obey-robots.txt
11 December 2016, 01:14
Navigatie
Ledenenquête
Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet.

Hey CaiWay update de TV app en rap wat!
Ledenenquête: Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet. Hey CaiWay update de TV app en rap wat! 83% [24 stemmen]
83% [24 stemmen]

Lollipop? Koop lekker een IOS gsm.
Ledenenquête: Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet. Lollipop? Koop lekker een IOS gsm. 17% [5 stemmen]
17% [5 stemmen]

Stemmen: 29
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 15 jul 2015

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
CaiWay Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken

Automatische reset Arris Modem TM722

Diva
Sinds maanden ben ik nu al met Caiway aan het vechten in verband met een probleem met mijn modem. Op willekeurige momenten reset het modem zichzelf. Eerst zie ik het lampje van Tel1 uitgaan en binnen een paar seconden start het modem zich opnieuw op. Er is al een monteur van de kabelmaatschappij geweest om de zaak door te meten. Ik heb het modem al rechstreeks aangesloten op de PC, met en zonder telefoon aangesloten. Maar in alle situaties blijft het voorkomen. Er is zelf al een speciale splitter geplaatst, maar ook dat mag niet helpen. Caiway blijft zich maar focussen op het signaal en geven aan dat bij een meting van diverse dagen er niets is gevonden. Terwijl de storing zich in de meetperiode wel degelijk voor heeft gedaan. Heeft iemand dit wel eens meegemaakt? Gezien ik regelatig thuis werk is voor mij een betrouwbare verbinding erg belangrijk.

Automatisch samengevoegd met vorige post op: december 18 2011 13:51:50:
Het lijkt erop dat de stroring wordt veroorzaakt door het terugkerend TV signaal. Indien ik de kabel die vanaf de splitter naar de TV/Radio gaat uit de splitter haal komt de reset nagenoeg niet meer voor.
Gewijzigd door Diva op 18 december 2011, 13:51

Caiway Webcare
Zou je in een privebericht of E-mail je adresgegevens willen doorgeven. Dan gaan we eens kijken wat er werkelijk aan de hand is.

Bert Vellekoop
Caiway Webcare Team

kerk4
Mijn modem reboot ook contineu. nu al een maand. heb al 5 keer lang aan de telefoon gehangen maar wordt streeds afgescheept met onzin. zo zou mijn modem op de achtergrond in de gaten worden gehouden maar waaren ze vergeten dit aan te melden . zit ik weer een week voor niks te wachten want er zijn geen metingen vericht. heb ik na en maand zeuren eindelijk een monteur aa
n de thuis heeft hij een compleet andere storing ticket bijzich als ik had gemeld en kon hij
niks doen. nu heb ik een nieuwe modem opgestuurd gekregen dankzij de monteur maar helaas probleem niet op gelost. Nu 2 mails want al dat bellen 06 wordt wat prijzig. helaas mails worden (nog) niet beantwoordt. zowel internet als telefoon is vaak offline en tv signaal slecht. Overweeg om betaling maar te stoppen tot alles werkt. mijn vriendin met online examens maken vvor haar werk maar dit gaat ook niet omdat de verbinding steeds weg valt. ik hoop dat dit snel wordt opgelost wat dit gaat zo niet langer........

Markow67
Ik zou bovenstaand bericht zo kunnen copieren!!! Ik heb hetzelfde en word op dezelfde manier door de helpdesk behandeld! Tv doet het prima, al varieert het signaal (PER UUR) tussen de 33% en 51% ...
Maandag de storing gemeld bij de klantenservice, internet en telefonie zo dood als een pier en een knipperend modem. Op verzoek de stroom er af, kabel direct in modem ..."Nee meneer, we zien u niet online komen, maar de buren zie ik wel!" ... Buren? Die hebben geen Caiway ..."Ik bedoel andere aansluitingen in uw kast in de wijk meneer"... Ja ja ... Dinsdagochtend werkte alles weer, ook al moest ik de Eminent weer opnieuw instellen, ik kon bellen ... Dinsdagavond vloog ie er weer uit. Zelfde gedaan als maandag, stroom er af, half uur wachten en de boel weer aan! Jammer joh, vanmorgen stond het modem (na dus bijna 12 uur) nog steeds te knipperen. Belt mijn vrouw net; hij doet het weer ... Ik had vanmorgen alleen de kabel die van de splitter naar het modem gaat er even uit gehaald en weer er in gedaan. Zou bijna spijt krijgen van mijn overgang naar all-in-one, maar vooral de wijze waarop je behandelt wordt, alsof je gek bent! Het ligt aan uw bekabeling, waar komt het signaal in huis, etc ... Het heeft gewerkt, het kan werken, dus waarom werkt het af en toe niet? Ik zeg dat het signaal te zwak is op zijn tijd en daardoor maakt het modem geen contact, OF, wat ik hier lees: de modem is niet goed en reset zichzelf steeds. Ik vind het te belachelijk voor woorden dat je dan niet kunt bellen, ook niet naar het zgn gratis nr ... Mobiel, duur, lang, vaag ... de frustratie loopt op! Een kabel is een kabel, waarom kun je dan bij de ene provider zonder problemen bellen en heeft Caiway (gezien de vele reacties die ik nu al krijg op mijn Facebook-bericht) het niet voor elkaar.
Is er een mogelijkheid dat ik TV en de HD-ontvanger/recorder kan behouden, incl het TV abb bij Caiway en vliegensvlug weer terug ga naar KPN? Hoe lang is de garantie-termijn bij Caiway en kun je kostenloos van dit belabberde abbonnement af? Als alles goed is komt de Rekam vanmiddag langs, maar gezien bovenstaande heb ik weinig hoop op een oplossing! Meerdere keren per maand een dag of dagen zonder internet en telefoon komen te zitten is onacceptabel! Caiway, kom met een oplossing! Als mensen tips hebben ...heel graag! (behalve de opmerking: overstappen!)

