obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
CaiWay/Delta Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » CaiWay/Delta verbindingsproblemen » Storing
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Geen mail
spidey-westland
Het is wel een moeilijk probleem bij de provider.

Ik hoop dat ze "24" doorwerken en als er een "vrijwilliger techniektechicus" is, die tips heeft, geef die dan door aan de provider.

Spidey-Westland
 
Bordewolf
Ik heb mijn woorden ingeslikt. Ik vond het vond het te negatief.
Ik heb geen klagen over wat ik afneem van Caiway. Ik wou er alleen mee aangeven dat het nog stukken beter kan.
 
Cees
Hier kan ik ook al heel de dag geen e-mail ophalen of verzenden, een verkeerd wachtwoord. Misschien dat caiway ter compensatie hiervoor wat meer zenders in HD kan gaan doorgeven.

(waarom kan ik nou geen smileys in dit bericht plaatsen)
 
popmart1970
Omdat dit gedoe eigenlijk geen smile(y) verdient denk ik!!

SadSad
Handtekening
Caiway....Iets moeten slikken is niet erg......behalve als het door je strot geduwd wordt!! Thumbs Up
 
doghouse
Word nu wel tijd voor voor een flinke compensatie,2 weken al problemen met email,TE SCHANDALIG VOOR WOORDENShock
 
Bakstenen
Wat ik gek vind dat geen enkele politieke partij wat van zich laat horen,als een hond naast de zebra oversteekt komen er vragen en nu is er iets waar minimaal 60% van het Westland last van heeft is het stil.
Maar laten we wel zijn dit kan niet meer anno 2016 je hoort als provider goede back-ups te hebben en meerdere servers die mee lopen zodat de mails op meer dan 1 binnenkomt,het lijkt mij dat er echt meer aan de hand is als wat ze ons laten weten en dat is al minimaal,oja excuses voor de overlast zeggen ze dan.
Ik zeg niet dat Caiway slecht is en een storing kan bij iedereen gebeuren maar zo lang is een ander verhaal.
 
Ricani
Het is inderdaad te gek voor woorden ik kan ook nog steeds geen mail binnen halen of verzenden. Zelfs inloggen bij de Webmail lukt niet meer. Ben al twee weken nauwelijks bereikbaar. Gebeld met de technische dienst maar iets terugkoppelen ho maar. lekkere service zeg. Zelf ben je 30 minuten aan het bellen maar zelf even bellen wat de status is van je klacht en de oplossing ho maar.
 
Bordewolf
Mensen, mensen. rustig aan. Caiway en webcare doet haar stinkende best om het op te lossen en daar ben ik gewoon van overtuigd. Het duurt lang, maar geloof me ze weten bij Caiway ook wel dat ze het nog liever gisteren op hadden moeten lossen.

Dat het lang duurt zal echt wel komen door de weg die ooit in het verleden is ingeslagen. Geloof me in dit soort situaties worden er toch mensen wakker dat het zo niet langer kan. Ik denk dat na dit incident het roer nog verder omgaat op meerdere vlakken!

Wanneer je per se iets moet ontvangen dan kun je tijdelijk toch gmail of outlook gebruiken (of zoals ik permanent).

Een pluim voor webcare overigens die iedereen toch steeds maar weer netjes een antwoord geeft. Bedenk dat deze mensen er ook niets aan kunnen doen.
 
Piedrodim

Quote

Bordewolf schreef:

Mensen, mensen. rustig aan. Caiway en webcare doet haar stinkende best om het op te lossen en daar ben ik gewoon van overtuigd. Het duurt lang, maar geloof me ze weten bij Caiway ook wel dat ze het nog liever gisteren op hadden moeten lossen.

Dat het lang duurt zal echt wel komen door de weg die ooit in het verleden is ingeslagen. Geloof me in dit soort situaties worden er toch mensen wakker dat het zo niet langer kan. Ik denk dat na dit incident het roer nog verder omgaat op meerdere vlakken!

Wanneer je per se iets moet ontvangen dan kun je tijdelijk toch gmail of outlook gebruiken (of zoals ik permanent).

Een pluim voor webcare overigens die iedereen toch steeds maar weer netjes een antwoord geeft. Bedenk dat deze mensen er ook niets aan kunnen doen.

Ja lekker is dat! Dit is gewoon te gek voor woorden. Een storing kan, maar een van deze omvang mag gewoon nooit gebeuren.
Ze namen/nemen hun verantwoordelijkheid niet. Ik betaal voor een dienstverlening, en deze leveren ze gewoon al dadelijk twee weken niet.
Niet afdoen met een sorry en excuus bla bla bla... Ik word hier gewoon pissig om en ik zal niet de enige zijn.
Altijd de arrogante houding van hun. Open gooien die kabels van ze!

En helemaal van de zotte dat ik een oplossing moet zoeken voor mn email, moet niet gekker worden. Laat ze dan die stekker voor email er maar helemaal uitrekken.
Niet voor niets dat KPN een outlook.office365.com account heeft...

Sorry hoor, maar dit is niet goed te praten.
Dat ze hard werken, zal best. Maar doet niet af aan het feit dat we sporadisch of geen email hebben. Dus!

Let wel, ik zit niet op een vergoeding of gratis 'weet ik veel wat' te wachten. Email moet werken!
 
Bakstenen

Quote

Bordewolf schreef:

Mensen, mensen. rustig aan. Caiway en webcare doet haar stinkende best om het op te lossen en daar ben ik gewoon van overtuigd. Het duurt lang, maar geloof me ze weten bij Caiway ook wel dat ze het nog liever gisteren op hadden moeten lossen.

Dat het lang duurt zal echt wel komen door de weg die ooit in het verleden is ingeslagen. Geloof me in dit soort situaties worden er toch mensen wakker dat het zo niet langer kan. Ik denk dat na dit incident het roer nog verder omgaat op meerdere vlakken!

Wanneer je per se iets moet ontvangen dan kun je tijdelijk toch gmail of outlook gebruiken (of zoals ik permanent).

Een pluim voor webcare overigens die iedereen toch steeds maar weer netjes een antwoord geeft. Bedenk dat deze mensen er ook niets aan kunnen doen.

Dit geloof je toch zeker zelf niet dit is gewoon onkunde en niet je zaak op orde hebben als je goede backups heb zet je zo alles terug eris gewoon meer aan de hand.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Geen mail', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Geen verbinding met camera's Algemeen : 2 21 mrt 2024
Sommige apparaten geen verbinding met wifi Eigen netwerk : 1 31 jan 2024
Geen verbinding meer met FTP server na wijziging IP adres door Delta Instellingen software : 2 04 sep 2023
Geen ontvangst van radio WDR3 en WDR4 Analoge radio of televisie storing : 2 23 jan 2023
Geen beeld bij iptv Storing : 8 12 aug 2022
Advertentie