obey-robots.txt
11 December 2016, 01:15
Navigatie
Ledenenquête
Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet.

Hey CaiWay update de TV app en rap wat!
Ledenenquête: Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet. Hey CaiWay update de TV app en rap wat! 83% [24 stemmen]
83% [24 stemmen]

Lollipop? Koop lekker een IOS gsm.
Ledenenquête: Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet. Lollipop? Koop lekker een IOS gsm. 17% [5 stemmen]
17% [5 stemmen]

Stemmen: 29
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 15 jul 2015

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
CaiWay Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

Vraag naar sneller internet stijgt explosief

http://www.totaal...explosief/

Wat mogen we toch blij zijn dat CIF in onze gebieden heeft geinvesteerd. Hoop wel dat Caiway de snelheden jaarlijks laat (mee)groeien naar 1gbps.

Bordewolf
Dat ben ik in dit geval niet met je eens. CIF had wat mij betreft weg mogen blijven. CIF is een partij die een netwerk heeft zonder de vooraanstaande aanbieders. Bovendien brengt CIF een gedwongen overstap naar Caiway met zich mee zonder echte vooraanstaande alternatieven te bieden. Zo'n netwerk mag men houden. Laat ik het niet hebben over de hoge kosten van Caiway op glasvezel. Dus geheel oneens Roberto.

Bordewolf
Wat jij bij ons lage COAX-kosten vindt... dat waren voor ons de standaard kosten bij Ziggo en vinden wij eerlijk gezegd normale en eerlijke tarieven. Dat toont juist aan dat Caiway een dure club is.
We hebben nooit een voordeel qua maandkosten gehad, vanaf de overstap betalen we exact hetzelfde als bij Ziggo voor aantoonbaar minder of minderwaardige diensten:
- Bij Ziggo Multiscreen buiten de deur
- Bij Ziggo aantoonbaar meer HD-zenders en regionale zenders en ook toevoegingen van zenders wanneer er zenders verdwijnen
- Interactief is gratis bij Ziggo
- Nieuwgroepen zijn gratis (goed deze zijn geloof ik inmiddels bij Ziggo opgeheven?)
- Smartcards zijn voor bestaande klanten tot 5 stuks gratis gebleven
- Bij Ziggo binnen het meest gekozen pakket sinds januari 2016 een snelheid van 150Mbit tov 120Mbit bij Caiway.
- Virusscan is bij Ziggo gratis.

Kortom ik zou er niet aan moeten denken ook nog eens meer te gaan betalen bij Caiway. Wanneer men in andere regio's de producten zoals Twente deze heeft op COAX duurder aanbiedt dan is dit pure uitbuiterij.
Dat was ook de reden dat Twente op de achterste benen ging staan toen Caiway de boel overnam. In de overstap had men al geen zin in, maar men kwam met prijzen waar de honden geen brood van lusten en vanaf het begin met mindere diensten.
Ziggo was toen (en wanneer we daar klant waren gebleven nog steeds) goedkoper en bood meer diensten voor een lager tarief dan we in eerste instantie van Caiway kregen voorgelegd.

De overstap naar Caiway koste gemakkelijk per gezin € 10,= meer. Dit werd een grote rel waardoor Caiway bakzeil heeft gehaald, echter betalen we nu nog veel te veel aangezien de diensten niet op peil zijn gebracht.

Bovendien is ook bij ons een prijsverhoging doorgevoerd. Gezien wat we allemaal niet meer hebben op COAX tov Ziggo eigenlijk ook belachelijk. Het TV-pakket is inmiddels uit het jaar 0. We zijn aantoonbaar achter uitgegleden.

Waarom je NLEX aanhaalt weet ik niet, maar ik sprak over de vooraanstaande providers als KPN, XS4ALL, Vodafone, TELE2, Tweak, Telfort etc etc.
Door meer keuze te bieden ben je in de regel als consument al goedkoper uit. Een overstap biedt (kijk maar naar de energiemaatschappijen) meer voordelen en is goed voor de portemonnee.
Daarnaast biedt je dan ook echt een keuze.

CIF lijkt een grote dekmantel voor Caiway. Er is geen enkele intentie de grote namen toe te laten en men doet er ook niets aan om van de indruk af te komen.
De Gemeenten laten Reggefiber niet toe omdat ze weer via via in de investeringsmaatschappij CIF zitten.

