obey-robots.txt
04 December 2016, 13:10
Navigatie
Ledenenquête
Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet.

Hey CaiWay update de TV app en rap wat!
Ledenenquête: Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet. Hey CaiWay update de TV app en rap wat! 83% [24 stemmen]
83% [24 stemmen]

Lollipop? Koop lekker een IOS gsm.
Ledenenquête: Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet. Lollipop? Koop lekker een IOS gsm. 17% [5 stemmen]
17% [5 stemmen]

Stemmen: 29
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 15 jul 2015

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
CaiWay Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Voor alle reazuurders op deze site:

Murgen
Al 24 uur storing OnsBrabantNet: provider heeft nog geen begin van een oplossing

EINDHOVEN - Internetprovider OnsBrabantNet in Zuidoost-Brabant kampt met een storing. Abonnees hebben geen internetverbinding, kunnen niet bellen en hebben geen interactieve tv. Hoeveel mensen daar de dupe van zijn is niet duidelijk. OnsBrabantNet is niet bereikbaar en communiceert alleen via de website. De provider heeft landelijk ongeveer zestigduizend abonnees.

Donderdagmorgen om kwart over acht was er nog geen zicht op een oplossing. Op de website van OnsBrabantNet stond te lezen: 'Er zijn diverse mogelijke oplossingen verkend gedurende de nacht, maar deze hebben tot heden niet het gewenste resultaat opgeleverd. We zoeken verder naar een oplossing'.

De storing begon volgens informatie op de website woensdagmorgen. De hele dag door meldde OnsBrabantNet dat er aan de storing werd gewerkt. Woensdagavond om kwart over zeven stond op de website dat de storing dermate complex is en dat het bedrijf daar op dat moment nog geen oplossing voor had.

Volgens mij doet Caiway het niet slecht ... Zow, en nu koffie
--------Murgen left the building--------

aktep
Murgen schreef:

Al 24 uur storing OnsBrabantNet: provider heeft nog geen begin van een oplossing

EINDHOVEN - Internetprovider OnsBrabantNet in Zuidoost-Brabant kampt met een storing. Abonnees hebben geen internetverbinding, kunnen niet bellen en hebben geen interactieve tv. Hoeveel mensen daar de dupe van zijn is niet duidelijk. OnsBrabantNet is niet bereikbaar en communiceert alleen via de website. De provider heeft landelijk ongeveer zestigduizend abonnees.

Donderdagmorgen om kwart over acht was er nog geen zicht op een oplossing. Op de website van OnsBrabantNet stond te lezen: 'Er zijn diverse mogelijke oplossingen verkend gedurende de nacht, maar deze hebben tot heden niet het gewenste resultaat opgeleverd. We zoeken verder naar een oplossing'.

De storing begon volgens informatie op de website woensdagmorgen. De hele dag door meldde OnsBrabantNet dat er aan de storing werd gewerkt. Woensdagavond om kwart over zeven stond op de website dat de storing dermate complex is en dat het bedrijf daar op dat moment nog geen oplossing voor had.

Volgens mij doet Caiway het niet slecht ... Zow, en nu koffie

Of OnsBrabantNet is nog minder goed dan caiway..................

zowwwww, en nu een lekker bakkie Wink

Adios
Als O minder goed is dan C wil dat nog niet zeggen dat C goed is Smile

Murgen
H D R schreef:

Als O minder goed is dan C wil dat nog niet zeggen dat C goed is Smile

Maar wel beter ... al vraag ik me af of ik dat ooit over jouw lippen zal horen. Trust me, qua internet doet Caiway het echt heel erg goed.
--------Murgen left the building--------

Bordewolf
Dit is inderdaad mee onder het mom van: het kan NOG slechter.

Verder ben ik niet zo zuur. Wat Caiway levert draait stabiel. Ik vind het alleen wat karig vergeleken met mijn vorige provider op COAX. Dat verschil is veel te groot.

Adios
Internet op de glasvezel is uitstekend.
TV op de coaxkabel helaas al jaren een stilstaande boel. Echt zenders waar veel mensen wat aan hebben zoals BBC First HD en alle HD versies van Film 1 en HBO ontbreken.

Caiway is stelselmatig de laatste met nieuwe zenders zoals SBS9 en RTL-Z. Wel prijsverhogingen onder het mom van gestegen kosten, maar die liggen niet in de content want er zijn meer zenders verdwenen als bijgekomen.

Communicatie naar de klant is gewoon klote op zijn plat Hollands.

Telefonie zit wel in mijn pakket maar ik bel uitsluitend mobiel.

Ik hoef geen BBC first. Alleen naar herhaling en stijgt het maandbedrag weer qua prijs. Waarop baseer je dat veel mensen dit willen? Je familie??Cool

Adios
Het maandbedrag is al gestegen bij Caiway terwijl er vier zenders verdwenen zijn. De andere aanbieders konden het ook plaatsen in het basispakket en Caiway is nu al de duurste met het basispakket van heel Nederland. Dus nog een prijsverhoging kan ik niet plaatsen voor BBC First HD in het basispakket.

