obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Slechte performance Caiway Newsserver
joey123
ben het er helemaal mee eens wat Migow schrijft heb al jaren Eweka nooit problemen en de retentie is velen malen hoger werkt perfekt ik heb ook nooit gedacht voor die 5 euro over te stappene naar caiway .

Geloof dat ze 75 dagen retentie hebben of zo iets heel wijnig

Grt
 
maanmist
Ik gebruik al 5 jaar Eweka, samen met collega dus lekker goedkoop.
8 verbindingen, 600 dagen retentie, zelden reparatiebestanden nodig.. geweldig.
 
fiestapiety
ik gebruk ook samen met iemand Eweka dat is 3 ,75 per maand per pesoon en dan 4 kanalen per pesoon

werkt altijd goed

su6 met de overweging

gr pieter
 
theokabel
Er is nog hoop ...???!!!

Hierbij een antwoord van Caiw mbt de Caiw-newsserver (dd. 6-1-2011):

In uw mail geeft u aan problemen te hebben met de Caiway news server.

Er zijn op dit moment problemen met de snelheid van de Caiway news server. Ons netwerkbeheer is bezig te werken aan een oplossing. Op dit moment weten wij nog niet op wel termijn dit word opgelost.
 
Migow

Quote

jaed schreef:
Ik heb vandaag met CAIWAY gebeld ivm de slechte snelheid als ik download van de newsgroepen. Ik heb van alles geprobeerd op hun aanwijzigingen.
- Modem naar benden gehaald.
- ipv grabit newsleecher geprobeerd.
Maakt allemaal niks uit. Ben een kapitaal aan telefoonkosten en tijd kwijt.
Wat krijg ik uiteinelijk te horen:
- Wij geven geen support op de newsgroepen.
Wat een bud zaak.


Das zeker vreemd dat ze GEEN support zouden geven terwijl ze het wel als een extra dienst aanbieden.

Lees net hierboven dat ze ermee bezig zijn, maar niet weten hoelang het gaat duren. Kijk das nu typisch caiway.
Vaak zoeken naar speld in een hooiberg lijkt het wel.

Nogmaals als je echt wil genieten van een strakke download neem een externe payserver en niet die van caiway.
Ikzelf heb een 50MB acount bij hitnews en betaal per 1/2 jaar en dan is het 6 euro/mnd (36 euro voor 6 mnd. en 20 lijntjes)
Zoek nog iemand die het wil, want je mag je acount delen. Wordt het nog goedkoper
En de retentie is groeiende en nu volgens mij al ruim 400 dagen

Succes
 
jaed
Dag Allemaal,

het lijkt wonderwel wat beter te gaan.
zit momenteel rond de 750 KB/S .
Snelheid schommelt nog wel heel erg.
Ga jullie advies opvolgen en neem een abonnement op een goede payserver.
Bedankt voor de tips.
Gewijzigd door jaed op 07 januari 2011, 20:11
 
maanmist
Het is hier juist drie keer bagger vanavond.
Beetje verdeel en heers mentaliteit bij de Cai op het moment. Sad
 
theokabel
Ook hier bagger (< 10% van de abonnementssnelheid). Uit een reactie van Caiw blijkt dat ze denken aan de router (terwijl de verbinding, getest met speedtest.net gewoon goed) is of Grabit (ze adviseren Newsleechter), maar ik geloof nooit dat hier een factor 10 in snelheidsverschil door kan worden verklaard. Ook heb ik in een periode dat het wel goed ging vorig jaar probleemloos kunnen downloaden.

ShockShock
Gewijzigd door theokabel op 07 januari 2011, 21:44
 
geraldkw
Ben er ook helemaal klaar mee.
Gisteren meteen opgezegd en Eweka account genomen en hoppa, meteen de maximale download snelheid! Te gek voor woorden eigenlijk. Eens kijken of ze het echt oplossen. Moet toch kunnen want het heeft bij mij drie jaar goed gedraaid.
 
theokabel
Weer even een nieuwe tussenstand mbt de performance van de Caiw-Newsserver.

De snelheden zijn vanavond (1-11) weer beneden alle peil (< 20% van mijn abonnement). De afgelopen dagen nog niets van Caiw gehoord met betrekking tot eerder gemelde technische storing. Wacht de reactie even af.Sad

Na de bagger nu de leuke berichten, ben ondertussen verschillende pay-servers aan het vergelijken:

Hoor goede geluiden over NewsXS (rond de 8 euro voor 12 lijntjes en ruim meer dan 50Mbits/sec download, geen prepaid) + een uitstekende retentie! En nog leuker, de prijzen zijn dit jaar lager dan vorig jaar...Smile

In dit forum lees ik veel goede berichten over Eweka
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Slechte performance Caiway Newsserver', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Caiway slechte routes? Storing : 1 18 jan 2024
Amino aria 7x naar Caiway omzetten CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 22 dec 2023
Zender van de maand Caiway Interactieve TV, Pay Per Event : 122 11 dec 2023
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
Kijken zonder kastje bij Caiway en Delta Interactieve TV, Pay Per Event : 18 08 jul 2023
Advertentie