obey-robots.txt
05 December 2016, 17:37
Navigatie
Ledenenquête
Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet.

Hey CaiWay update de TV app en rap wat!
Ledenenquête: Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet. Hey CaiWay update de TV app en rap wat! 83% [24 stemmen]
83% [24 stemmen]

Lollipop? Koop lekker een IOS gsm.
Ledenenquête: Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet. Lollipop? Koop lekker een IOS gsm. 17% [5 stemmen]
17% [5 stemmen]

Stemmen: 29
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 15 jul 2015

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
CaiWay Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Decoder van CaiWay zat? Een eigen decoder gekocht? Meld hier de ervaringen.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Samsung SMT-C7140

rayblo
Heb sinds kort deze ontvanger, en moet zeggen dat ik er heel blij mee ben.
prijs ligt lager dan de Humax maar qua specs lijkt deze wel gelijk.
Alleen jammer dat de handleiding te kort schiet.

Bevindingen had ik al op mijn website gezet

http://www.ikzoek...ng10-10-10
Gewijzigd door rayblo op 17 oktober 2010, 10:36

taarsen
Werkt deze ook met glasvezel?

Als je tv via glasvezel wil kijken dat kan alleen via de Entone die je van Caiway krijgt, vanaf pakket G200. Je kan je samsung er wel bijhouden want de Coax blijft voorlopig nog ook bestaan al zal dit op termijn denk ik veranderen.

Persoonlijk vind ik het beeld via glasvezel mooier net als andere, al is er ook een groep die dit gelijkwaardig vind. Zal aan de kwaliteit van de Coax liggen denk(en) ik/we.

Denk in jouw situatie dat glasvezel ook mooier is omdat het Coax netwerk van Ziggo sterk verouderd is op sommige plaatsen in Nederland.
Gewijzigd door Offline op 21 oktober 2014, 11:02

taarsen
bedankt voor je reply Roberto! ik was er al bang voor. De samsung beviel prima en voordeel was dat ik maar 1 afstandsbediening nodig had aangezien onze TV ook een samsung is. De entone schijnt qua werking minder stabiel te zijn wat best balen is aangezien we met de samsung nog nooit een vastloper hebben gehad! We zijn vorig jaar overgestapt van canaldigitaal (satelliet) naar Ziggo. Bij de installatie was er geen enkel signaal op de kabel. Bleek dat de kabel zo oud was dat het niet meer werkte. Cogas heeft 50 meter nieuwe kabel moeten leggen! dure grap voor Cogas want krap een jaar later stoppen we al weer met de kabel. Dit geeft aan hoe verouderd de kabels van Cogas zijn in Goor

taarsen schreef:

bedankt voor je reply Roberto! ik was er al bang voor. De samsung beviel prima en voordeel was dat ik maar 1 afstandsbediening nodig had aangezien onze TV ook een samsung is. De entone schijnt qua werking minder stabiel te zijn wat best balen is aangezien we met de samsung nog nooit een vastloper hebben gehad! We zijn vorig jaar overgestapt van canaldigitaal (satelliet) naar Ziggo. Bij de installatie was er geen enkel signaal op de kabel. Bleek dat de kabel zo oud was dat het niet meer werkte. Cogas heeft 50 meter nieuwe kabel moeten leggen! dure grap voor Cogas want krap een jaar later stoppen we al weer met de kabel. Dit geeft aan hoe verouderd de kabels van Cogas zijn in Goor

Laat je niet bang maken door oude verhalen over de Entone van maanden geleden. Deze werkt(versie515) inmiddels gewoon goed en stabiel.

De atstandsbedieing is een drama en en vele hebben inmiddels een logitech harmony. Beetje creatief moet je wel zijn als Caiway abonnee

taarsen
oke, dank....kan ik daar ook rekening mee houden.
Je lijkt veel te weten over Caiway Roberto dus toch nog 1 vraagje. Stel dat ik overstap naar het G100 abonnement. Heb ik dan wel gewoon TV via de kabel? Als ik het goed lees op de website van Caiway is namelijk alleen internet en telefoon via glasvezel en is de TV gewoon via de kabel. In dat geval zou ik wel mijn Samsung ontvanger kunnen blijven gebruiken. Interactieve TV gebruiken we namelijk toch niet.

Migow
klopt tv blijft gewoon via de kabel actief bij aanschaffen glasvezel 100/100 Dus wellicht een leuk alternatief en die 100/100 wordt echt gehaald. Super stabiel!!
Mocht je router erachter hebben bezuinig daar niet op!!
(coax blijft uberhaubt bij elk pakket actief)
Gewijzigd door Migow op 21 oktober 2014, 14:23

Murgen
Wat ik lastig van die Samsung vind is dat ie regelmatig aanspringt om zijn guide te updaten en dan het tv beeld blokkering maakt tot ie weer uitspringt.
--------Murgen left the building--------

Bakstenen
Roberto schreef:

taarsen schreef:

Laat je niet bang maken door oude verhalen over de Entone van maanden geleden. Deze werkt(versie515) inmiddels gewoon goed en stabiel.

De atstandsbedieing is een drama en en vele hebben inmiddels een logitech harmony. Beetje creatief moet je wel zijn als Caiway abonnee

Ik heb de 515 en is gewoon een k.. ding vandaag weer moeten resetten wordt het beeld rozig, met de Samsung nooit problemen gehad maar kwaliteit van glas voor je tv is ook minder als coax bij mij ,af en toe blokkerig beeld Entone minimaal 3 x per week resetten enz zal ik wel weer een maandag apparaat hebben

Adios
Volgens mij heeft Roberto een speciale versie van de Entone Smile

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Samsung SMT-C7140', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Samsung SMT C7140 firmware Firmware 2 01 november 2016, 12:53
SmT-C7140 Decoders van CaiWay voor digitale radio en tv. 7 10 september 2015, 15:13
Samsung tv bedient entone CaiWay Glasvezel digitale ontvangers 10 30 augustus 2015, 15:49
Samsung smt-c7140 Decoders van derden voor digitale radio en tv. 3 10 juli 2015, 06:09
Samsung Smart TV met Entone 515 Hardware instellingen 8 23 januari 2015, 00:03
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| flipje00:30:36
| Airrider01:32:53
| Highway01:34:05
| Offline02:57:15
| The red rooster03:34:43
| vossoft05:38:33
| 2fast4u07:47:36
| arievree09:08:14
| Fredy09:37:22
| Sandwedge21:18:12
Advertentie
www.optimizer.co.nl
Caiway Partner & preferred netwerk installateur.
Tel Nr. 0174-768333
Laatste Artikelen
| Eigen Email adressen...
| Dikke pluim
| Doek valt definitief...
| Goedkope oplossing v...
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

25 oktober 2016, 21:18
Caiway storing op storing met de email en nu ook ligt caiway.nl eruit.

18 oktober 2016, 12:42
Langdurige kwestie deze mailstoring...

14 oktober 2016, 22:57
Mail zou het weer doen? Ik zie nog nix ... Shock

14 oktober 2016, 17:22
Is de mailserver van "kabelfoon.nl" in storing? Cry

31 augustus 2016, 21:47
Antenneversterker voor caiway kabel met glasvezel voeding kapot ook bij caiway te krijgen.