obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
multiscreen tv
martinsmit
Hallo, ik heb een probleem met multiscreen tv op mijn Mac met het besturingssysteem Sierra versie 10.12.1 ik kan al een tijd niet inloggen en krijg steeds een melding om een plugin te downloaden.
Dat heb ik gedaan maar het lukt nog steeds niet, krijg of en toe een knipperend beeld. En ook lukt het niet op mijn iPhone 6 met iOS 10.1 om beeld te krijgen het enigste wat ik zie is de Tv Gids maar geen beeld.
Het werkt wel op mijn iPad Air 2 met de zelfde iOS 10.1 Dus is er iets met jullie software mis of ligt het aan mij wat ik niet geloof omdat meer mensen er problemen mee hebben.
Mvg. Martin
 
Murgen
Probleem heb ik ook op Safari. Daarom kijk ik nu multiscreen tv via Firefox, dat werkt wel. Er is ook een Safari probleem met de snelheidstest en Flash. Denk dat Ciway e.e.a. Moet updaten.
 
Roesem
Ook hier gaat het mis maar ook met safari `chrome en firefox misschien moet er eens een update van de viewright webplayer komen
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'multiscreen tv', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Delta multiscreen app full screen? Algemeen : 2 04 dec 2023
Multiscreen en app liggen er uit. Storing : 8 29 mei 2020
Multiscreen App op iMac desktop Storing : 101 24 sep 2019
Multiscreen tv CaiWay/Delta Glasvezel algemeen (waar beschikbaar, ervaringen) : 11 13 mei 2019
Multiscreen Algemeen : 13 08 jan 2019
Advertentie