obey-robots.txt
10 December 2016, 07:53
Navigatie
Ledenenquête
Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet.

Hey CaiWay update de TV app en rap wat!
Ledenenquête: Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet. Hey CaiWay update de TV app en rap wat! 83% [24 stemmen]
83% [24 stemmen]

Lollipop? Koop lekker een IOS gsm.
Ledenenquête: Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet. Lollipop? Koop lekker een IOS gsm. 17% [5 stemmen]
17% [5 stemmen]

Stemmen: 29
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 15 jul 2015

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
CaiWay Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

extra smartcard in prijs verdubbeld !!!

nolensvolens
Ik weet niet of het iemand in de administratieve chaos rond de update van de database van Mijncaiway al opgevallen is, maar het abonnement op een extra smartcard is zonder aankondiging vooraf opeens verdubbeld in prijs van € 1,95 naar € 3,90.
Ik noem dat niet normaal meer; en zie het als bewijs dat we van het monopolie van providers afmoeten, providers kunnen willekeurige en volstrekt absurde prijsverhogingen doorvoeren omdat je toch niet naar een andere provider kunt overstappen.

Overigens is het zo dat de informatie op de website hierover zeer verwarrend is, op een enkele plaats staat dat het abo € 3,90 p/m is, op een andere plaats dat het € 1,95 p/m is, terwijl de prijslijst (nog daterend van 2010) € 1,95 p/m aangeeft.

Hoe denken andere klanten van Caiway hierover?

keesvanaalsburg
nolensvolens schreef:
Ik weet niet of het iemand in de administratieve chaos rond de update van de database van Mijncaiway al opgevallen is, maar het abonnement op een extra smartcard is zonder aankondiging vooraf opeens verdubbeld in prijs van € 1,95 naar € 3,90.
Ik noem dat niet normaal meer; en zie het als bewijs dat we van het monopolie van providers afmoeten, providers kunnen willekeurige en volstrekt absurde prijsverhogingen doorvoeren omdat je toch niet naar een andere provider kunt overstappen.

Overigens is het zo dat de informatie op de website hierover zeer verwarrend is, op een enkele plaats staat dat het abo € 3,90 p/m is, op een andere plaats dat het € 1,95 p/m is, terwijl de prijslijst (nog daterend van 2010) € 1,95 p/m aangeeft.

Hoe denken andere klanten van Caiway hierover?

Enige tijd geleden viel het mij op dat caiway in hun factuur de extra smartcard dubbel factureerde, dus voor 1 extra smartcard 2x €1,95 in rekening wilde brengen. Ik heb dit gemeld bij de klantservice. Deze vertelde mij "dat ondanks dat het twee keer op de factuur stond", het maar 1 keer in rekening werd gebracht dus €1,95.

Ik heb net gekeken op de website van caiway, en zie daar alleen maar het bedrag van €1,95 staan. Ook als je via Mijncaiway bij de optie extra smartcard kijkt, wordt daar de prijs van €1,95 genoemd.

Dus mocht je meer betaald hebben, of de aankomende factuur mocht hoger uitvallen vanwege de smartcard. Ik zou hier zeker niet mee akkoord gaan.

Gr Kees

nolensvolens
Dit is wat op MijnCaiway staat:

Smartcards
Caiway biedt de dienst extra smartcard aan. De extra smartcard kunt u bijvoorbeeld gebruiken voor de tv met digitale ontvanger in de slaapkamer, naast de smartcard die al gebruikt wordt voor uw aanvullende pakketten. Voor € 3,90 per extra smartcard per maand kunt u uw huidige aanvullende pakketten van Caiway als het ware dupliceren en dus op een andere tv in huis gebruik maken van dit abonnement. U kunt maximaal twee extra smartcards aanvragen. De eenmalige aanschafwaarde van de smartcard is € 19,90.

Maar dit staat op de Caiway site:
Extra smartcard
Caiway biedt de dienst extra smartcard aan. De extra smartcard kunt u bijvoorbeeld gebruiken voor de tv met digitale ontvanger in de slaapkamer, naast de smartcard die al gebruikt wordt voor uw aanvullende pakketten. Voor € 1,95 per extra smartcard per maand kunt u uw huidige aanvullende pakketten van Caiway als het ware dupliceren en dus op een andere tv in huis gebruik maken van dit abonnement. U kunt maximaal twee extra smartcards aanvragen. De eenmalige aanschafwaarde van de smartcard is € 19,90.

magicwizz
nolensvolens schreef:
Dit is wat op MijnCaiway staat:

Smartcards
Caiway biedt de dienst extra smartcard aan. De extra smartcard kunt u bijvoorbeeld gebruiken voor de tv met digitale ontvanger in de slaapkamer, naast de smartcard die al gebruikt wordt voor uw aanvullende pakketten. Voor € 3,90 per extra smartcard per maand kunt u uw huidige aanvullende pakketten van Caiway als het ware dupliceren en dus op een andere tv in huis gebruik maken van dit abonnement. U kunt maximaal twee extra smartcards aanvragen. De eenmalige aanschafwaarde van de smartcard is € 19,90.

Maar dit staat op de Caiway site:
Extra smartcard
Caiway biedt de dienst extra smartcard aan. De extra smartcard kunt u bijvoorbeeld gebruiken voor de tv met digitale ontvanger in de slaapkamer, naast de smartcard die al gebruikt wordt voor uw aanvullende pakketten. Voor € 1,95 per extra smartcard per maand kunt u uw huidige aanvullende pakketten van Caiway als het ware dupliceren en dus op een andere tv in huis gebruik maken van dit abonnement. U kunt maximaal twee extra smartcards aanvragen. De eenmalige aanschafwaarde van de smartcard is € 19,90.

Voor dit soort zaken kun je het beste bellen naar de Helpdesk van Caiw.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'extra smartcard in prijs verdubbeld !!!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Ziggo schroeft internetsnelheden op voor Alles-in-1 Plus en Extra Snelheid 35 03 maart 2015, 00:30
Iedereen die TV Plus heeft krijgt nu ook de zenders van TV Extra bij Ziggo, idee voor Caiway? Welke zender wil je er nog bij hebben? 19 23 februari 2015, 02:57
extra aansluiting voor een koptelefoon Hardware instellingen 4 16 februari 2015, 00:47
Extra tv-pakket al verdwenen voor 1 mei Abonnementen 13 27 april 2014, 11:39
Tweede smartcard activeren Digitale radio of televisie storing 11 04 februari 2014, 12:28
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| vroemmie< 5 mins
| Jaco Hage08:25:02
| Highway08:43:37
| 2fast4u08:48:37
| Solaris09:10:20
| erickiel10:59:49
| vossoft12:01:21
| Bordewolf13:39:59
| flipje14:36:04
| Sandwedge15:45:58
Advertentie
www.optimizer.co.nl
Caiway Partner & preferred netwerk installateur.
Tel Nr. 0174-768333
Laatste Artikelen
| Eigen Email adressen...
| Dikke pluim
| Doek valt definitief...
| Goedkope oplossing v...
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

25 oktober 2016, 21:18
Caiway storing op storing met de email en nu ook ligt caiway.nl eruit.

18 oktober 2016, 12:42
Langdurige kwestie deze mailstoring...

14 oktober 2016, 22:57
Mail zou het weer doen? Ik zie nog nix ... Shock

14 oktober 2016, 17:22
Is de mailserver van "kabelfoon.nl" in storing? Cry

31 augustus 2016, 21:47
Antenneversterker voor caiway kabel met glasvezel voeding kapot ook bij caiway te krijgen.