obey-robots.txt
07 December 2016, 19:19
Navigatie
Ledenenquête
Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet.

Hey CaiWay update de TV app en rap wat!
Ledenenquête: Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet. Hey CaiWay update de TV app en rap wat! 83% [24 stemmen]
83% [24 stemmen]

Lollipop? Koop lekker een IOS gsm.
Ledenenquête: Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet. Lollipop? Koop lekker een IOS gsm. 17% [5 stemmen]
17% [5 stemmen]

Stemmen: 29
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 15 jul 2015

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
CaiWay Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken

hoge pingtijden in IJsselstein

zoef40
Ik heb al heel lang deze hoge pingtijden die zich alleen voordoen in het weekend en vanaf 17:00 s'middags.
Voordat iedereen begint te roepen "heb je dit, heb je dat" allemaal goedbedoeld hoor maar alle opties waarbij het aan mijn kant van de connectie zou kunnen liggen zijn al uitgeprobeerd en hebben geen ruk opgeleverd. gezien de tijdstippen lijkt het mij overduidelijk een capaciteitsprobleem.
Het meeste last er van heb ik tijdens het online gamen wat ik noodgedwongen alleen overdag doordeweeks kan doen en dat is dan vanwege mijn werk maar 1 keer.
Dit is pas begonnen nadat ze HD-zenders zijn gaan invoeren, raar maar waar.
Ik heb overigens een super-abbo.
Hieronder een voorbeeld van de ping op zondag middag 5 september.....
[img]http://img715.imageshack.us/f/screenshot00039a.jpg/[/img]

Ik wordt echt boos als ik dit zie tijdens het gamen, en ze doen er gewoon geen ruk aan.
Ik zou graag willen weten of anderen dit probleem ook hebben tijdens het spelen van BFBC.
 
arthur
Hier in Harderwijk Precies hetzelfde probleem...

Zit na te denken om over te stappen, aangezien CaiWay niks onderneemt.
 
magicwizz
zoef40 schreef:
Ik heb al heel lang deze hoge pingtijden die zich alleen voordoen in het weekend en vanaf 17:00 s'middags.
Voordat iedereen begint te roepen "heb je dit, heb je dat" allemaal goedbedoeld hoor maar alle opties waarbij het aan mijn kant van de connectie zou kunnen liggen zijn al uitgeprobeerd en hebben geen ruk opgeleverd. gezien de tijdstippen lijkt het mij overduidelijk een capaciteitsprobleem.
Het meeste last er van heb ik tijdens het online gamen wat ik noodgedwongen alleen overdag doordeweeks kan doen en dat is dan vanwege mijn werk maar 1 keer.
Dit is pas begonnen nadat ze HD-zenders zijn gaan invoeren, raar maar waar.
Ik heb overigens een super-abbo.
Hieronder een voorbeeld van de ping op zondag middag 5 september.....
[img]http://img715.imageshack.us/f/screenshot00039a.jpg/[/img]

Ik wordt echt boos als ik dit zie tijdens het gamen, en ze doen er gewoon geen ruk aan.
Ik zou graag willen weten of anderen dit probleem ook hebben tijdens het spelen van BFBC.


Als je nou eens een keer belt naar Caiway en aangeeft wat je allemaal hebt gedaan. Ze kunnen daar ook zien wat er op het modem gebeurd. Dat is iets wat je verder vanaf daar niet kunt zien. Eventueel kunnen ze dan met wat vragen een melding voor je aanmaken zodat ze het eens verder kunnen onderzoeken. Als er verder niemand uit de buurt klaagt wordt er ook niets aan gedaan.

Voor Arthur geldt precies hetzelfde.

Wat heb je allemaal uitgevoerd? En heb je ook al proberen te bellen naar Caiway om het probleem op te laten lossen. Voor elk probleem is een oplossing. Ik zie op de andere provider forums ook veel mensen gal spugen over dienstverlening en brakke verbindingen, maar bellen en testen uitvoeren (via de helpdesk) om tot een mogelijk oplossing komen is voor sommige te veel en geven te snel de provider de schuld van de problemen.

Ik heb in het begin ook problemen gehad dat ik op me 16M lijn geen 2 MB haalde. Dit kwam bij mij doordat me WAN poort op de router niet hoger kwam dan de 10M/full. hierdoor haalde ik snelheden van 900kb door pc rechtstreeks aan te sluiten bleek de snelheid weer hoger te zijn. Oplossing : Andere router gekocht en was van de problemen af. Gebeld naar caiway? Nee, ik heb het probleem zonder geklaag zelf op kunnen lossen.

Voor andere mensen wel eens gebeld en dan doen ze een aantal testen om mogelijke oorzaken uit te kunnen sluiten, en zullen als het echt niet lukt een melding voor je maken zodat het verder uitgezocht wordt.
 
zoef40
magicwizz schreef:
zoef40 schreef:
Ik heb al heel lang deze hoge pingtijden die zich alleen voordoen in het weekend en vanaf 17:00 s'middags.
Voordat iedereen begint te roepen "heb je dit, heb je dat" allemaal goedbedoeld hoor maar alle opties waarbij het aan mijn kant van de connectie zou kunnen liggen zijn al uitgeprobeerd en hebben geen ruk opgeleverd. gezien de tijdstippen lijkt het mij overduidelijk een capaciteitsprobleem.
Het meeste last er van heb ik tijdens het online gamen wat ik noodgedwongen alleen overdag doordeweeks kan doen en dat is dan vanwege mijn werk maar 1 keer.
Dit is pas begonnen nadat ze HD-zenders zijn gaan invoeren, raar maar waar.
Ik heb overigens een super-abbo.
Hieronder een voorbeeld van de ping op zondag middag 5 september.....
[img]http://img715.imageshack.us/f/screenshot00039a.jpg/[/img]

Ik wordt echt boos als ik dit zie tijdens het gamen, en ze doen er gewoon geen ruk aan.
Ik zou graag willen weten of anderen dit probleem ook hebben tijdens het spelen van BFBC.