En ja de overstap is voor Twente niet te maken naar glasvezel. Caiway vraagt ook op glasvezel ook die smartcardtax, extra geld voor de nieuwsgroepen, heel veel extra voor interactief (en in Twente zou men dat kiezen om meer HD zenders te kunnen bekijken).
En wanneer Caiway stabiel en snel internet kan leveren dan kunnen andere providers dat ook. Op dat punt heb ik over de andere twee kleuterproviders (die ik gelijkwaardig vindt aan NLEX) nog geen klachten gehoord.

Het is overigens een beetje flauw om nu over NLEX te beginnen, terwijl jij ook donders goed weet over welke providers ik het wel heb.

Dus goed dat CIF de boel heeft aangelegd: NEE! ik had nog jarenlang goed uit de voeten gekund met Ziggo en daarna was Reggefiber vanzelf wel gekomen.
CIF en Caiway kunnen we in Twente missen als kiespijn, en dat is echt de algemene indruk die ik krijg wanneer ik over Caiway/Ziggo begin.

Los van de algemene indruk kan in Caiway niet betrappen op zaken die lang uit de lucht zijn. Ze leveren stabiel internet en storingsvrije tv.
Maar goed dat is ook niet zo gek op een COAX-netwerk dat klinkt als een klok in Twente.
Dat bij niemand de ogen opengaat wanneer Twente spreekt over wat men had bij Ziggo en hoe goed men het daar had, dat verbaasd me nog meer.
Caiway laat geen enkele intentie zien om zich te verbeteren, zaken sneller en beter aan te pakken, beter te communiceren etc.
Maar goed, er is helaas geen alternatief, met dank aan de Gemeenten, Cogas, CIF en Caiway die allen onder één hoedje spelen.

Ben ik negatief over Caiway? Nee, in de basis is wat men levert prima en stabiel. Maar wat ik er voor moet betalen tov wat ik aan diensten ontvang dat loopt niet in de pas!
Heb ik de balen van Cogas/CIF: JA! Dit is een investeringsmaatschappij onwaardig en riekt alleen maar naar zelfbevlekking en elkaar de bal toespelen.
Gewijzigd door Bordewolf op 17 oktober 2016, 18:23

Murgen
Mwah ... ik oordeel nergens over maar wij hebben hier qua prijs/prestatie een meer dan uitstekend netwerk van Caiway/CIF. Ik snap helemaal niets van het Twente verhaal en hoor er behalve op dit forum nergens wat over.
--------Murgen left the building--------

Bordewolf
Murgen schreef:

Mwah ... ik oordeel nergens over maar wij hebben hier qua prijs/prestatie een meer dan uitstekend netwerk van Caiway/CIF. Ik snap helemaal niets van het Twente verhaal en hoor er behalve op dit forum nergens wat over.

Reken maar dat Caiway weet wat er in Twente leeft. Ik ben echt niet de enige die zo reageert. Ik schrijf er iets over een ander belt er over met Cogas of Caiway.
Twente staat echt wel op de radar bij Caiway :-)

En nee kijkend naar prijs/kwaliteit/kwantiteit is Caiway veel te duur tov providers als KPN en Ziggo.
Bij Caiwway betaal je veel te veel extra voor diensten bij KPN of Ziggo bij de basisprijs in zit. Twente weet er alles van!
Dit forum is dunbezaaid met Twentenaren of er zijn gewoon veel lezers en mensen die niet willen reageren.

Ik ben het overigens volledig eens dat Caiway een stabiel netwerk levert, ik kan er nu ook niet weg en ben dus in de basis wel tevreden.
Maar ik heb echt nog erg veel wensen die ik graag ingelost zie. Die liggen meest op het vlak van het TV-pakket en het mogelijk maken van een fatsoenlijke overstap op glasvezel.
Gewijzigd door Bordewolf op 17 oktober 2016, 19:29

Murgen
Het grappige is dat ik het zoek in snel en stabiel internet en jij met name in een breed tv pakket. Dat boeit mij weer niet.