Caiway Webcare
kerk4 schreef:

Mijn modem reboot ook contineu. nu al een maand. heb al 5 keer lang aan de telefoon gehangen maar wordt streeds afgescheept met onzin. zo zou mijn modem op de achtergrond in de gaten worden gehouden maar waaren ze vergeten dit aan te melden . zit ik weer een week voor niks te wachten want er zijn geen metingen vericht. heb ik na en maand zeuren eindelijk een monteur aa
n de thuis heeft hij een compleet andere storing ticket bijzich als ik had gemeld en kon hij
niks doen. nu heb ik een nieuwe modem opgestuurd gekregen dankzij de monteur maar helaas probleem niet op gelost. Nu 2 mails want al dat bellen 06 wordt wat prijzig. helaas mails worden (nog) niet beantwoordt. zowel internet als telefoon is vaak offline en tv signaal slecht. Overweeg om betaling maar te stoppen tot alles werkt. mijn vriendin met online examens maken vvor haar werk maar dit gaat ook niet omdat de verbinding steeds weg valt. ik hoop dat dit snel wordt opgelost wat dit gaat zo niet langer........

We zijn gestart met het onderzoeken van het verloop van je melding. Zodra we hierop een terugkoppeling hebben gekregen nemen we contact met je op.

@Markow67
Zou je ons per PB willen voorzien van je klantcode of adresgegevens zodat we de situatie verder kunnen uitzoeken? Edit - sorry, lees de DM nu pas we gaan er mee aan de slag! Edit 2

We gaan de storing bespreken met Rekam. Het signaal toont fluctuaties dat op dit moment nog speelt ook al is de verbinding terug. Hier gaan we morgen op terug komen zodra we contact hebben gehad.

Bert Vellekoop
Gewijzigd door Caiway Webcare op 11 juli 2012, 16:14
Caiway Webcare Team

Markow67
Daar ben ik weer. Afgelopen vrijdag is er een monteur langs geweest van de Rekam. Had voor mijn vrouw de hele flow van de klacht op papier gezet. De monteur heeft de wandcontactdoos vervangen en modem deed het ...tot 22.00 ... Sindsdien *het is nu maandagochtend* staat ie continue te knipperen en heb ik dus al 3 dagen geen internet en erger nog: geen telefoon. Lees zo nu en dan via mijn ADSL-line (die ik nog heb tot eind aug) vele nare verhalen over Caiway en wil eigenlijk een aangetekende brief gaan sturen, mijn internet en telefoon opzeggen en alleen doorgaan met TV, want die werkt prima! De monteur gaf al aan dat het probleem misschien verder ging dan alleen de wandcontactdoos, dat blijkt! Ik hoor slechte dingen over het modem, die reset zichzelf op basis van ...weet ik veel ... en dat is iets wat Caiway zelf in de hand heeft. Zij kunnen denk ik zien dat mijn lijn al 3 dagen dood is qua internet ... Ondertussen betaal ik vrolijk door en moet ik mobiel bellen. Triest ... Of het is de lijn van de kast naar mijn huis. In huis lijkt alles OK, anders had de monteur, bij zijn contact met Caiway toen de doos was geinstalleerd, wel wat anders geprobeerd!

Beste Webcare Caiway mensen .... Kan ik hier niet na een maand onderuit met behoud van TV (graag zou ik het TV-abbonnement ook voortzetten zoals ie is, incl de HD recorder/ontvanger en de vele HD-zender). Uit coulance de recorder/ontvanger aan mij overdragen en een schappelijke maandprijs voor het abbonnement en dan razendsnel weer terug naar KPN en/of Online voor telefoon en internet NIET over de kabel, want jullie leveren een wanprestatie!
Ik heb inmiddels 3 mails uitstaan en krijg geen enkele reactie, alleen van de Webcare medewerker op dit forum, ook al hoop ik dat die dan misschien een kabel-check in het leven kan roepen voordat ik overstap, want die zekerheid wil ik dan wel hebben!!!

