obey-robots.txt
04 December 2016, 21:23
Navigatie
Ledenenquête
Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet.

Hey CaiWay update de TV app en rap wat!
Ledenenquête: Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet. Hey CaiWay update de TV app en rap wat! 83% [24 stemmen]
83% [24 stemmen]

Lollipop? Koop lekker een IOS gsm.
Ledenenquête: Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet. Lollipop? Koop lekker een IOS gsm. 17% [5 stemmen]
17% [5 stemmen]

Stemmen: 29
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 15 jul 2015

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
CaiWay Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Tv-kijker krijgt mogelijk meer keuzevrijheid abonnement - En gij gelooft dat?

Murgen
Staatssecretaris Sander Dekker (Media) wil de verplichting voor tv-aanbieders om minstens dertig zenders in het standaardpakket aan te bieden uit de wet schrappen.
Dat schrijft hij woensdag aan de Tweede Kamer. Met deze wetswijziging van de Mediawet wordt het mogelijk om flexibele tv-pakketten aan te bieden met veel minder zenders.

Een tv-abonnement kan daarom goedkoper worden.

Sander Dekker heeft nu niet direct bewezen een slimme man te zijn, eerder tamelijk naïef. De VVD heeft nog steeds niet begrepen dat marktwerking zo niet werkt. Het zet alleen de deur open voor de kabel aanbieders om flink te snoeien in het verplichte aanbod en tegelijkertijd te roepen dat er al die jaren geld bijmoest waarna een flinke prijsverhoging voor a la carte wordt doorgevoerd. Ik vraag me ook af hoe men dit technisch moet inregelen. Het kabelaar zal het hele palet moeten blijven broadcasten en maakt daarmee nogal wat vaste kosten die straks over minder klanten moet worden uitgesmeerd.

Kortom ... ze hebben nog steeds niets geleerd daar in Den Haag.

BTW: ik kijk echt bijna geen TV meer, een zomerseizoen van 3 maanden zonder de Hilversumse egotrippers is zelfs heerlijk.
--------Murgen left the building--------

Adios
Eerst maar eens zien of het goedkoper wordt.

De aanbieders kennende grijpen ze dit eerder aan om een prijsverhoging door te voeren.

Het basispakket krijgt dan nog maar vijftien zenders bijvoorbeeld en kost dan maar 3 euro minder per maand dan de prijs van het huidige basispakket.

Dat is wat ik verwacht.

Murgen
H D R schreef:

Eerst maar eens zien of het goedkoper wordt.

De aanbieders kennende grijpen ze dit eerder aan om een prijsverhoging door te voeren.

Het basispakket krijgt dan nog maar vijftien zenders bijvoorbeeld en kost dan maar 3 euro minder per maand dan de prijs van het huidige basispakket.

Dat is wat ik verwacht.

Dat is dus wat ik je in grote lijnen vertelde ...

Bordewolf
Een kleine basispakket analoog kan ik begrijpen. Dat zorgt er voor dat er meer HD kan komen. Dat zou dus een goede beslissing zijn richting afschakelen analoog.

Wat betreft digitaal: die 30 die nu in de basis zitten wil ik sowieso houden, dus aub wat dat betreft geen wijzigingen svp, dan wordt het alleen maar duurder met nog een soort plus pakket erbij.

Adios
Ik vind juist dat er veel meer zenders in het basispakket moeten.

Het is nu nog veel te duur voor wat je krijgt.

2fast4u
ik hoef maar 10 zenders max Pfft internet and that's it ^^ maar bij caiway moet ik toch de hele paket kopen helaas APART Please!

Adios
Tien zenders voor drie euro per maand! Mijn idee .
Dan zit je met zeventig weer op het oude maand bedrag ongeveer.

Maar ik verwacht niet dat het zo gaat werken. De aanbieders plunderen liever je portemonnee.

rhuijben
Als Caiway geen mega investeringen doet zou invoeren van een minimaal pakket betekenen dat het standaardpakket achter de smartcard moet.

Wat mij betreft liever niet... De aanschaf van nieuwe apparatuur die smartcards ondersteunt ga ik in geen jaren terug verdienen en ik geloof niet in het fabeltje dat de zenders de enige kosten zijn. De aanleg+onderhoud van het netwerk moeten ook ergens van betaald worden.
@lpt1nl - (Open source) software developer voor CollabNet Inc.
AnkhSVN.net - Subversion Support for Visual Studio

Adios
Ik moet er ook niet aandenken, een minipakket van 8 zenders en de rest achter de smartcard.

Maar in Gouda is dit nog steeds wel zo en gek genoeg moeten ze daar ook nog per smartcard bijbetalen voor het basispakket, wat ik dus echt bezopen vind.

Murgen
Mind you, dit is nederland breed. Hoe Caiway er op in gaat spelen is natuurlijk nog niet bekend. Maar het zal wel een floppend proefballonnetje zijn van deze staatssecretaris, verkiezingen komen eraan, nietwaar?

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Tv-kijker krijgt mogelijk meer keuzevrijheid abonnement - En gij gelooft dat?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
TV ontvanger achter een switch plaatsen is dat mogelijk? CaiWay Glasvezel modem 16 02 december 2016, 09:01
Geen BBC Four meer Digitale radio of televisie storing 2 30 augustus 2016, 21:43
Multiscreen wil niet meer opstarten Algemeen 9 28 augustus 2016, 00:31
Vanaf 2016 meer aanbieders op glasvezel in Krimpen en Loenen CaiWay Glasvezel algemeen (waar beschikbaar, ervaringen) 55 22 juni 2016, 21:57
afstandsbediening Entone werkt niet meer CaiWay Glasvezel digitale ontvangers 2 02 december 2015, 22:34
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Sandwedge01:04:20
| Highway01:12:56
| erickiel01:57:09
| greg02:15:48
| jj198704:26:29
| Mario04:30:30
| Bordewolf04:33:32
| ghijs04:37:12
| markmart05:31:02
| popmart197006:59:54
Advertentie
www.optimizer.co.nl
Caiway Partner & preferred netwerk installateur.
Tel Nr. 0174-768333
Laatste Artikelen
| Eigen Email adressen...
| Dikke pluim
| Doek valt definitief...
| Goedkope oplossing v...
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

25 oktober 2016, 21:18
Caiway storing op storing met de email en nu ook ligt caiway.nl eruit.

18 oktober 2016, 12:42
Langdurige kwestie deze mailstoring...

14 oktober 2016, 22:57
Mail zou het weer doen? Ik zie nog nix ... Shock

14 oktober 2016, 17:22
Is de mailserver van "kabelfoon.nl" in storing? Cry

31 augustus 2016, 21:47
Antenneversterker voor caiway kabel met glasvezel voeding kapot ook bij caiway te krijgen.