Als je nou eens een keer belt naar Caiway en aangeeft wat je allemaal hebt gedaan. Ze kunnen daar ook zien wat er op het modem gebeurd. Dat is iets wat je verder vanaf daar niet kunt zien. Eventueel kunnen ze dan met wat vragen een melding voor je aanmaken zodat ze het eens verder kunnen onderzoeken. Als er verder niemand uit de buurt klaagt wordt er ook niets aan gedaan.

Voor Arthur geldt precies hetzelfde.

Wat heb je allemaal uitgevoerd? En heb je ook al proberen te bellen naar Caiway om het probleem op te laten lossen. Voor elk probleem is een oplossing. Ik zie op de andere provider forums ook veel mensen gal spugen over dienstverlening en brakke verbindingen, maar bellen en testen uitvoeren (via de helpdesk) om tot een mogelijk oplossing komen is voor sommige te veel en geven te snel de provider de schuld van de problemen.

Ik heb in het begin ook problemen gehad dat ik op me 16M lijn geen 2 MB haalde. Dit kwam bij mij doordat me WAN poort op de router niet hoger kwam dan de 10M/full. hierdoor haalde ik snelheden van 900kb door pc rechtstreeks aan te sluiten bleek de snelheid weer hoger te zijn. Oplossing : Andere router gekocht en was van de problemen af. Gebeld naar caiway? Nee, ik heb het probleem zonder geklaag zelf op kunnen lossen.

Voor andere mensen wel eens gebeld en dan doen ze een aantal testen om mogelijke oorzaken uit te kunnen sluiten, en zullen als het echt niet lukt een melding voor je maken zodat het verder uitgezocht wordt.


Omdat ik geen zin heb in discussies : Ik heb al 4 x contact hierover met ze gehad (er zijn 4 storingsmeldingen gemaakt) t/m de netwerkbeheerder toe.
Het enige wat ze gedaan hebben is mij op een "rustiger" netwerksegment zetten (tot 3 x toe) en dat levert niks op.
Nu zijn ze begonnen met het constant monitoren van mijn verbinding en overwegen een nieuw netwerksegment aan te maken waar ik dan als eerste op kom te zitten. (ze onderkennen letterlijk mijn probleem).
Het punt waar ik me aan erger is dat dit al 6 maanden aan de gang is. Je kan me een hoop wijs maken, maar dit is niet het toonbeeld van vlotte afhandeling.
En als jij had gelezen dan had je niet met een standaard antwoord gekomen waar ik helemaal niets mee kan.....het feit dat ik game wil niet zeggen dat ik 18 o.i.d ben en dus zo'n verwend pubertje met een grote bek. Ik zit zelf in de ICT en weet wel "een beetje" waar ik het over heb.
Als ik overdag doordeweeks pingtijden van 13Ms en lager constant zie en na 17:00 en s'avonds en in het weekend (lees ;de drukste tijden) vanaf 70Ms tot aan 1200Ms toe, wat zegt dat dan volgens jou........even logisch nadenken!!
En nee anderen in mijn straat ervaren dat probleem niet want hoge pingtijden ervaar je vooral als je online gamed en niet bij het surfen over het net. En gezien het hoge gehalte bejaarden hier zal dat in mijn straat niet gebeuren.
De enige reden dat ik dit hier gestart ben is in de hoop dat iemand van Caiway die wat hoger in de boom zit dit zal lezen en zich hiermee gaat bemoeien. Slechte reclame kost een bedrijf namelijk ook geld, en uiteindelijk moet er consensus zijn tussen klant en provider.
En jou antwoord draagt daar zeker niet aan bij !
Gewijzigd door zoef40 op 17 september 2010, 07:29
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'hoge pingtijden in IJsselstein', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
hoge telefoon tarieven glasvezel Wat verandert er? 3 19 oktober 2016, 13:08
Ned 2 + 3 en Fox IJsselstein Coax Digitale radio of televisie storing 8 27 januari 2016, 17:28
licht puntje misschien toch een ANDERE Glas providers IJsselstein. Algemeen 2 21 juli 2015, 05:17
Glasvezel internet-netwerk in IJsselstein stabiel? CaiWay Glasvezel algemeen (waar beschikbaar, ervaringen) 15 04 februari 2015, 20:17
hoge ping CaiWay Glasvezel internet verbindings problemen 8 23 oktober 2014, 00:30
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Bordewolf00:11:20
| flipje00:12:41
| vossoft00:43:02
| erickiel00:50:06
| Highway01:45:06
| Jaco Hage02:39:42
| Hamski08:37:31
| 2fast4u09:13:13
| Mario11:28:10
| markmart21:50:01
Advertentie
www.optimizer.co.nl
Caiway Partner & preferred netwerk installateur.
Tel Nr. 0174-768333
Laatste Artikelen
| Eigen Email adressen...
| Dikke pluim
| Doek valt definitief...
| Goedkope oplossing v...
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

25 oktober 2016, 21:18
Caiway storing op storing met de email en nu ook ligt caiway.nl eruit.

18 oktober 2016, 12:42
Langdurige kwestie deze mailstoring...

14 oktober 2016, 22:57
Mail zou het weer doen? Ik zie nog nix ... Shock

14 oktober 2016, 17:22
Is de mailserver van "kabelfoon.nl" in storing? Cry

31 augustus 2016, 21:47
Antenneversterker voor caiway kabel met glasvezel voeding kapot ook bij caiway te krijgen.