obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Welke TV's met ingebouwde Tuners zijn er? Welke werken met het digitale signaal van CaiWay/Delta? Hoe is de beeldkwaliteit?
 Onderwerp afdrukken
Vraag omtrent een probleem
s1986
Hallo allemaal,

Graag zou ik het volgende willen weten.
We zitten op dit moment midden in een verhuizing en moeten caiway nog aanvragen graag zouden wij digitale televisie willen.

Wij hebben 2 tv's op dit moment 1 in de woonkamer en de ander in de slaapkamer.
Beide tv's hebben een ingebouwde tuner.

Nou is mijn vraag hoe moet ik dit allemaal aansluiten want wil geen decoder.
en kan geen kabel doortrekken naar de tv voor de slaapkamer hoe kan ik dit oplossen.
Want een kabel doortrekken naar de slaapkamer is geen optie zijn er andere opties bv alleen de kaart in de tv werkt het dan wel?
 
magicwizz
Beste S1986,

De meeste nieuwe tv's hebben tegenwoordig een ingebouwde tuner ingebouwd. Het probleem is alleen dat er veel verschillende tuners zijn in een tv. Bij Caiway zijn de volgende 2 tuners te gebruiken: DVB-T en DVB-C.

Met de DVB-T tuner kun je maar een beperkt aantal zenders bekijken uit het aanbod van Caiway.
Met de DVB-C tuner kun je het gehele aanbod van caiway bekijken op je tv.

Als je 1 van de twee tuners in je tv's hebt zitten dan hoef je geen decoder aan te schaffen en kun je tv kijken door de coax kabel aan te sluiten op je tv. Als je op de 2e tv wilt kijken via het caiwaynetwerk dan zul je toch een kabel naar de slaapkamer toe moeten trekken.

Waarom is het geen optie om het door te trekken naar de slaapkamer?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Vraag omtrent een probleem', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
Vraag over nieuwe aansluiting CaiWay/Delta Glasvezel modem : 5 13 mei 2021
Internet probleem Eigen netwerk : 3 14 nov 2020
ip adres probleem Klacht over CaiWay/Delta : 6 04 apr 2019
Probleem met sitecom router (geen ip) Storing : 13 21 jul 2017
Advertentie