Ik heb mijn mobile nummer aan deze medewerker doorgegeven in de hoop dat me wil bellen. Dit moet opgelost worden.
De lampjes op het modem:
Power: groen
DS: Oranje
US: knippert groen, is dan weer uit, knippert groen etc
Online: uit
Line 1: oranje
Tel 1: uit
Tel 2: uit.

Leuk detail: als ik de COAX uit de wandcontactdoor haal, blijven de lampjes zoals hierboven!

HELP HELP HELP!!!! Ik betaal 66 euro per maand en heb eigenlijk alleen maar TV!!! AL EEN MAAND!!!

Caiway Webcare
Een bescheiden update van onze kant.

Het probleem van Markow67 is inmiddels door Rekam verholpen, het bleek een defecte wijkverdeler te zijn. We houden het modem nog wel even in de gaten om er zeker van te zijn dat de storing niet terugkeert.

Voor kerk4 hebben we inmiddels een monteur gepland die aanstaande donderdag er mee aan de slag gaan. Wanneer we daar een terugkoppeling van hebben ontvangen zullen we opnieuw een update uitbrengen.

Bert Vellekoop
Caiway Webcare Team
Caiway Webcare Team

Markow67
Ook een update van mijn kant!
Allereerst (POSITIEVE BERICHTEN MOETEN OOK GEPLAATST WORDEN) bleek inderdaad onze storing GEEN Caiway storing te zijn, maar een geoxideerd dingetje in de wijkkast! Dit heb ik een paar maanden geleden (toen we alleen nog TV over de kabel hadden en dat ook steeds mis ging) al tegen de Rekam gezegd, maar nu pas was de monteur bereid eens BUITEN het huis te gaan kijken toen alle metingen BINNEN in orde bleken.
Dus in die zin treft Caiway geen blaam en ben ik te snel in hun richting gaan piepen!
Had ook niet in de peiling dat Caiway zelf niet over de kabel gaat, maar dat de verantwoordelijkheid van (in geval Gouda) de Rekam is ... ook al werken beide partijen samen!

Bert, bij deze nogmaals per geschreven bericht het reeds gegeven compliment voor de snelle reactie / actie en monitoring van ons modem, jij had het al gezien, de oplossing liet derhalve een paar dagen extra op zich wachten! Je bent een gedreven en gemotiveerde Caiway-medewerker, ... die mis je veelal bij de Klantenservice; het standaard vragenlijstje bij storingen.

We hopen nu voorlopig verlost te zijn (en blijven) van verdere storingen!
Voor alle mensen die ons orginele probleem ondervinden (zoals vermeld in de storing): meld je storing bij Caiway en ga dan met de kabelaar in gesprek over de wijkkast! Gebeurt vaker!

Groet, Marko

Caiway Webcare
Bedankt voor de feedback en het compliment!

Bert Vellekoop
Caiway Webcare Team

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Automatische reset Arris Modem TM722', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
glasvezel modem / converter CaiWay Glasvezel modem 10 11 november 2016, 09:22
Alternatief voor modem ? CaiWay Glasvezel modem 6 26 juli 2015, 06:22
Genexis modem CaiWay Glasvezel modem 8 25 juni 2015, 19:21
Caiway Modem reageert niet meer op router CaiWay Glasvezel modem 44 23 juni 2015, 09:30
Een access point aan Genexis Titanium Live modem CaiWay kabel modems, Motorola, Arris, etc. 6 26 april 2015, 17:26
Goedenacht bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Jaco Hage01:47:14
| Highway01:56:28
| Piedrodim02:21:52
| 2fast4u04:01:52
| arievree04:26:42
| erickiel04:50:57
| vossoft05:25:45
| GianiV07:46:30
| Bordewolf09:17:33
| flipje17:08:30
Advertentie
www.optimizer.co.nl
Caiway Partner & preferred netwerk installateur.
Tel Nr. 0174-768333
Laatste Artikelen
| Eigen Email adressen...
| Dikke pluim
| Doek valt definitief...
| Goedkope oplossing v...
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

25 oktober 2016, 21:18
Caiway storing op storing met de email en nu ook ligt caiway.nl eruit.

18 oktober 2016, 12:42
Langdurige kwestie deze mailstoring...

14 oktober 2016, 22:57
Mail zou het weer doen? Ik zie nog nix ... Shock

14 oktober 2016, 17:22
Is de mailserver van "kabelfoon.nl" in storing? Cry

31 augustus 2016, 21:47
Antenneversterker voor caiway kabel met glasvezel voeding kapot ook bij caiway te krijgen.