obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Geen internet in Kudelstaart
MarkSluijter
Het is weer eens zover!

19 wachtenden voor mij bij de Helpdesk. Zal dus weer mensen hebben getroffen!
 
joey123
je hebt geen internet maar toch kan je naar dit forum ja ja

Maak je niet zo druk man als je geen internet hebt komt altijd weer goed bij caiway
dus de volgende keer geen paniek maken >>> ik heb geen internet er zijn ergere
dingen .

Grt ook een caiwayer uit kudel
 
MarkSluijter
Het nut van jouw reactie ontgaat mij volledig. 11 dagen na dato en zonder enige inhoudelijke waarde.

Mijn bericht was puur bedoeld om aan te geven dat er op dat moment een probleem was met de verbinding van Caiway. Sommigen vinden het best handig om te weten dat het een algemene storing is en dat het niet aan hun apparatuur ligt.

Bovendien is het best irritant als je online Live Straming Major League Baseball (kost ook beste een paar centen) zit te kijken en Caiway trekt weer eens de stekker eruit ... maar natuurlijk zijn er ergere dingen.

En heb je nog nooit van mobiel internet, 3G en/of iPhone gehoord? Het is best mogelijk om te posten in een forum zonder werkende kabelverbinding van Caiway ... het is immers 2010!
Gewijzigd door MarkSluijter op 17 september 2010, 12:15
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Geen internet in Kudelstaart', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Geen verbinding met camera's Algemeen : 2 21 mrt 2024
Sommige apparaten geen verbinding met wifi Eigen netwerk : 1 31 jan 2024
Philips SmartTV plus internet Hardware instellingen : 1 29 nov 2023
Geen verbinding meer met FTP server na wijziging IP adres door Delta Instellingen software : 2 04 sep 2023
Traag internet. CaiWay/Delta Glasvezel internet verbindings problemen : 1 28 mei 2023
Advertentie