obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Een ieder mag hier "Nieuws van CaiWay/Delta" posten.
 Onderwerp afdrukken
Waar blijft The Disney CHannel ?
Adios
Ik herinner me dat Caiway heeft gezegd dat per oktober 2011 the Disney Channel in het basispakket zou komen.
Het is nu oktober 2011 maar ik zie nog niks.

Caiway hoe zit dit?
 
Kazig

Quote

Fiber90 schreef:

Ik herinner me dat Caiway heeft gezegd dat per oktober 2011 the Disney Channel in het basispakket zou komen.
Het is nu oktober 2011 maar ik zie nog niks.

Caiway hoe zit dit?


Klopt, maar Caiway heeft (zonder het op één of andere manier te communiceren) het persbericht van toendertijd aangepast.
Gezien het bericht verwacht ik niet dat deze zender nog op korte termijn aangeboden zal worden via de netwerken can Caiway.

Link: http://www.caiway.nl/site/nl/klantens...neychannel

Aangepast bericht:

Quote

Doorgifte van Disney Channel is helaas op dit moment nog niet mogelijk. De geplande lancering van Disney Channel is nog verder uitgesteld. Caiway is nog steeds in gesprek met de aanbieder, maar er is nog geen duidelijkheid.
In de tussentijd ontvangt u de kinderzender Cartoon Network op voorkeuze 21.
 
Adios
De tariefsverhoging van het basicpakket was mede vanwege the Disney Channel. Draaien zie die dan ook terug?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Waar blijft The Disney CHannel ?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Mail blijft hangen in spamfolder (-filter?) van Webmail Storing : 3 23 dec 2021
Travel Channel, Fine Living en Food Network stoppen in Benelux Welke zender wil je er nog bij hebben? : 23 17 feb 2019
Multiscreen blijft VR_15 error geven in Safari op iMac Instellingen software : 2 05 feb 2018
channel 4 TV's met ingebouwde Tuners : 3 31 aug 2017
Replay TV optie verder gaan waar je was is weg? CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 10 22 mrt 2017
Advertentie