obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Caiway glasvezel Maassluis/Westland
darkstalker
Vrijdag in de bus naar huis hoorde ik van een collega dat hij donderdag een mapje van Caiway in de bus gehad heeft over de aanleg van glasvezel in Maassluis. Opgetogen liep ik toen ik thuis kwam gelijk naar de brievenbus, maar helaas pindakaas zat er bij mij niets in de bus van Caiway. Nu heb ik al wel wat informatie opgedaan op de glasvezel website voor Maassluis, maar ik vroeg me af er in het mapje nog enigszins specifieke informatie staat, zoals abbonementsvormen met prijzen.

Automatisch samengevoegd met vorige post op: juli 26 2011 21:15:23:
Laat maar. Ik heb vandaag de brief in de bus gevonden en er staat niets meer in dan er al op de website staat; "Er wordt glasvezel aangelegd, u bent automatisch aangemeld, bla bla..." Geen concrete abbonement vormgeving, maar waarschijnlijk zal dat hezelfde zijn als wat ze al aanbieden in Krimpen en Loenen, namelijk 25/3, 50/6... en dan de enige glasvezelwaardige abbo; 90/90
Gewijzigd door darkstalker op 26 juli 2011, 21:15
 
maanmist
Op zich wel goed nieuws allemaal. Ik hoop niet dat we nu weer aan een andere modem etc hoeven.
Heb deze net twee maanden in huis vanwege de aanbieding van twee maanden geleden.
 
darkstalker
Tuurlijk heb je een nieuw modem nodig. Je kan niet met een Kabelmodem op het glasvezel netwerk gaan. Volgens mij geven ze een Genexis glasvezel modem gratis. Wel zuur als je net zo'n Arris hebt gekocht.
 
darkstalker
Caiway Webcare; Ik meen te hebben gelezen het volgende over glasvezel in Maassluis: "... kunnen mensen in Maassluis genieten van glasvezel _na oplevering van het netwerk."
Nu staat mijn wijk voor Q4 2011 op de planning (ik heb ze al bezig gezien 2 blokken verderop bij de Frans Halslaan, maar betekend het dat we er nog niets mee kunnen doen _totdat heel Maassluis_ (wat volgens de planning Q4 2012 is) aangesloten is, of worden de wijken wel gefaseerd aangesloten, bijvoorbeeld 1 a 2 maanden na fysieke aansluiting woning?
 
Adios
Je krijgt een heel ander soort modem voor de glasvezel. Een Genexis. Deze wordt wel kostenloos geplaatst. Je moet er wel zelf een router achter hangen.
Met betrekking tot internet en telefonie is het glasvezel een behoorlijk verbetering. Internet is heel stabiel.

Inzake de televisie ga je wat bediengsgemak op dit moment een paar stappen terug ten opzichte van de coaxkabel.
Je kan de zenders die zelf nummeren, je kan niet opnemen. De teletekst ziet er veel minder mooi uit als op een televisie met ingebouwde digitale kabeltuner. De zenderlijst is onoverzichtelijk en als je een HD toestel hebt, moet je het voorlopig nog doen met een menustructuur die op dit moment eigenlijk bestemd is voor een ouderwetse beeldbuis.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Caiway glasvezel Maassluis/Westland', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Caiway slechte routes? Storing : 1 18 jan 2024
Amino aria 7x naar Caiway omzetten CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 22 dec 2023
Zender van de maand Caiway Interactieve TV, Pay Per Event : 122 11 dec 2023
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
Kijken zonder kastje bij Caiway en Delta Interactieve TV, Pay Per Event : 18 08 jul 2023
Advertentie