obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
CaiWay/Delta Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » CaiWay/Delta verbindingsproblemen » Storing
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Storingen vanmorgen vroeg?
cawul
Paar keer geen Internet vanmorgen vroeg hier in Albrandswaard (glasvezel).
Na zo'n 2-3 minuten was de verbinding weer terug.
Iets bekend?
Werkzaamheden?
Verhoging snelheid naar 1Gbps...? Smile

=
 
Murgen

Quote

cawul schreef:

Paar keer geen Internet vanmorgen vroeg hier in Albrandswaard (glasvezel).
Na zo'n 2-3 minuten was de verbinding weer terug.
Iets bekend?
Werkzaamheden?
Verhoging snelheid naar 1Gbps...? Smile

=


Interessant, in Oudenbosch in de ochtend ook wat rare verschijnselen op internet via glasvezel.
 
Bordewolf
Werkzaamheden wellicht.

@MurgenL ik zou een verdubbeling van alle pakketten (met name het laagste pakket) toejuichen. Dat is voor mij het moment om over te stappen.
 
cawul
Problemen waren van korte duur. Geen last meer sinds 10/08.
 
cawul
Asus RT-AC88U, prima apparaat, zonder meer.
Overigens, mijn vorige, de RT-N66U, was ook goed. Nooit een probleem. Was wat verouderd, dat wel.
Mede gezien de goede reviews, ben ik van mening dat Asus buitengewoon goede producten op de markt brengt.

=
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Storingen vanmorgen vroeg?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
lichte storingen tv caiway almelo Digitale radio of televisie storing : 4 15 dec 2018
storingen tijdens directe uitzending Digitale radio of televisie storing : 24 10 dec 2017
storingen tijdens directe uitzending CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 2 20 okt 2016
TV storingen - balken - blokken CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 214 18 okt 2016
Storingen in Gouda Storing : 6 05 mei 2015
Advertentie