obey-robots.txt
07 December 2016, 19:13
Navigatie
Ledenenquête
Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet.

Hey CaiWay update de TV app en rap wat!
Ledenenquête: Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet. Hey CaiWay update de TV app en rap wat! 83% [24 stemmen]
83% [24 stemmen]

Lollipop? Koop lekker een IOS gsm.
Ledenenquête: Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet. Lollipop? Koop lekker een IOS gsm. 17% [5 stemmen]
17% [5 stemmen]

Stemmen: 29
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 15 jul 2015

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
CaiWay Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

playstation problemen

bas r
Beste lezer,

Ik ben nog al een gamer en heb dit voor een lange tijd zonder problemen kunnen doen. Helaas heb ik de laatste tijd erg veel problemen met de verbinding. Ik heb op de playstation 4 en playstation 3 erg veel lag en het maakt niet uit of ik via wifi of aan de kabel zit want ik heb met beide lag. Een paar dagen geleden hebben ik en mijn vader een hotspot met 4G gemaakt met zijn telefoon. Ik heb toen hieraan verbonden en toen kon ik zonder lag spelen, ook al was de snelheid +/- 3 mbps, terwijl als ik aan de wifi zit het 22 mbps is en aan de kabel 130 mbps is. Ik vroeg me af of iemand mij kon helpen dit probleem op te lossen.

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,
Bas Roessen

bas r
Ik speel veel battlefield 4 en hier heb ik het probleem van "rubberbanding". Dit betekend dat je terugschiet naar waar je een paar seconden geleden was. Ook bij black ops 3 heb ik dit probleem. Ik gebruik nu een linksys cisco wap160n en deze gebruik ik zeg maar als een verlenging van de router die beneden staat omdat ik altijd op zolder zit.

Pa
Hier even de vader van... Smile

De "hoofd"router is een TP-LINK WDR4300 met hoogste firmware versie. Met gewoon surfen, zowel bedraad als draadloos, hebben we eigenlijk nooit problemen.

Bij wijze van test de PS eens in de huiskamer gezet. Zowel bedraad direct aan de TP-LINK als via wifi (staan ze vlak naast elkaar) nog steeds "rubberbanding". Terwijl de PS wel heel goede doorvoersnelheden meet.

Op een site van EA (de makers van Battlefield) vond ik een troubleshooting guide waarin aangeraden wordt om met een speciaal programmatje een traceroute en ping te doen. Resultaten zien er netjes uit tot het punt dat het bij EA binnenkomt:

dnzjgi

Maar, mijn zoon haalt terecht aan dat die korte test via de 4G wel goed werkte. Dus zou dat toch wijzen dat er iets in de router/modem/bij de Caiway mis zit...

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'playstation problemen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Problemen met HDMI Humax IRHD 5300C Decoders van CaiWay voor digitale radio en tv. 22 21 juni 2016, 23:44
Caiway naar Ziggo telefoon problemen Storing 1 22 mei 2016, 17:10
Problemen Cisco 8485DVB Hardware instellingen 50 23 april 2015, 00:23
problemen met installatie router CaiWay Glasvezel internet verbindings problemen 5 26 januari 2014, 14:46
multicreen op ipad Problemen? Algemeen 5 04 december 2013, 09:53
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Bordewolf< 5 mins
| flipje00:07:01
| vossoft00:37:22
| erickiel00:44:26
| Highway01:39:26
| Jaco Hage02:34:02
| Hamski08:31:51
| 2fast4u09:07:33
| Mario11:22:30
| markmart21:44:21
Advertentie
www.optimizer.co.nl
Caiway Partner & preferred netwerk installateur.
Tel Nr. 0174-768333
Laatste Artikelen
| Eigen Email adressen...
| Dikke pluim
| Doek valt definitief...
| Goedkope oplossing v...
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

25 oktober 2016, 21:18
Caiway storing op storing met de email en nu ook ligt caiway.nl eruit.

18 oktober 2016, 12:42
Langdurige kwestie deze mailstoring...

14 oktober 2016, 22:57
Mail zou het weer doen? Ik zie nog nix ... Shock

14 oktober 2016, 17:22
Is de mailserver van "kabelfoon.nl" in storing? Cry

31 augustus 2016, 21:47
Antenneversterker voor caiway kabel met glasvezel voeding kapot ook bij caiway te krijgen.