obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Newbee glasvezel
12span
Hallo Jaco,

Je p.s. durf ik wel aan, mijn "try and error" heeft inmiddels wat routine opgeleverd, al is het fijn te weten wat ik aan het doen ben. Ik heb utp-kabel liggen en Caiway deed bij de glasvezelaansluiting ook nog een 10 of 25 meter kado. Vond het toen een vreemde actie, glasvezel en dan zoveel utp, had mij helemaal op wireless ingesteld.

bedankt
 
12span
Hallo jaco,

Het is binnengekomen, nu nog even verwerken. Ga ik zeker doen, het zit mij niet lekker dat het beter kan :-) Cool
Het is wel gelijk lap informatie, maar de uitdaging Boxing ligt er. Bedankt voor de uitgebreide toelichting.

Groet
Jan
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Newbee glasvezel', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Kan mijn modem( glasvezel) niet activeren. Wel internet CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 2 11 feb 2023
Fritz!Box 5490 instellingen voor Delta glasvezel Hardware instellingen : 4 31 mei 2022
DVB-C via Caiway glasvezel? CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 4 10 nov 2021
TV op glasvezel loopt 25 seconden achter Snelheid : 11 24 sep 2021
instabiel glasvezel modem sinds medio Januari 2021 CaiWay/Delta Glasvezel internet verbindings problemen : 4 06 mrt 2021
Advertentie