obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In dit onderdeel kun je alles bepreken over de digitale ontvangers voor glasvezel van CaiWay/Delta
 Onderwerp afdrukken
Entone verbeterpunten Entone menu
cawul
Er was ergens een keer een bericht waarin Jaco vroeg om eventuele verbeterpunten v.w.b. de nieuwe interfance/menu van de Entone.
Helaas, ik kan dat bericht niet meer terugvinden.
Vandaar 'dan-maar' een nieuw bericht.

Om misverstanden te voorkomen, de volgende stappen:
- EPG
- selecteer een op te nemen programma
- druk op het (R) toetsje op de afsandsbediening
- druk -nogmaals- op dat toetsje

We krijgen nu een soort van submenu waarin wijzigingen kunnen worden aangebracht, of de geplande opname te wissen.

Voor mij is het onduidelijk hoe ik het opnemen bijvoorbeeld 10 minuten eerder kan laten beginnen en 15 minuten later kan laten stoppen.
In de bovenste balk kan ik wel naar links/rechts schuiven, maar kennelijk heeft dat betrekking op de eindtijd(?)

Het zou handig zijn om apart een optie te hebben: eerder beginnen, later eindigen (of iets dergelijks)
Bij die opties, middels toets naar links, een keuze b.v. 5, 10, 15, 30, 60 minuten

Misschien is het nu ook wel mogelijk, via een ingewikkelde manier, maar dit zou gebruikersvriendelijker zijn.
(ik heb het er al eens eerder over gehad, maar ik ben die manier alweer kwijt, omdat ik het amper gebruik)

=
Gewijzigd door cawul op 30 juli 2016, 12:48
 
Adios
Volgens mij is het enige juiste verbeterpunt voor de Entone, de Kliko Smile
 
cawul
Hoop dat wat met de suggesties gedaan zal worden.
Vooral het punt van meer tijd geven: Canvas heeft nogal de neiging om (fiks) uit te lopen.
Op de Humax gaf ik gewoon 10-20 meer (beter te veel, dan te weinig), maar op de Entone
kan ik die optie niet 1-2-3 terugvinden.
Misschien zit het er wel op .. hou me ten goede, allen ik heb het nog niet ontdekt.

=
 
Heineken-88
Dit is al mogelijk. Via het instellingen menu, maar niet via het opname menu.

Druk op de menu-knop van de afstandsbediening.
Ga naar instellingen en dan naar Video en Audio.
Ga naar beneden in de lijst.
Daar kan je de tijd voor en de tijd na instellen voor de opnames.

Succes.
Handtekening
Ik zou ochtenden een stuk leuker vinden als ze wat later zouden beginnen...
 
cawul
Sorry voor de (hele) late reactie.

Op de erste plaats: dank voor de reactie.
Voor zover ik weet heb ik daar ook het e.e.a ingesteld. Standaard voor alle opnamen
5 minuten eerder beginnen, o.i.d.
Ik weet niet meer precies, lange tijd geleden al zo ingesteld.

Ik bedoelde eigenlijk dit...

=
jvffnDUm
=

Bij de Entone 465 kon je dus voor één specificieke opname bijvoorbeeld 15-20 of nog langer 'extra' geven.
Canvas wil soms wel eens een kwartier uitlopen, soms nog (veel) langer.

Bij de Canvas-uitzendingen gaf ik (bij de 465) zo'n 30 minuten extra.

Nu kan dat niet meer en kan het dus voorkomen dat een film afgebroken wordt. Meerdere keren meegemaakt.

Daarnaast is het zo dat, voor zover ik weet, de afstandsbediening van de Entone níet de mogelijkheid biedt om in 1x naar het einde van een opname te 'springen', om dus te checken of bijvoorbeeld een film helemaal opgenomen is.
Je moet dus schier eindeloos 'versneld' door de opname gaan.

Dit in een andere thread opgevoerd als 'verbeterpunt'.

Of daar iets mee gedaan wordt, tja ...

=
=
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Entone verbeterpunten Entone menu', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Welke tv,of Entone Digitale radio en televisie, tips & truuks : 5 26 dec 2019
Problemen met doorspoelen Entone Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 3 24 dec 2019
Entone 515 - ondertiteling Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 4 02 sep 2019
IR extender aansluiting op de Entone CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 9 23 jul 2019
Opneem storing entone Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 5 20 jun 2019
Advertentie