obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Decoder van CaiWay/Delta zat? Een eigen decoder gekocht? Meld hier de ervaringen.
 Onderwerp afdrukken
Samsung SMT-C7140
rayblo
Heb sinds kort deze ontvanger, en moet zeggen dat ik er heel blij mee ben.
prijs ligt lager dan de Humax maar qua specs lijkt deze wel gelijk.
Alleen jammer dat de handleiding te kort schiet.

Bevindingen had ik al op mijn website gezet

http://www.ikzoekwebruimte.info/page....ng10-10-10
Gewijzigd door rayblo op 17 oktober 2010, 10:36
 
taarsen
Werkt deze ook met glasvezel?
 
taarsen
bedankt voor je reply Roberto! ik was er al bang voor. De samsung beviel prima en voordeel was dat ik maar 1 afstandsbediening nodig had aangezien onze TV ook een samsung is. De entone schijnt qua werking minder stabiel te zijn wat best balen is aangezien we met de samsung nog nooit een vastloper hebben gehad! We zijn vorig jaar overgestapt van canaldigitaal (satelliet) naar Ziggo. Bij de installatie was er geen enkel signaal op de kabel. Bleek dat de kabel zo oud was dat het niet meer werkte. Cogas heeft 50 meter nieuwe kabel moeten leggen! dure grap voor Cogas want krap een jaar later stoppen we al weer met de kabel. Dit geeft aan hoe verouderd de kabels van Cogas zijn in Goor
 
taarsen
oke, dank....kan ik daar ook rekening mee houden.
Je lijkt veel te weten over Caiway Roberto dus toch nog 1 vraagje. Stel dat ik overstap naar het G100 abonnement. Heb ik dan wel gewoon TV via de kabel? Als ik het goed lees op de website van Caiway is namelijk alleen internet en telefoon via glasvezel en is de TV gewoon via de kabel. In dat geval zou ik wel mijn Samsung ontvanger kunnen blijven gebruiken. Interactieve TV gebruiken we namelijk toch niet.
 
Migow
klopt tv blijft gewoon via de kabel actief bij aanschaffen glasvezel 100/100 Dus wellicht een leuk alternatief en die 100/100 wordt echt gehaald. Super stabiel!!
Mocht je router erachter hebben bezuinig daar niet op!!
(coax blijft uberhaubt bij elk pakket actief)
Gewijzigd door Migow op 21 oktober 2014, 14:23
 
Murgen
Wat ik lastig van die Samsung vind is dat ie regelmatig aanspringt om zijn guide te updaten en dan het tv beeld blokkering maakt tot ie weer uitspringt.
 
Bakstenen

Quote

Roberto schreef:

Quote

taarsen schreef:

bedankt voor je reply Roberto! ik was er al bang voor. De samsung beviel prima en voordeel was dat ik maar 1 afstandsbediening nodig had aangezien onze TV ook een samsung is. De entone schijnt qua werking minder stabiel te zijn wat best balen is aangezien we met de samsung nog nooit een vastloper hebben gehad! We zijn vorig jaar overgestapt van canaldigitaal (satelliet) naar Ziggo. Bij de installatie was er geen enkel signaal op de kabel. Bleek dat de kabel zo oud was dat het niet meer werkte. Cogas heeft 50 meter nieuwe kabel moeten leggen! dure grap voor Cogas want krap een jaar later stoppen we al weer met de kabel. Dit geeft aan hoe verouderd de kabels van Cogas zijn in Goor

Laat je niet bang maken door oude verhalen over de Entone van maanden geleden. Deze werkt(versie515) inmiddels gewoon goed en stabiel.

De atstandsbedieing is een drama en en vele hebben inmiddels een logitech harmony. Beetje creatief moet je wel zijn als Caiway abonnee

Ik heb de 515 en is gewoon een k.. ding vandaag weer moeten resetten wordt het beeld rozig, met de Samsung nooit problemen gehad maar kwaliteit van glas voor je tv is ook minder als coax bij mij ,af en toe blokkerig beeld Entone minimaal 3 x per week resetten enz zal ik wel weer een maandag apparaat hebben
 
Adios
Volgens mij heeft Roberto een speciale versie van de Entone Smile
 
Bakstenen

Quote

Roberto schreef:

Quote

Bakstenen schreef:

[quote]Roberto schreef:

[quote]taarsen schreef:

Ik heb de 515 en is gewoon een k.. ding vandaag weer moeten resetten wordt het beeld rozig, met de Samsung nooit problemen gehad maar kwaliteit van glas voor je tv is ook minder als coax bij mij ,af en toe blokkerig beeld Entone minimaal 3 x per week resetten enz zal ik wel weer een maandag apparaat hebben


Wat zegt Caiway hiervan dan?? Helpdesk,Webcare kan zo je lijn doormeten.

Ik heb de Entone al twee keer digitaal laten doormeten en toen was het weg, kan wel weer een keer bellen maar heb er niet zo,n hoge hoed van op als het de vorige keren ook al niet lukte na een paar dagen is het weer terug.
 
Adios
Zonde van je vijf euro per maand, bakstenen!!!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Samsung SMT-C7140', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Samsung afstandbediening en Amino Aria 7x CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 9 18 aug 2021
SMT C7140 tv lijst Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 2 24 nov 2018
samsung syncmaster p2270hd vindt geen kanalen TV's met ingebouwde Tuners : 6 11 feb 2018
Koppeling entone aan afstandbediening Samsung Hardware instellingen : 6 04 jan 2018
Samsung TV gaat naar verkeerde HDMI port Algemeen : 2 08 mrt 2017
Advertentie