalker schreef:

Dan gaan ze met zichzelf concurreren (ok, in Gouda niet), aangezien het snelste glas abbo ook _maar_ 90Mbit is. Ja, ik weet wel dat die ook 90Mbit upload heeft, maar 90% van de mensen kijkt daar niet naar.
Als kabel toch nog een upgrade krijgt naar... laten we zeggen, 100/10... dan moet glas op z'n minst naar 100/100. Willen ze bij blijven met KPN (500/500 ergens in 2012) moet er nog meer bij
Voor ultra op de kabel zou 100/10 wel een goeie upgrade zijn ja, want eerst maar afwachten of glas vlekkeloos werkt.


Beste darkstalker ik zou al blij zijn met 80/8 over de kabel Smile
En watbetreft bijblijven met KPN, waarom zou Caiway meegaan met de snelheden van de andere kabel boeren of glasvezelaanbieders.
In elk gebied is er maar één kabel internet aanbieder dus geen sprake van concurentie dus geen druk Angry om te verhogen helaas.
 
Caiway Webcare
Op dit moment is het onbekend of Caiway haar snelheden over de COAX gaat verhogen.

Mocht dit in de toekomst van toepassing zijn dan informeren wij je daar over!

Met vriendelijke groet,

Harma
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
popmart1970
FF dit topic kicken...!!

Is er voor 2012 op 2013 al iets bekend over evt verhoging van de internetsnelheden....???!!!

NIET om te klagen,maar uit hoop dat Caiway zich wat meer gelijk gaat trekken met de andere kabelmaatschappijen!!!

Thumbs UpThumbs UpThumbs Up
Handtekening
Caiway....Iets moeten slikken is niet erg......behalve als het door je strot geduwd wordt!! Thumbs Up
 
Adios
Ik vind het helemaal stil dit jaar bij Caiway. Waar andere kabelaars diverse zenders hebben toegevoegd en ook het HD aanbod hebben uitgebreid, is Caiway niet verder gekomen dan wat zenders van het HD pakket verplaatsen naar de andere pakketten.

Geen HBO, niet alle Film 1 zenders in HD. Geen Travel Channel in HD. Geen ESPN in HD. Geen MGM in HD.

En de internetsnelheden op de coaxkabel zijn volgens mij de laagste van Nederland, als je het vergelijkt met de andere kabelaars. De prijs is echter wel alsware het veel hogere snelheden. Daar loopt Caiway dan weer niet mee achter.
 
Adios
Aangezien het nog jaren duurt voordat heel het Caiwaygebied is voorzien van glasvezel, kan Caiway deze klanten echt niet laten zitten met een antiek product.

Daarnaast is er een groep die helemaal geen glasvezel wil maar gewoon de coaxkabel wil houden.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Caiway officials - Waarom is het zo stil?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Caiway slechte routes? Storing : 1 18 jan 2024
Amino aria 7x naar Caiway omzetten CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 22 dec 2023
Zender van de maand Caiway Interactieve TV, Pay Per Event : 122 11 dec 2023
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
Kijken zonder kastje bij Caiway en Delta Interactieve TV, Pay Per Event : 18 08 jul 2023
Advertentie