obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Info over de verschillende gebruikte modems bij CaiWay.
 Onderwerp afdrukken
Entone bedienen met bose afstandbediening
patrickd
Ik zou graag mijn entone bedienen met de afstandbediening van de bose hts. Ik kan echter nergens de 4 cijferige code vinden. Ook caiway heeft niet de juiste (geven aan 24 maar dit werkt niet) Iemand een tip?

Gr Patrick
 
patrickd
Ok jammer maar dank voor de reactie en tip.

Gr
 
PieterDisz
Na veel speurwerk is het gelukt
Houdt de bron ingedrukt op je Bose afstandsbediening totdat na enkele Seconden alleen de bron verlicht is die je wilt coderen.

Toets dan in-> 03609 -> volume + -> exit
Done

Bij mij werkt het prima op de entone kamai glasvezel decoder
 
patrickd
Geprobeerd maar ik denk dat het alleen op de kamai werkt, ik heb de oudere versie van de entone,
Dank voor je bericht!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Entone bedienen met bose afstandbediening', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Animo Aria afstandbediening Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 1 17 mrt 2022
Samsung afstandbediening en Amino Aria 7x CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 9 18 aug 2021
Animo Aria 7x afstandbediening Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 1 03 mei 2021
Entone510 bedienen met Sony afstandsbediening CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 1 22 nov 2020
Afstandbediening Caiway CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 3 13 mei 2020
Advertentie