obey-robots.txt
10 December 2016, 13:40
Navigatie
Ledenenquête
Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet.

Hey CaiWay update de TV app en rap wat!
Ledenenquête: Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet. Hey CaiWay update de TV app en rap wat! 83% [24 stemmen]
83% [24 stemmen]

Lollipop? Koop lekker een IOS gsm.
Ledenenquête: Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet. Lollipop? Koop lekker een IOS gsm. 17% [5 stemmen]
17% [5 stemmen]

Stemmen: 29
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 15 jul 2015

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
CaiWay Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Post hier resultaten van speedtests!
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

router vertraagd ?

Ballast
Snelheid rechtstreeks op modem is boven de 550 Mbps maar via router niet hoger dan 95. Vorige week meedere keren met caiway gebeld, men komt er niet uit, ook helpdeksk van Sitecom weet het niet. Afgelopen vrijdag via klantenservice nieuwe router gekregen, weer niet boven de 95 gekomen, caiway weer gebeld maar komt er wedreom niet achter, we krijgen nu over een opaar dagen een momteur aan huis, hier zijn kosten aan verbondne, uiterst onbevredegend. PC is hagelnieuw, kabels cat 6 en 7, alle instellingen lijken te kloppen, wat kan het zijn?
Gewijzigd door Ballast op 01 augustus 2016, 10:10

Je bedoeld een nieuwe router zeker?? Is die 95 Mbps ook bedraad op je router of draadloos??

Ballast
ja sorry router, het is aangesloten met nieuwe kabels, die doen het goed want getest rechtstreeks op het modem
wifi aan en uit maakt geen verschil

Bakstenen
Ballast schreef:

Snelheid rechtstreeks op modem is boven de 550 Mbps maar via router niet hoger dan 95. Vorige week meedere keren met caiway gebeld, men komt er niet uit, ook helpdeksk van Sitecom weet het niet. Afgelopen vrijdag via klantenservice nieuwe router gekregen, weer niet boven de 95 gekomen, caiway weer gebeld maar komt er wedreom niet achter, we krijgen nu over een opaar dagen een momteur aan huis, hier zijn kosten aan verbondne, uiterst onbevredegend. PC is hagelnieuw, kabels cat 6 en 7, alle instellingen lijken te kloppen, wat kan het zijn?

Als die hagelnieuw is dan de leverancier bellen,kan zijn dat je drivers moet updaten van video kaart enz

Bakstenen schreef:

Als die hagelnieuw is dan de leverancier bellen,kan zijn dat je drivers moet updaten van video kaart enz

Rechtstreeks haalt die wel zijn goede snelheid. Persoonlijk zou ik de router terugsturen en geld terugvragen. Het heeft weinig zin met een 500Mbps abonn. te investeren (mogelijk monteurs kosten) in een budget Sitecom router.

Je hdbt een nieuwe pc, goede kabels en nu bezuinig je op een router? ZondeFrown

Bakstenen
Roberto schreef:

Bakstenen schreef:

Rechtstreeks haalt die wel zijn goede snelheid. Persoonlijk zou ik de router terugsturen en geld terug vragen. Het heeft weinig zin met een 500Mbps abonn. te investeren (mogelijk monteurs kosten) in een budget Sitecom router.

Ik heb ook een site com en haal gewoon de snelheid die beloofd is bij Caiway,maar moest daarvoor wel wat updaten in de PC ,vandaar mijn reactie erop.

Ballast
op mijn nieuwe pc doe ik een speedtest en kom uit op 550 Mbps (rechtstreeks op het modem) dan is er toch niets mis met de pc?

Ballast
Het is niet dat ik wil bezuinigen op de router maar caiway levert dit apparaat, dan moet het toch werken?

Kijk eens wat gebruiker Bakstenen zegt en probeer dat.
Wat staat er bij je netwerkkaart qua snelheid??

Bij apparaatbeheer (onder netwerkadapters) kan je je netwerkkaart terug vinden. Onder geavanceerd, bij eigenschappen, kan je bij het kopje 'snelheid en duplex' de kaart op 1 gbit/s of 1000 mbit/s vast zetten.

Ballast
netwerkkaart staat goed ingesteld, dit was ook de reden dat ik een nieuwe pc heb gekocht, de oude had een ongeschikte netwerkkaart, de oude pc moest sowieso vervangen worden.
welkeu pdates zou ik dan in de pc moeten uitvoeren?

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'router vertraagd ?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Internet valt telkens weg DLink router Algemeen 1 25 augustus 2016, 22:58
TK Router Sitecom X6 N900 Vraag & Aanbod van tweedehands apparatuur 2 08 augustus 2016, 14:02
Advies welke WiFi-router achter glasmodem? Eigen netwerk 51 05 augustus 2016, 01:30
Router werkt niet op glasvezel Storing 7 18 juni 2016, 00:15
Asus RT-N66U of een andere router CaiWay kabel modems, Motorola, Arris, etc. 58 23 september 2015, 07:08
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Bordewolf00:48:02
| Highway03:00:56
| vossoft04:19:41
| arievree05:11:29
| flipje05:34:45
| vroemmie05:52:50
| Jaco Hage14:11:59
| 2fast4u14:35:34
| Solaris14:57:17
| erickiel16:46:46
Advertentie
www.optimizer.co.nl
Caiway Partner & preferred netwerk installateur.
Tel Nr. 0174-768333
Laatste Artikelen
| Eigen Email adressen...
| Dikke pluim
| Doek valt definitief...
| Goedkope oplossing v...
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

25 oktober 2016, 21:18
Caiway storing op storing met de email en nu ook ligt caiway.nl eruit.

18 oktober 2016, 12:42
Langdurige kwestie deze mailstoring...

14 oktober 2016, 22:57
Mail zou het weer doen? Ik zie nog nix ... Shock

14 oktober 2016, 17:22
Is de mailserver van "kabelfoon.nl" in storing? Cry

31 augustus 2016, 21:47
Antenneversterker voor caiway kabel met glasvezel voeding kapot ook bij caiway te krijgen.