obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Deel je ervaring!
 Onderwerp afdrukken
TV kaart media pc
Swieb
Goedendag,

Ik heb een mediacenter in elkaar gezet, met daarin een tv kaart.
Van te voren heb ik contact gehad met caiway welke tv kaart ik moest hebben en toen ben ik uitgekomen op deze tv kaart: TechniSat CableStar HD2
Alleen nu ik hem wil gebruiken voor de tv moet ik nog zenders instellen. Maar daarbij krijg ik een 4-tal satellieten met daarbij per satelliet 30 keuzes. Nu heb ik caiway wel gevonden, maar helaas doet hij het niet. Ik krijg helemaal geen beeld, maar ook geen error. Nu mijn vraag of hier iemand is die hier meer van weet.

op deze site zijn de specificaties van de kaart te vinden.
http://www.alternate.nl/html/product/TV-__en__videokaarten_DVB-C/TechniSat/CableStar_HD2/-1067616/?tn=HARDWARE&l1=Grafische+kaarten&l2=TV-+%26+Videokaarten&l3=Kabel+%28DVB-C%29

Mochten er meer gegevens nodig zijn hoor ik dat graag.
Ik hoop dat er iemand is met een antwoord.

Groeten Swieb
 
Dr-Pepper
Ik denk dat je hem beter volledig handmatig kan instellen, dus niet een netwerk kiezen maar echt een frequentie e.d. invullen.

De instellingen die je nodig heb hangen dan weer af van je woonplaats, Caiway heb op hun site die insxtellingen wel staan.

Als je hem op die frequentie met netwerk-ID en symboolsnelheid laat zoeken zal die denk ik in een paar minuten alle zenders vinden.
 
Swieb
Bedankt voor de reactie.
Ik wist niet dat dit op de site stond. Ik ga het morgen gelijk even testen en dan laat ik het weten of het werkt of niet.

Nogmaals bedankt

Groeten Swieb
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'TV kaart media pc', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
knop media entone CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 6 09 jan 2017
Smit CI+ Irdeto secure plus dvb-c kaart updaten, hoe? Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 2 28 feb 2015
geen harddisk in Amulet Media Hub?? CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 21 02 nov 2013
Digitale ontvangst mogelijk met tv-kaart in PC? Digitale radio en televisie, tips & truuks : 4 25 okt 2012
Humax 5050c - Media 'Current/Next' Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 1 18 sep 2012
Advertentie