obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Caiway Combi
Farid
Ik heb gister via het invulformulier voor nieuwe abbonnee's een Combi Relax aangevraagd. Ik ben wel al jaren klant van caiway, maar nadat anderen op het forum het ook zo hebben gedaan deed ik het ook maar. Hoe lang duurt het ongeveer voordat het doorgevoerd is?

Alvast bedankt!
 
FredvZ
Ik heb het maandagavond online aangevraagd.
Dinsdag was de bestelling al zichtbaar
Woensdag apparatuur in huis en film1 sport1 actief.
Vandaag aangesloten en alles werkte al.

Enige minpunt is de splitter die caiway heeft geleverd, die werkt niet.
 
Farid
Waar was de bestelling zichtbaar?

bedankt voor je snelle antwoord
 
FredvZ
Bij het inloggen bij Mijn Caiway zag ik mijn nieuwe diensten direct staan onder My Profile.
 
Farid
Nou, woensdagavond rond een uur 22.00 besteld. En vandaag smartcard binnen en de nieuwe snelheid binnen. Heerlijk :-D
 
DH64

Quote

Farid schreef:

Nou, woensdagavond rond een uur 22.00 besteld. En vandaag smartcard binnen en de nieuwe snelheid binnen. Heerlijk :-D


Kijk eens aan weer een tevreden klant Smile

Ik heb zelf een Ultra abo en zou ook eventueel in de toekomst een combi abo willen hebben maar ga daarvoor geen snelheid inleveren.
Hopelijk komt er een derde variant met de snelheid van Ultra, meer mag ook uiteraard Smile
 
maanmist
Prima service idd. Was bij mij ook binnen een dag geregeld.
Over een jaar zien we wel weer, misschien dat tegen die tijd glasvezel aan de horizon verschijnt.
Ga over een jaar waarschijnlijk wel de telefoon afstoten want met 2 telefoons met internet in huis is het een beetje teveel van het goede.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Caiway Combi', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Caiway slechte routes? Storing : 1 18 jan 2024
Amino aria 7x naar Caiway omzetten CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 22 dec 2023
Zender van de maand Caiway Interactieve TV, Pay Per Event : 122 11 dec 2023
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
Kijken zonder kastje bij Caiway en Delta Interactieve TV, Pay Per Event : 18 08 jul 2023
Advertentie