Ik had voor cif, xs4all voor bellen en internet en dat was vreselijk. Veel echo op de lijn en een klapperende vdsl aansluiting waar ze maanden niets aan konden ontdekken. Maar wel met vlagen minstens 60 keer per uur opkomen en afvallen. Tot er een slimme kpn monteur ontdekte dat de a-aansluiting in de centrale vele malen langer was dan de b-draad. Zo simpel was het dus.

Uiteindelijk bellen we bijna alles mobiel, want flat-fee, en kijken we meer netflix dan tv. En geniet ik van 250/250 MBs.
--------Murgen left the building--------

Bordewolf
Iedereen zoekt het weer in iets anders. Dat is niet erg, maar daarom is keuze en flexibliteit zo belangrijk. NLEX komt er ook niet op, naar eigen zeggen ook omdat Caiway een soort alleen recht heeft. Maar goed, door zo uittgebreid te zijn in mij reacties lijkt het of ik overal tegenaan schop, maar zoals ik ook al schreef ben ik in de basis niet ontevreden over Caiway.

Wel,over CIF, de argumenten staan hier boven en worden door providers als KPN onderschreven. Willens en weten mogen ze er niet op omdat Caiway een soort voorkeursrecht heeft.

Optimizer: jij hoort toch wel te weten hoe dit precies zit, leg ons dit nu eens uit.

OPTIMIZER.CO schreef:

Wel wil ik benadrukken dat ik heel sterk verlang/werk naar meer toegevoegde online IP diensten en HD TV uitbreidingen bij Caiway. Maar ook daarin ben ik niet de boodschapper maar de aangever wat klanten willen, zoeken en eisen en verwachten.

Er is nog een groep die heel snel groter wordt. Deze groep wil gewoon een stuk of 21 HD zenders en alleen snel/stabiel internet en uiteraard een stuk goedkoper.
De nieuwe Chromecast komt er 8 november aan en dus hoef ik geen extra IP diensten op bijvoorbeeld de Entone die geen UHD aan kan. Wat moeten we met meer HD van zenders die een kleine doelgroep hebben. Heb het idee dat er net als bij de zorgverzekeringen prijsafspraken zijn gemaakt. Prijsverschillen tussen (reguliere)providers zijn wat je al aangaf minimaal.

Over een voorbeeld:
Internet Tweak 365 per jaar( rond 30 euro per maand) 1Gbps verbinding i.c.m. bv. Knippr (11 euro per maand). Scheelt mij 252 euro(incl interactief) per jaar met een top internetverbinding.
Gewijzigd door Offline op 18 oktober 2016, 08:01

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Vraag naar sneller internet stijgt explosief', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Microsoft Windows 10 internet problemen oplossing Instellingen software 1 09 december 2016, 23:27
Geen internet Storing 3 03 december 2016, 14:12
Powerline zowel internet als TV? Eigen netwerk 5 25 november 2016, 21:30
geen internet en dig. TV in maasland Storing 2 06 november 2016, 18:59
Entone 515 afstandsbediening - naar einde opname springen CaiWay Glasvezel digitale ontvangers 5 17 oktober 2016, 07:08
Goedenacht bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Jaco Hage01:48:34
| Highway01:57:48
| Piedrodim02:23:12
| 2fast4u04:03:12
| arievree04:28:02
| erickiel04:52:17
| vossoft05:27:05
| GianiV07:47:50
| Bordewolf09:18:53
| flipje17:09:50
Advertentie
www.optimizer.co.nl
Caiway Partner & preferred netwerk installateur.
Tel Nr. 0174-768333
Laatste Artikelen
| Eigen Email adressen...
| Dikke pluim
| Doek valt definitief...
| Goedkope oplossing v...
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

25 oktober 2016, 21:18
Caiway storing op storing met de email en nu ook ligt caiway.nl eruit.

18 oktober 2016, 12:42
Langdurige kwestie deze mailstoring...

14 oktober 2016, 22:57
Mail zou het weer doen? Ik zie nog nix ... Shock

14 oktober 2016, 17:22
Is de mailserver van "kabelfoon.nl" in storing? Cry

31 augustus 2016, 21:47
Antenneversterker voor caiway kabel met glasvezel voeding kapot ook bij caiway te krijgen.