obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Voor alle reazuurders op deze site:
Bordewolf

Quote

H D R schreef:

Feiten onderzoek heeft er sowieso niet plaatsgevonden door de jury . Het is meer een beschrijving van een etalage. En in een etalage kan een bedrijf precies zo inrichten als ze wil .


Punt 5 had ik ook nog niet beschreven: de jury had een flink aantal borrels op.
 
Murgen

Quote

H D R schreef:

Er staan genoeg onwaarheden in. Volgend mij hebben een paar juryleden een ander hoogtepunt gehad ..


Helaas, weer zo'n reactie.

Het is namelijk wel waar, Caiway is druk bezig al haar gebieden naar glasvezel te tillen, terwijl de grootste alleen bezig is de coax uit te melken. Via twitter reageert Caiway altijd heel snel en het product is stabiel.

Nog zo'n nadenker, als Ziggo een compleet gebied dumpt zegt dat iets over de technische staat van het netwerk. Blijkbaar durfde er maar 1 die handschoen op te pakken... Richting glas.

Maar goed, geheel in stijl tot Nooit!
 
Bordewolf

Quote

Murgen schreef:

Quote

H D R schreef:

Er staan genoeg onwaarheden in. Volgend mij hebben een paar juryleden een ander hoogtepunt gehad ..


Helaas, weer zo'n reactie.

Het is namelijk wel waar, Caiway is druk bezig al haar gebieden naar glasvezel te tillen, terwijl de grootste alleen bezig is de coax uit te melken. Via twitter reageert Caiway altijd heel snel en het product is stabiel.

Nog zo'n nadenker, als Ziggo een compleet gebied dumpt zegt dat iets over de technische staat van het netwerk. Blijkbaar durfde er maar 1 die handschoen op te pakken... Richting glas.

Maar goed, geheel in stijl tot Nooit!


Murgen, nu praat je zelf onwaardheden. Ziggo heeft het Cogasgebied nooit gedumpt, sterker nog Cogas/CIF heeft Ziggo verder buiten de deur gehouden om Caiway er in te fietsen.
Het netwerk in Twente is geupgrade naar QAM256 en klinkt als een klok en voldoet aan de laatste maatstaven van Ziggo.

Albrandswaard is een ander verhaal. Overigens kan Caiway wel bezig zijn met opwaarderen naar glas, ik merk daar persoonlijk erg weinig van.
1) Een glasabonnement is veel te duur tov COAX
2) Er zijn niet voldoende pakketten om überhaupt een normale overstap te maken zonder dat dit handenvol geld extra in de maand kost.
3) Als klant heb ik nog steeds COAX nodig voor tv 2, 3 en 4

Het lijkt me dat Caiway op het verkeerde paard heeft gewed.
 
Murgen
Dan is het vreemd dat het bij jullie anders is dan bij ons. Maar ik kijk amper TV, de grote leegte sinds eind mei van NPO bevalt me eerlijk gezegd prima. Toch hebben we hier 70 zenders in het basispakket met een voldoende deel in HD.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Voor alle reazuurders op deze site:', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Voorbeeld voor caiway! Algemeen : 1 23 jan 2023
Poort 80 openen voor internet radio Hardware instellingen : 4 24 nov 2022
Alle herhalingen worden opgenomen als je een serie opneemt Digitale radio en televisie, tips & truuks : 2 14 sep 2022
Fritz!Box 5490 instellingen voor Delta glasvezel Hardware instellingen : 4 31 mei 2022
TV voor webtv functie TV's met ingebouwde Tuners : 1 29 sep 2021
Advertentie