Nou HDR wat zeg je hiervan...

http://www.emerce...derbranche

Caiway winnaar 2016 in Internet- en tv-providerbranche

Rotterdam, 20160805 — Caiway is door het Nationale Business Succes Award Instituut uitgeroepen tot winnaar 2016 in de Internet- en tv-providerbranche. Het heeft zich volgens de Nominatiecommissie ontwikkeld tot een toonaangevende organisatie met een zeer sterke positionering. ‘Caiway weet zijn grote knowhow op het gebied van internet- en tv-signaaldistributie uitstekend te combineren met een innovatieve aanpak, waardoor het zeer hoog scoort op klanttevredenheid.’

Iedere consument laten genieten van alles wat radio, televisie, internet en telefonie te bieden heeft. Dat is het streven van Caiway. Wie kiest voor zijn diensten is voorbereid op de toekomst, want Caiway volgt de technische ontwikkelingen op de voet. Zo was het bedrijf in 1995 de eerste in Europa met internet via de kabel, en in 2005 de eerste in Nederland die op grote schaal digitale televisie introduceerde. Bovendien heeft het bedrijf de ambitie om diensten via glasvezel in de buitengebieden van Nederland te verzorgen. De Nominatiecommissie van het Nationale Business Succes Award Instituut ziet in Caiway een vooruitstrevende organisatie die naar verwachting in de toekomst nog veel successen gaat behalen. ‘Innovatie is het sleutelwoord bij Caiway, want men is continu bezig zijn producten en diensten te verbeteren en af te stemmen op de wensen van de klant.’

Tweede kabelaar van Nederland

Het aantal aansluitingen bedraagt inmiddels ruim 200.000, wat Caiway in volume de tweede kabelaar van het land maakt. ‘Consumenten worden door Caiway in staat gesteld met alles en iedereen verbonden te zijn, waarbij de techniek van het hoogste niveau zorgt voor een betrouwbare netwerkverbinding’, stelt Robert Zwaan, hoofd van de dagelijkse Nominatiecommissie. ‘Caiway richt zich primair op de klant, en stemt daar alle processen op af. De organisatie voelt zich verbonden met het lokale en tracht zo benaderbaar mogelijk te zijn.’

Belangrijkste focuspunt is momenteel de ontsluiting van de buitengebieden. Men is druk doende om verafgelegen woonlocaties – veelal boerderijen en andersoortige, voornamelijk agrarisch georiënteerde bedrijven – aan te sluiten op het glasvezelnetwerk. Hiermee is Caiway een voorloper in de Nederlandse kabelaarswereld. Recentelijk is Caiway ook uitgeroepen tot beste en snelste internetprovider van het land door het Amerikaanse Netflix. In slechts 2,5 jaar tijd heeft de organisatie de klanttevredenheid weten om te buigen van 5,5 tot – momenteel – een 8,2 en een NPS van -30 naar +15. ‘Dat mag een prestatie van formaat worden genoemd’, oordeelt Zwaan.

Caiway is sinds 1981 actief en levert diensten aan de consument via coaxkabel en glasvezel, lokaal door heel Nederland. ‘De wijze waarop dit bestuurlijke en ietwat logge bedrijf de laatste jaren is omgedraaid in een vlotte en aantrekkelijke dienstverlener is opvallend te noemen. Gedrevenheid, passie, innovatievermogen, durf en visie, plus een sterke focus op de klant maken van deze organisatie een topper. Voor de Nominatiecommissie de duidelijke winnaar in de tv- en internetproviderbranche!’

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:
Dhr. A. Vergeer
Telefoon: 06-51540326
E-mail: a.vergeer@office.caiw.nl

Adios
Er staan genoeg onwaarheden in. Volgend mij hebben een paar juryleden een ander hoogtepunt gehad ..

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Voor alle reazuurders op deze site:', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Multiscreen voor tvOS (Apple TV 4) Algemeen 1 06 november 2016, 09:32
Telefonie aansluiting voor DECT CaiWay Glasvezel telefonie problemen 4 22 oktober 2016, 20:26
Shorts TV, Is dat iets voor Caiway om toe te voegen? Welke zender wil je er nog bij hebben? 2 01 september 2016, 17:53
Ziggo Sport Alle 6 zenders in HD in november Algemeen 6 31 juli 2016, 13:29
Hoe lang duurt de aanvraag voor een nieuw pakket? Welke zender wil je er nog bij hebben? 3 22 juni 2016, 18:11
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Bordewolf01:05:51
| vossoft02:09:54
| Highway03:29:23
| flipje04:13:33
| erickiel05:14:48
| ghijs14:46:23
| Fredy15:00:15
| Adios15:19:14
| Cees18:15:06
| Jaco Hage21:01:33
Advertentie
www.optimizer.co.nl
Caiway Partner & preferred netwerk installateur.
Tel Nr. 0174-768333
Laatste Artikelen
| Eigen Email adressen...
| Dikke pluim
| Doek valt definitief...
| Goedkope oplossing v...
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

25 oktober 2016, 21:18
Caiway storing op storing met de email en nu ook ligt caiway.nl eruit.

18 oktober 2016, 12:42
Langdurige kwestie deze mailstoring...

14 oktober 2016, 22:57
Mail zou het weer doen? Ik zie nog nix ... Shock

14 oktober 2016, 17:22
Is de mailserver van "kabelfoon.nl" in storing? Cry

31 augustus 2016, 21:47
Antenneversterker voor caiway kabel met glasvezel voeding kapot ook bij caiway te krijgen.