obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Kitty van Caiway
maanmist
Nieuwe abonnementsvorm bij Caiway. Misschien dat Kitty wat duidelijker kan zijn. De theorie is aardig iig:
http://www.caiway.nl/site/nl/overcaiw...aiwaycombi
 
cmbeek
Hieronder mijn reactie op de brief met de aanbieding van caiway:

Beste Caiway,

Met verbazing heb ik jullie brief gelezen met daarin het aanbod om over te stappen op het Caiway combipakket.

Verbazing omdat jullie enkele maanden gelden met veel tamtam glasvezel hebben beloofd.
Verbazing omdat daar in deze brief met geen woord over wordt gesproken.
Verbazing omdat jullie een hd-ontvanger met harde schijf met korting aan bieden die met komst (in nabije toekomst??) van tv over de gasvezel onbruikbaar wordt.

Al weken zit ik te wachten op meer informatie over de uitrol van het glasvezelnetwerk en de mogelijk te nemen abonnementen. Op dat vlak blijft het toch oorverdovend stil.
De aanleg eerst aangekondigd in kwartalen 2 en 3 lijkt nu pas begin 2012 te zijn afgerond. Hierover wordt niet openlijk gecommuniceerd, maar moet je toevallig lezen op de website.

Bij deze wil ik aangeven dat ik geen gebruik wil maken van jullie aanbod. Ik blijf hopen op een spoedige uitrol van het glasvezelnetwerk, maar kan niet ontkennen dat ik al links en rechts aan het kijken ben voor een provider die meer werkt maakt van heldere communicatie met zijn klanten.

Met vriendelijke groet,
Marko
 
DH64

Quote

maanmist schreef:

Nieuwe abonnementsvorm bij Caiway. Misschien dat Kitty wat duidelijker kan zijn. De theorie is aardig iig:
http://www.caiway.nl/site/nl/overcaiw...aiwaycombi


He jammer, twee pakketen maar:
http://www.caiway.nl/site/nl/particul.../pakketten

Ik had graag de variant gezien van Ultra-combi of nog sneller.
Dus van Ultra 50/4 naar 35/3,5 is weer een stap terug lijkt mij.

En nog dit:

Leuk voor de bestaande klanten die al jaren lid zijn en over willlen stappen naar combi.

* De aanbieding op de HD ontvanger met harde schijf is alleen geldig voor nieuwe abonnees.

http://i53.tinypic.com/2ep1slj.jpg

Hier word ik niet vrolijk van Sad
Gewijzigd door DH64 op 01 september 2011, 22:12
 
cmbeek
Het antwoord op mijn mail van hierboven:

Geachte heer, mevrouw,

U geeft aan verbaasd te zijn over het Caiway Combipakket, omdat u informatie verwacht had over glasvezel.

Caiway heeft inderdaad uitgebreid reclame gemaakt voor de aanleg van glasvezel in het Wateringse Veld.
De aanleg van glasvezel is in volle gang en bij u wordt de aanleg van het modem in uw woning verwacht in februari 2012.
Over de levering van pakketten via glasvezel is inderdaad nog geen duidelijkheid. Hier is Caiway nog druk mee bezig om passende abonnementen te leveren en die volledig te testen.

Wij kunnen ons uw verbazing voorstellen, dat u nu informatie ontvangt over de Caiway Combi pakketten.
De reden is dat wij alle klanten het gemak van een Combi pakket willen leveren en een groot deel van onze regio nog niet in 2012 overkan op glasvezel. Wij gaan er vanuit dat u na de aanmelding voor uw combipakket, zonder problemen kunt overstappen naar het aanbod via glasvezel zodra dit bekend is. U kunt dus nu al gebruik maken van een aantrekkelijke aanbieding en al genieten van sneller internet, gratis 3 maanden Film1Sport1 en het gemak van alles in één pakket.

Indien u direct over wilt naar glasvezel, is dat uiteraard ook mogelijk.
Naar verwachting wordt in het laatste kwartaal van dit jaar het aanbod via glasvezel bekend gemaakt.

Wij hopen met deze e-mail de situatie voor u verhelderd te hebben. Heeft u nog vragen, dan horen wij dat uiteraard graag.

Met vriendelijke groet,
Caiway
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Kitty van Caiway', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Caiway slechte routes? Storing : 1 18 jan 2024
Amino aria 7x naar Caiway omzetten CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 22 dec 2023
Zender van de maand Caiway Interactieve TV, Pay Per Event : 122 11 dec 2023
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
Kijken zonder kastje bij Caiway en Delta Interactieve TV, Pay Per Event : 18 08 jul 2023
Advertentie