obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post je ervaringen over de digitale decoders die CaiWay/Delta bij het pakket levert. Digi1 STB-85ir, Panasonic TU-DC40RD, Humax Duovisio iPVR-9200C, Samsung DCB-B270R, Humax IR-FOX C, Samsung DCB-H360R, Humax 9100, Samsung DCB-P850R / RS, Humax IPVR 9200, Samsung DCB-9401R, Nokia 119c, Siemens Gigaset M750C ir, Philips DCR 2020/03 en 2022/03
 Onderwerp afdrukken
Hulp Gevraagd: Samsung DCB-9401R
diaantjuh28
Vanmorgen is er in Poeldijk een stroomstoring geweest en sindsdien doet onze Decoder het niet meer. Het gaat om de Samsung DCB-9401R
Ik heb de stekker er al uit getrokken, 10 seconden gewacht, maar niets.
Zou de decoder een optater hebben gehad nadat de stroomstoring is geweest?
Wie kan mij helpen?

Dank jullie wel

Groetjes
Gewijzigd door diaantjuh28 op 16 februari 2011, 15:14
 
Ener
Als er geen lampjes meer branden op de 9401R is de kans vrij groot dat deze is overleden na de stroomstoring.

Anders kan je het nog even proberen om de reset wat lager te laten duren minuutje of 2
 
magicwizz

Quote

diaantjuh28 schreef:
Vanmorgen is er in Poeldijk een stroomstoring geweest en sindsdien doet onze Decoder het niet meer. Het gaat om de Samsung DCB-9401R
Ik heb de stekker er al uit getrokken, 10 seconden gewacht, maar niets.
Zou de decoder een optater hebben gehad nadat de stroomstoring is geweest?
Wie kan mij helpen?

Dank jullie wel

Groetjes


De digitale ontvanger is naar het hiernamaals denk ik.. Je kan ook nog eens proberen hem op een ander 220v lichtpunt aan te sluiten. Als dat ook niet werkt zou je een nieuwe ontvanger moeten gaan aanschaffen.
 
IPv6-Router
In deze samsungs zitten slechte (lekkende) condensatoren. Deze zijn redelijk makkelijk te vervangen en de ontvanger doet het weer. Kijk eens op marktplaats voor het volgende reparatie adres:

http://verkopers.marktplaats.nl/5902600

Een nieuwe kopen kan altijd nog.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Hulp Gevraagd: Samsung DCB-9401R', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Samsung afstandbediening en Amino Aria 7x CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 9 18 aug 2021
samsung syncmaster p2270hd vindt geen kanalen TV's met ingebouwde Tuners : 6 11 feb 2018
Koppeling entone aan afstandbediening Samsung Hardware instellingen : 6 04 jan 2018
Samsung TV gaat naar verkeerde HDMI port Algemeen : 2 08 mrt 2017
Bronlijst op Samsung TV Instellingen software : 4 30 jan 2017
Advertentie